Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motoword tienen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motoword tienen

hey,
    heeft er ooit iemand een moto gekocht bij motoword tienen en er ook veel problemen gehad,deze zaak stond vorige week helemaal leeggehaald zonder enige uitleg op de ruit,dus zaakje zal wel dicht zijn,maar wij hebben daar een hoop problemen gehad met de aankoop van een nieuwe moto en die waren nog niet opgelost,erg als je zo mensen in vertrouwen neemt en die dan zo handelen!!!!!!!!

Is dieje nie al een x aantal keren failliet gegaan.
    Suzuki rules
    “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Onlang was daar nog totale uitverkoop...

Comment

motoword

ja ik weet het wel,hij zei dat het was wegens de werken aan de steenweg,waarom kan een mens toch niet eerlijk zijn en het zeggen zoals het is,maar ja wie zijn wij!!!!!

Comment

ja ze zijn failliet voor de zoveelste keer

maat had er een richa pak gekocht in solden
          en was alleen de vest in stock
          ging de rest bestellen zei em
          sjans da em alleen de vest betaald heet
          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

motoword

ja devil's ik kan daar maar alleen aan toevoegen dat wij er zoveel besteld hebben en nooit toegekomen is,wij kochten in april een nieuwe yamaha 1100 drag star en hebben verkeerde papieren meegehad,en daar heeft hij al die maanden aan gewerkt om het in orde te brengen maar zonder resultaat,zaak is nu in hogere hand.

Comment

heeft nooit anders gedaan dan me paieren gefoefeld
              ik hoop dat in orde komt
              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

ik heb daar ook het een en ander van gehoord. en als er maar iets van aan is, is dat geen plaats om ne moto te kopen

Comment

motoworld

Heeft vroeger ook in alken gezeten
                  daar hebben ze hem gepakt met gepikte moto's
                  nooit iemand iets van gehoord ??

look @ www.bleuk.be

Comment

dat verhaal hoor ik al sinds '95-'96. Ik begrijp niet dat die zomaar kan herbeginnen met zo ne winkel

Comment

Ola, is ni meer dezelfde als in Alken. Die zijn met andere zaken bezig

Maar deze had beter bij zijn salons gebleven, kent niks van motoren Heeft alleen de naam overgenomen.
                      Heb er nooit niks gekocht, al een chance. Zo'n charalatans,
                      Die zijn gestopt, vr de zoveelste keer. Heeft uitverkoop gehouden, maar ik denk dat ge naar uw papieren kunt fluiten. Erg genoeg, maar of er nog iets van gaat komen.............. Denk dat ge beter naar de advocaat stapt en een klacht neerlegt:cool

Het ergste is nog dat dit geen alleenstaand geval is. D'er zijn hier nog vn die louche winkels. Ga geen namen noemen, maar ik vermijd het van er aankopen te doen.

Succes en laat e moed niet zakken hé.
                      Leg het vuur maar aan hun schenen, zelf zou ik niet usten voor ik mijne slag had thuisgehaald

sil
                      [font=Comic Sans MS]Do take your time...Because your soul...Will be mine the day you die !![/font]

[font=Comic Sans MS]www.ducatimob.be[/font]
                      666 -->> luna666

Comment

ivm papieren:

Welk chassis nummer staat er op de factuur??
                        Als dat nummer met die van je motor overeenkomt neem dan eens contact op met yamaha importeur (d'ieteren?) Mss kan hij je dan wel aan de juiste papieren helpen.
                        Trouwens als jij motor X hebt met papieren Y dan rijdt er ook ergens een motor Y rond met pazpiern X, Yamaha moet hier toch wet van hebben.

(tenzij jij een gestolen bike hebt en de papieren van een perte total komen)

Voordta je advokaaykosten maakt bel dus maar eens (kost je (bijna) niks
                        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

we hebben contact gehad met d'ieteren en die zijn de zaak aan het onderzoeken,maar ja duurt allemaal zo lang voor ze antwoord geven,zal afwachten zijn en hopen dat het in orde kome,bedabkt allemaal voor de reaktie's

Comment

Ja, die zijn al een tijdje terug dicht, falliet, voor den zoveelste keer. Ik heb daar nooit iets goed van gehoord van die mannen...

Die hebben onlangs al hun onderdelen per lot verkocht heb ik gehoord. Want ne collega van mij had dozen vol remschijfsloten en pinkertjes enz...

Comment

Dat kan toch allemaal niet is beetje zoals bij mij zie forum "kan iemand mij helpen", kan tegen zo een winkels nu echt niks ondernomen worden, heb bij die gast ook ne moto gekocht was wel redelijk maar heb ook vele dingen gehoord en was ook speciaal met de papieren hoor. Zijn er echt nergens instanties die je rechtsbijstand kunnen gven in die dingen of die winkels aanpakken??????

Comment

Working...
                              X