volgende week staat m'n moto op de streetfighterverkiezingen, niet dat ik ga winnen, maar ik wil toch een beetje tussen de mooiere,en originele zitten.
daarom wou ik nog een kleine extra toevoegen, wat ik toch al van plan was.
dit is om m'n undertray uit te frezen graveren met chinese tekens, hierachter een gaas bevestigen,waarop een blauwe neon schijnt.
ik denk dat dit wel een zeer mooi effect zal hebben.
fot van de onderkant,waar de tekens op moeten komen.

enkele tekens met hun betekenis erbij.

er is nog 1 chinees teken dat ik niet vind, en dat is "streetfighters", mag ook gesplitst "street" is ook al genoeg. ik hoop dat iemand dit weet...
nu had ik graag nog julie mening over welke letters of tekens ik zou nemen, ik ben hard aan het twijfelen. daarbij deze poll, gelieve even te stemmen
daarom wou ik nog een kleine extra toevoegen, wat ik toch al van plan was.
dit is om m'n undertray uit te frezen graveren met chinese tekens, hierachter een gaas bevestigen,waarop een blauwe neon schijnt.
ik denk dat dit wel een zeer mooi effect zal hebben.
fot van de onderkant,waar de tekens op moeten komen.

enkele tekens met hun betekenis erbij.

er is nog 1 chinees teken dat ik niet vind, en dat is "streetfighters", mag ook gesplitst "street" is ook al genoeg. ik hoop dat iemand dit weet...

nu had ik graag nog julie mening over welke letters of tekens ik zou nemen, ik ben hard aan het twijfelen. daarbij deze poll, gelieve even te stemmen

Comment