Mededeling

Collapse
No announcement yet.

poll chinese tekens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• poll chinese tekens

volgende week staat m'n moto op de streetfighterverkiezingen, niet dat ik ga winnen, maar ik wil toch een beetje tussen de mooiere,en originele zitten.

daarom wou ik nog een kleine extra toevoegen, wat ik toch al van plan was.
    dit is om m'n undertray uit te frezen graveren met chinese tekens, hierachter een gaas bevestigen,waarop een blauwe neon schijnt.
    ik denk dat dit wel een zeer mooi effect zal hebben.

fot van de onderkant,waar de tekens op moeten komen.

enkele tekens met hun betekenis erbij.

er is nog 1 chinees teken dat ik niet vind, en dat is "streetfighters", mag ook gesplitst "street" is ook al genoeg. ik hoop dat iemand dit weet...

nu had ik graag nog julie mening over welke letters of tekens ik zou nemen, ik ben hard aan het twijfelen. daarbij deze poll, gelieve even te stemmen
    16
    keuze 1
    0,00%
    0
    keuze 2
    0,00%
    0
    keuze 3
    6,25%
    1
    keuze 4
    31,25%
    5
    keuze 5
    6,25%
    1
    keuze 6
    0,00%
    0
    keuze 7
    6,25%
    1
    keuze 8
    12,50%
    2
    keuze 9
    12,50%
    2
    anders...
    25,00%
    4
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

'k heb nog een vertaling gevonden van street en fighter, wel iets moeilijker
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Ik zou gaan voor keuze nr 2, gewoon fighter. Zegt al genoeg en zijn niet overdreven veel tekens.

Comment

ik zou gewoon blue fire pakken, maja gij moet er tenslotte meerondtoeren hé :-)

Comment

Yep zoals Jazzthief het ook zegt, niet te veel tekens. 3 tekens vind ik ook wel het beste Maar had op 8 gestemd maar die nieuwe fighter is ook wel mooi.

Comment

kweenie zu maar tegenwoordig zijn chinese tekens ook nie meer zo origineel, maar wel nog altijd mooi

Comment

waarom geen 2 honda vleugels? of cb500? die chinese tekens zie je inderdaad wel heel veel...maar tzal wel knap zijn eender wat ge kiest
              R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
              maar hou het daar wel proper he mannen.
              Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                kweenie zu maar tegenwoordig zijn chinese tekens ook nie meer zo origineel, maar wel nog altijd mooi
                hebt ge al ergens ne moto gezien waar chinese tekens ofzo opstaan, ik nie hoor, buiten de busa, da's iet anders.

'k vind die honda vleugeltjes ook niet zo heel mooi, ook al rijd'k er wel mee. deze staan trouwens al gespoten op m'n tank :cool
                Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                  hebt ge al ergens ne moto gezien waar chinese tekens ofzo opstaan, ik nie hoor, buiten de busa, da's iet anders.

'k vind die honda vleugeltjes ook niet zo heel mooi, ook al rijd'k er wel mee. deze staan trouwens al gespoten op m'n tank :cool
                  Tegenwoordig op veel van die uitgebouwde bakken staan die dikwijls.
                  Zet der het logo van streetfighters in.
                  Suzuki rules
                  “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                    Tegenwoordig op veel van die uitgebouwde bakken staan die dikwijls.
                    Zet der het logo van streetfighters in.
                    da vond ik ook wel mooi, maar zo van die dingen kan je heel dikwijls al gewoon kopen op accesoires voor de moto, dat is iets wat nog meer mensen hebben dan die tekens, zeker streetfighters hebben dat bijna altijd.een beetje uniek zijn, en iets maken wat andere niet hebben (of ze zelf proberen jaloers te maken dat ze dat niet hebben
                    Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Go fighter Go => teken 2

Comment

the final, heb nog een beetje gemixt, 'k ga waarschijnlijk toch iedereen wijsmaken dat het "streetfighter" betekend :biggrin:

/edit/ 'k twijfel enkel nog tussen de 2 bovenste

/EDIT/

klaar, deze zal het worden, 'k heb een beetje gemixt zodat het nog moier is, dit betekend vanaf nu "streetfighter"
                        Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

ja wa ge der ook opzet ......das just chinees voor mij:biggrin:

Comment

wie weet wa da nu betekent :biggrin:

Comment

opletten met mixen van chinese tekens!! een teken dat vb vrken betekent en je zet er vb het teken van stal voor dan betekend het huis of zoiets!!!

Als je tekens mixt ga dan eens naar een chinees om te vragn of de betekenis nog klopt.
                              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Working...
                              X