Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ultrasoon ; wild waarschuwing

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ultrasoon ; wild waarschuwing

ultrasoon ; wild waarschuwing

Geniaal in al z'n eenvoud en uiterst effectief! Door de rijwind wordt een hoog frequentietoon (ultrasoon) opgewekt, die (wilde) dieren van de weg verdrijft. Het apparaat heeft geen enkele vorm van voedingsspanning nodig. Eenvoudige montage met lijmpads. Afneembaar (om schoon te maken). Wordt per paar geleverd.
    Ultrasoongeluid door rijwind

Prijs slechts 7,95 EUR

meer info op
    www1.nl.conrad.com en dan zoeken op "rijwind" . [font=Times New Roman]een directe link werkt niet[/font]

Conrad afhaalpunten in België:
    PAPIERWAREN PAPIERCENTRALE
    Hoek.Adonsstraat-Boomkensstrat, 22
    3500 HASSELT

DAGBLADHANDEL VAN DEN BORN
    VIJVERSTRAAT, 23
    3500 HASSELT

SPAR DIEPENBEEK
    SINT SERVATIUSSTRAAT, 58
    3590 DIEPENBEEK

SUPERETTE SPAR WINTERSLAG
    Zonhovenweg, 4
    3600 GENK

SUPRA RIA GIELEN
    TRAMSTATIE, 17 A
    3850 NIEUWERKERKEN
    'k ga hier zo vlug mogenlijk eens voor kijken en info vragen, 't lijkt me wel interesant.
    zeker voor in ardennen ofzo te rijden, of er zijn zoveel stukken waar wel eens zo'n beest uit de bossen kan springen.

'k heb al vele verhaaltjes gehoord(en 'n filmpje gezien) hoe zo'n beest ineens voor de moto inspringt, met alle gevolgen van dien,
    liever voorkomen als genezen, en 1tje zal wel genoeg zijn voor op de motor.
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

runnner, voor je je geld vergooid:

die filmpkes en verhalen komen vooral uit landen als de US, scandinavie,canada,...
    Landen dus waar 1 weg in een immens bos loopt en waar he wild meer ruimte geeft dan 1 vierkante Km. Zelfs in de ardennen heb ik nog nooit een hert over de weg zien crossen (zelfs niet in een bos en geloof me, ik heb de helft van mijn jeugdvakantiejaren in de ardense bossen doorgebracht.

Laten liggen dus.
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

gewoon ene open uitlaat monteren en gas geven. Als er dan nog ene voor je inspringt was het een kamakasi (al kaida) hert en die stop je toch niet met een fluitje denk ik hé
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Ik heb zelf ook veel in de ardennen geweest en nog nooit een loslopend hert tegengekomen die verstoppen zich veel te goed
        of ze zijn uitgestorven
        www.hayabusaclubbelgie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
          runnner, voor je je geld vergooid:

die filmpkes en verhalen komen vooral uit landen als de US, scandinavie,canada,...
          Landen dus waar 1 weg in een immens bos loopt en waar he wild meer ruimte geeft dan 1 vierkante Km. Zelfs in de ardennen heb ik nog nooit een hert over de weg zien crossen (zelfs niet in een bos en geloof me, ik heb de helft van mijn jeugdvakantiejaren in de ardense bossen doorgebracht.

Laten liggen dus.
          Ik heb een tijdje geleden toch een hert onder de auto gehad waar ik ook nog nooit een gezien had. Denk dak vree sjans had dat ik nie met de moto was, want is e stuk waar ik nogal goe doorrijd.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

tis wel geen wild,maar verleden week in de ardennen ineens 3 koeien die de baan overstaken en dan een stukje voor ons bleven lopen

Comment

Ne maat van me heeft in St-Truiden z'n auto eens ferm vaneen gereden tegen een overstekend hert,misschien daarom dat er in de ardennen geen te zien zijn,zezijn allemaal verhuist naar de stad!
              --->> yam

Comment

Ik heb toch al eens een paar honden op mijn ideale lijn gehad hoor in de Ardennen maar olifanten,giraffen,krokodillen of kamelen nog niet .Maar in de Pyreneeen zijnkoeien,schapen en paarden geen uitzondering

Grtz,
                Philip.
                Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

Comment

mja bater voorkomen als genezen,
                  en 't is niet duur dus waarom niet eens testen
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Met uw brulpijp horen die beesten u toch al van 5km afstand, die maken wel da uit de voeten zijn

Comment

Working...
                    X