Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sponsors ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• sponsors ?

owkeej,

volgend jaar gaan we misschien mee club MET rijden in Zolder...

ware het niet da'k just nen andere otto moeten kopen hem en dus financieel redelijk me da nie kan permiteren (zeker als ik nog is op me gezicht ga ofzo)

dus ik vroeg me af...

is hier al iemand die wedstrijd rijdt met sponsors...
    hoe gaat dit in zijn werk...(gewoon iedereen aflopen ofzo)
    hoe kan je het best sponsors aantrekken...
    hoe zit het financieel voor de sponsors...belasting aftrekbaar ofzo ?
    met welke voordelen kun je die sponsors over de lijn trekken..
    enz enz enz...

alvast bedankt
    werner
    today is a good day to race !

Ik heb zelf geen ervaring maar mijn buur rijdt speedway en heeft da dus wel.

- maak een gedetaileerde werkmap met alle info over jezelf, je motor, de soort races, je resultaten (evt circuittijden tov de besttijden op dat circuit,..)
    - een website waarop ze hun logo terugvinden met evt een link naar hun site vinden ze altijd leuk en helpt ook wel.
    - De sponsers een nieuwsbrief beloven na iedere race, training,....
    - ze evt een gratis paddock ticket(s) ter beschikking stellen.(gratis, off course)
    - ze uitnodigen op evt fuiven/ avonden ten behoeve van je raceproject. (gratis uiteraard)
    - een foto/tekening met je moto(kuip) en de plaatsen waar ze reclame kunnen plaatsen dan kunnen ze kiezen: hoofdsponser centraal, kleinere onderaan, banden/veringsponsor op spatbord,.....
    - eens nagaan vanaf wanneer sponsering fiscaal intressant is voor de sponsor zodat hij daar niet moet naar informeren en zo kan je iemand die het niet weet mee over de streep halen.

belangrijk: + overweeg of je de kosten die je moet maken om ze overal uit te nodigen wel opwegen tegen wat ze sponseren (een kleine sponser nodig je dan maar een keer minder uit dan de grote,...)
    + HOU JE AAN AL JE BELOFTES tov je sponser, beloof geen website als je er geen gaat maken,....

tenslotte: er zijn meer racers da sponsors dus: SUCCES
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Working...
    X