bij deze ben ik op zoek naar reakties en bevindingen van motorrijders die
net als ik op hun motor de nieuwste modellen van schijfremmen hebben gemonteerd. ik heb op mijn Suzuki TL 1000S
door een domme fout van mezelf
(vergeten schijfslot af te nemen en bij het verplaatsen van men moto in de garage een schijf krom getrokken) beide schijven vervangen door schijven met het zogenaamde bloemkool motief van het Italiaanse merk "Braking International"
Bij het afhalen van de herstelde motor kreeg ik een document mee van de KRAFT
FARHT BUNDESAMT uit Flensburg. Ik vraag me nu af welke ervaringen andere rijders met deze schijven hebben, of je als je met je motor als je Duitsland in rijd
dat document moet bijhebben enz........
net als ik op hun motor de nieuwste modellen van schijfremmen hebben gemonteerd. ik heb op mijn Suzuki TL 1000S

(vergeten schijfslot af te nemen en bij het verplaatsen van men moto in de garage een schijf krom getrokken) beide schijven vervangen door schijven met het zogenaamde bloemkool motief van het Italiaanse merk "Braking International"
Bij het afhalen van de herstelde motor kreeg ik een document mee van de KRAFT
FARHT BUNDESAMT uit Flensburg. Ik vraag me nu af welke ervaringen andere rijders met deze schijven hebben, of je als je met je motor als je Duitsland in rijd
dat document moet bijhebben enz........
Comment