Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorboekskes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motorboekskes

Wie van jullie koopt er motorboekskes,heb je een abonnement of koop je het telkens in de winkel.Koop je alleen wanneer er iets instaat dat je persé wil lezen of koop je altijd.
    [font=Comic Sans MS][/font]

Ik koop elke maand twee boekskes namelijk "motorwereld" en "motorrijder".Ik ga deze altijd in één of andere winkel halen.Motorwereld vind ik het meest profesionele en motorrijder is wat simpeler in mijn ogen maar dat heeft ook zijn leuke kanten.Wanneer de boekskes uitgelezen zijn en er liggen nog geen nieuwe in de winkel dan kijk ik er erg naar uit tot ze er toch zijn.Lees ze bijna altijd tijdens de rusttijden op het werk.Zelden thuis.Ik lees ze vooral om op de hoogte te blijven van al het rijlen en zeilen in het motorwereldje.
    [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Ik koop regelmatig Motoren&Toerisme,vooral voor de reisverhalen en de rondritten.Zo heb ik al een paar mooie ritten gedaan dit jaar in de vlaamse ardennen en het noorden van Frankrijk die in dat boekje stonden.

Comment

Hier is dat iedere maand motoren en toerisme en motorwereld die we gaan gaan halen in de winkel
        www.hayabusaclubbelgie.be

Comment

Elke maand Streetfighter (Engels) en Fighters (Duits) en af en toe e paar ander as er iet speciaal in staat. Gewoon in de winkel ma ga volgend jaar abonnement pakken op Streetfighter en Fighters.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

ik koop ze enkel voor:

nieuwe moddelen,
            testen,
            tips en techniek..
            adresse'n uitverkoop of nieuwe shops
            hevige verhalen ongevallen etc..
            of ne schone poster

ik blader ze dan eerst wel grondig door eer ze te kopen..
            gp en supersport boekskes koop ik nooit of zelden.
            dus eerder motoren&toerisme dan motorrijder of motorwereld

is ook wa dikker

Comment

abonement op motorwereld...ma ga bijna elke maand toch nog fast bikes en performance bikes halen, die zijn gewoon de beste !
              today is a good day to race !

Comment

Koop af en toe de Motorrijder of de Motorwereld.
                Als ik ergens lang moet wachten of zo, of als ik op reis ga, voor op 't WC.

Comment

Ik koop normaal elke maand motoren & toerisme en als er iets anders ligt da me aanstaat op die moment. Was er over het denken om abbonement te nemen.

Btw als er mensen geïnteresseerd zijn, ik wil wel eens horen voor een korting voor 2fast4u.be leden als ge u abboneert op motoren & toerisme. Wie weet lukt da wel

Comment

[quote="Dr.Brainiac"]

Btw als er mensen geïnteresseerd zijn, ik wil wel eens horen voor een korting voor 2fast4u.be leden als ge u abboneert op motoren & toerisme. Wie weet lukt da wel ]
                    Ik ben geinterresserd.

Comment

ik koop zelden boekskes, alhouwel ik ze wel heel interesant vind.
                      ik ontvang wel iedere maand kixkstart boekje, ook wel goed
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                      hoe gekker hoe liever
                      -------------------------------------------

Comment

ik heb geen enkel een abo omdat mijn factuur nogal ne tragen is.
                        Wel koop ik maandelijks:
                        - M&T: voor de reizen, routes, techniek en materiaaltesten
                        - motorwereld (vroeger motorweek2): voor de sportieve testen en techniek
                        - Bigtwin: techniek en ombouw van voornamelijk HD (soms ook jappen)

en daarnaast koop ik af en toe:
                        - kikxstart: (voor de al te zotte commentaren)
                        - caferacer: (een fran caferacer boekje, zeer intressant)
                        - easyriders: yuppiebikes, daarom enkel als er iets vernieuwends in staat
                        - moto73: enkel als er een goed artikel in staat vb langeduurstesten
                        - Klassiek motorijwiel: af en toe voor klassiekers die me leuk lijken.
                        - Motorrijder (custom): enkel als er iets echt goed in staat (zoals deze maand van WOII)

vroeger kocht ik ook nog performance bikes in't nederlands maar dat bestaat bluijkbaar nie meer?? in't engels heb ik het nog niet gekocht, moet ik maar eens gaan doen.

daarnaast ook no wel alle andere waar iets instaat dat me intresseerd maar daar ga ik niet iedere maand naar op zoek.

(om mijn boekenkast verder te laten uitpuilen koop ik nog: duiken, O2 bikers en eos; maar dat heeft dan weer niks met motoren te majken)

Ik lees ze voornamelijk in bed, op't wc, in de auto (als ik ergens moet wachten) en als ik kan in bad (ik heb nu geen bad meer enkel douche, daarom soms baden bij mijn zus, heerlijk is dat uren liggen lezen in een heet bad)
                        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Ik vrijwel elke maand Motoren & Toerisme. Dit boekje leest vlot en er staan intresante trips in.
                          Comming soon, new trips
                          De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                          ------>>> DOMINO <<<------

Comment

regelmatig koop ik motoren en toerisme en afhankelijk van het behandelde onderwerp komt motorwereld er ook geregeld in. Toffe boekskes met een vlotte schrijfstijl.
                            [font=Franklin Gothic Medium]Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window[/font]

Comment

Koop da wel regelmatig,heb ondertussen al een grote doos vol wat ik nog bijna niet meer opgehoffen krijg,vriendin zegt dat ik ne motofreak ben ,kan wel kloppen

Comment

Working...
                              X