Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verkeersagressie in Leuven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• verkeersagressie in Leuven

Ik ben vanmorgen 2 keer bijna van de baan gereden door een onnozele pippo (jawel 2 maal dezelfde) op nog geen km afstand. Niet per ongeluk, hij wist wel degelijk dat ik naast hem reed (tenzij hij doof (toeter) en blind tegelijkertijd is). Toen ik hem teken deed dat hij gek was kreeg ik gewoon de "vinger" terug.
    Plezant naar uw werk rijden op die manier; kwam helemaal opgefokt aan.
    Mogen ze wel op het nieuws een dag op voorhand verwittigen als het de "plak eens een motorrijder tegen de berm"-dag is

Ik heb zijn nummerplaat onthuoden en aangifte gedaan voor verkeersagressie. Mag hij het aan de flikken gaan uitleggen.
    [font=Franklin Gothic Medium]Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window[/font]

Ja daar zijn zo van die gekken,heb het ook al meegemaakt,als ge geen getuigen hebt zal er wel niet veel aan gedaan worden denk ik.

Comment

Nee hij zal nog nooit bij de politie verschijnen.
      Mij is dat nog maar 1 keer gebeurd, maar dan ben ik net een pitbull dan los ik de persoon in kwestie niet meer en volg ik hem tot hij moet stoppen en uitstappen ook al moet ik er 400km achter zitten.
      Meestal zie je ze dan wel nerveus worden in de wagen en vragen ze zichzelf af waarom heb ik dit nu gedaan.
      Maar prijs hebben ze, dat geef ik je op een briefje.
      http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thunder_ace
        Nee hij zal nog nooit bij de politie verschijnen.
        Mij is dat nog maar 1 keer gebeurd, maar dan ben ik net een pitbull dan los ik de persoon in kwestie niet meer en volg ik hem tot hij moet stoppen en uitstappen ook al moet ik er 400km achter zitten.
        Meestal zie je ze dan wel nerveus worden in de wagen en vragen ze zichzelf af waarom heb ik dit nu gedaan.
        Maar prijs hebben ze, dat geef ik je op een briefje.
        1) iemand achtervolgen mag volgens de belgische wte niet (tenzij door de politie) als je pech hebt dat hij een advocaat is nagelt hij je in no time aan de grond
        2) Als ze nerveus worden zijn ze gevaarlijk: plots remmen, uitwijken, kort draaien, onverwachte koerswisselingen,.... in zo'n situatie ben jij hoe dan ook het slachtoffer
        3) Op dat moment ben jij agressor en dus wettelijk mag de automobilist zich verdedigen (een goede advocaat zorgt wel dat je de lul bent)
        4 Als je 400 km moet volgen heb je wel ergens een tankstop nodig denk ik, en ik denk nu net niet dat de koekedoos zal wachten tot je getankt hebt

soit, ik ken dat gevoel en ik durf ook redelijk agressief uit de hoek komen maar sinds ik de prijs ken van een M3 spiegltje (die ik eens afgestampt heb in de file uit pure colère) ken let ik wel op!! (was een M3 spiegel met verwarming,electrische blabla,.... = DUUR!!!!)

(die Beemer wou me niet laten paseren in de file van brussel naar gent. Ik kreeg wel een zeer mooie vinger bij iedere poging, ook de motorijder achter mij werd er nerveus van. Uiteindelijk heb ik met mijn voet vooruit mij in een onmogelijk gat gedrumd en zijn spiegel eraf getrapt. De motorrijder achter mij heeft dan nog eens goed nagetrapt op die gast zijn deur. Hij liet ons dan wl door, was geschrokken denk ik! Nu anyway, in Nazareth eraf omdat ik moet tanken, als ik de shop uitkom zie ik iemand naast mijn moto staan. Bleek dat diene gast te zijn van diene BMW . le, om een lang vehaal kort te maken, ik heb da spiegelke betaald aangezien ik geen been had om op te staan in een rechtzaak (kan aanzien worden als wraak ipv zelfverdedeging en dan ben je goed gaar)
        we hebben daarv ytrouwens een half uur gebabbeld in de shop met ne kop koffie. We waren beoden eigenlijk al afgekoeld en hij gaf zelf toe dat het ook een beetje zijn fout was (hij was serieus opgefokt toen een motorrijder voor mij een kras had getrokken op zijn auto met zijn koffers (en het was een grote kras zenne!!))
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Zoals de anderen hier al aangehaald hebben het zal niet veel uitahelen maar als hij in de loop van de tijd meerdere klachten krijgt zal er wel een belletje gaan rinkelen bij de politie. Allez als het goede agenten zijn want sommige trekken zich er soms niet te veel van aan.

Als ik niet voorbij geraak wissel ik af en toe eens van links naar rechts acher de wagen tot ik een gaatje zie... wel inderdaad goed opletten als je er dan voorbij gaat

mvg

Stef

[quote="frakke"]Ik ben vanmorgen 2 keer bijna van de baan gereden door een onnozele pippo (jawel 2 maal dezelfde) op nog geen km afstand. Niet per ongeluk, hij wist wel degelijk dat ik naast hem reed (tenzij hij doof (toeter) en blind tegelijkertijd is). Toen ik hem teken deed dat hij gek was kreeg ik gewoon de "vinger" terug.
          Plezant naar uw werk rijden op die manier]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
            soit, ik ken dat gevoel en ik durf ook redelijk agressief uit de hoek komen maar sinds ik de prijs ken van een M3 spiegltje (die ik eens afgestampt heb in de file uit pure colère) ken let ik wel op!! (was een M3 spiegel met verwarming,electrische blabla,.... = DUUR!!!!)
            grappig (wast ne cabrio? )

Oorspronkelijk geplaatst door frakke
            Ik ben vanmorgen 2 keer bijna van de baan gereden door een onnozele pippo ...
            wa is er juist gebeurd?

Comment

Working...
            X