Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betonblokken op Snelweg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Betonblokken op Snelweg

Hebben jullie die betonblokken al zien staan op de dienstwegen langs de autostrade ?

Weet er iemand of MAG of een andere organisatie daar al op gereageerd hebben ?

Ik persoonlijk vind dit zeer gevaarlijk nu rijd je je daar te pletter op en heb je geen uitwijk mogelijkheid meer als je een afrit mist of als je daarjuist moet uitwijken.

Ik dacht juist dat ze de doden op de snelweg wilden verminderen maar hierdoor zullen ze zeker stijgen.
    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARK
    Hebben jullie die betonblokken al zien staan op de dienstwegen langs de autostrade ?

Ik persoonlijk vind dit zeer gevaarlijk nu rijd je je daar te pletter op en heb je geen uitwijk mogelijkheid meer als je een afrit mist of als je daarjuist moet uitwijken.

Ik dacht juist dat ze de doden op de snelweg wilden verminderen maar hierdoor zullen ze zeker stijgen.
    staat 't nog nergens nie in een gazet ofzo?
    wel lekker als je daar tegenvliegt
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

Ikzelf heb ze nog niet gezien, maar doe ook bijna nooit autostrade.
      Woensdag moet ik naar Zaventem en zal er eens op letten of ik er zie staan.
      En als je op de MAG moet rekenen veel bla bla maar weinig boem boem.
      http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Betonblokken, waar, hoe... Dienstwegen

Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

de parallelle verbinding tussen de afrit en de oprit worden nu geblokkeerd met betonblokken ... leek me ook maar gevaarlijk toen ik laatst bij regenweer een afrit nam. Die dingen kwamen wreed dichtbij toen iemand mij dacht te moeten rechts voorbijsteken .... gggrrr.
          2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

tsss... er wordt gewoon geen rekening gehouden met de motorrijder bij het plaatsen van zulke dingen . Zulke nieuwe verkeerswijzigingen zouden eerst samen met de MAG of nu met de nieuwe vzw Motorrijderrs In Rouw moeten besproken worden... we zulle zien in de toekomst hé... tot wat de nieuwe organisatie in staat is

Comment

Heb dit doorgegeven naar het meldpunt bij www.traffix.be

We zullen zien of er een reactie komt .
              Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Heb dit doorgegeven naar het meldpunt bij www.traffix.be

We zullen zien of er een reactie komt .
                Ik heb dit ook gedaan,hoe meer aangiften hoe beter.

Comment

ik ben ook naar het meldpunt geweest .
                  waarom zouden we dit niet allemaal doen zodat ze zien dat er veel motorrijders zijn die vinden dat die betonblokken levensgevaarlijk zijn .

greetz
                  vfr-boy
                  ook fan van www.teamgreen.be
                  ทีมสีเขียว

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vfr boy
                    ik ben ook naar het meldpunt geweest .
                    waarom zouden we dit niet allemaal doen zodat ze zien dat er veel motorrijders zijn die vinden dat die betonblokken levensgevaarlijk zijn .

greetz
                    vfr-boy
                    Kga dit ook meteen doen nu.

Comment

ik heb vandaag bevestiging gekregen in verband met de betonblokken op de dienstwegen .Wat een antwoord . Nu weten we nog niet waarom ze er eigenlijk staan .

Geachte heer,
                      Betreft : Betonblokken op dienstwegen

VT/SM/ALG/A2/7044 (1844-1845-p)

Ons kenmerk: S/WVB/e-mail/775

In antwoord op uw e-mail in verband met de betonblokken op de

gewestwegen, laat ik u weten dat tot nader order de toestand op de

dienstdoorgangen behouden blijft zoals deze nu is.

Hoogachtend,

I.O. ir. Chris Caestecker

afdelingshoofd

inspecteur-generaal

ook fan van www.teamgreen.be
                      ทีมสีเขียว

Comment

Is idd een geweldig antwoord haha. Vraag mij soms (eigenlijk bijna altijd) af of ze daar nie gewoon getrainde apen hebben zitten op al die diensten.
                        Suzuki rules
                        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Heb juist dezelfde gehad

Comment

Ik heb niet gereageerd op dat meldingspunt. Ik stel enkel vast dat de betonblokken op de diestwegen van de autosnelwegen staan en niet op de gewestwegen. Dat op zich zegt eigenlijk al heel veel over het nut van dat meldingspunt, de beoordeling van de meldingen en de oplossing van de problemen die worden aangekaart.
                            Comming soon, new trips
                            De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                            ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scarver
                              Ik heb niet gereageerd op dat meldingspunt. Ik stel enkel vast dat de betonblokken op de diestwegen van de autosnelwegen staan en niet op de gewestwegen. Dat op zich zegt eigenlijk al heel veel over het nut van dat meldingspunt, de beoordeling van de meldingen en de oplossing van de problemen die worden aangekaart.
                              Ma meldingspunt is ook voor gevaarlijke situaties op strade, en zone dienstweg hoort toch bij een strade vind ik.
                              Suzuki rules
                              “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Working...
                              X