Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kosten motor na werkongeval?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kosten motor na werkongeval?

IK HEB OVER TWEE WEKEN EEN ONGEVAL GEHAD OPWEG NAAR HET WERK, gewoon in de bocht onderuitgegaan , met werkverlet tot gevolg , dit is dus verzekering. Nu is mijn vraag , zijn mijn motor en of kledij ook mee verzekerd, of is dit eigen kost ?

Als ge op het werk aangegeven hebt dat ge met eigen vervoer komt werken is dit normaal gezien mee verzekerd,best op het werk zelf navragen.

btw. Welkom en als ge u wilt voorstellen aan de rest kan je dat hier doen
    http://www.2fast4u.be/forums/forumdisplay.php?f=140

Comment

ongeval in eigen fout is ook ni verzekerd op weg na en van werk net als je gewoon zou vallen

je baas is ni verantwoordelijk als jij valt e
      yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Bij ongevallen op weg naar het het werk of trug is enkel de lichamelijke schade verzekerd dacht ik, materiële niet. Gewoon is navragen op je werk.

Comment

Bij woonwerk-verkeer ben je alleen voor lichaamlijke schade verzekerd. Materieel is voor u eigen.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Heb het nagezien en is inderdaad alleen lichamelijke schade

Comment

Ligt een beetje aan je baas want ik heb dit ook tegengekomen 3 jaar terug en was toen alles vergoed via het werk
              Best eens navraag doen op het werk en hopen dat je een goede baas hebt.
              http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

allen alvast bedankt

heb dus navraag gedaan , en is dus wel alleen lichamelijk , proberen ging mee natuurlijk , maar pech.

Comment

Working...
                X