Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toekomst muziek (op één wiel rijden zal in de toekomst wel mogen) GRAAG U MENING .

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Toekomst muziek (op één wiel rijden zal in de toekomst wel mogen) GRAAG U MENING .

Een videolink http://www.brp.com/BRPCorporate/_Sta...CA/embrio.html
    [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
    *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

vet, wil er direct zo één, prijz zal wel nie mals zijn moest dat ooit uit komen.
    bandit 4 ever and ever
    MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

Dan is mijn probleem opgelost, dan kan ik wel op 1 wiel rijden :biggrin:

maar denk dat ik mijn 2 wieler altijd leuker ga vinden.

Comment

daarwil ik wel eens mee rijden!!
        bestond blijkbaar in de jaren stillekes ook al
        --->> yam

Comment

Als ze een testpiloot zoeken awel ze hebben hem gevonden = ik

Man dat moet de max zijn om met zo iets te rijden
          Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Das zo'n ding dat met gyroscopen in evenwicht gehouden wordt, reken er maar dan op dat zoiets stukken van mensen gaat kosten. Ziet er wel fun uit, maare hoe noem je zoiets dan, voor mij is dat geen motorfiets.

Comment

wa is da eigenlijk van die gyroscopen??
              'k snap der nie veel van, ma vinut raar, als ge remt, leunt da dan nie naar voor tot die mini wieltje op de grond komen?

fijn ding, om eens een weekje of hooguit een mand mee te pruttelen, maar dan is't ook genoeg, en zou'k terug 2 wielen willen.
              sommigen hebben al schrik op 4 wielen, zwijg stil van 2, en laat die mensen nooit dit ding zien

mja als da pas over 20 jaar verder uitkomt, hebben ze nog tijd genoeg om da ding aan te passen, en iets meer "moto" te maken.
              als ge aleen die fot bekijkt is da juist een elektrisch brommertje voor de kleintjes, pas toen ik in da filmpke er iemand op zag zitten leek het ietwat 'moto'-achtig.
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
              hoe gekker hoe liever
              -------------------------------------------

Comment

Moet wel cool zicht zijn om der zo twee pal achter mekaar te zien racen

Comment

[quote="RunnerX"]wa is da eigenlijk van die gyroscopen??
                  'k snap der nie veel van, ma vinut raar, als ge remt, leunt da dan nie naar voor tot die mini wieltje op de grond komen?

fijn ding, om eens een weekje of hooguit een mand mee te pruttelen, maar dan is't ook genoeg, en zou'k terug 2 wielen willen.
                  sommigen hebben al schrik op 4 wielen, zwijg stil van 2, en laat die mensen nooit dit ding zien ]
                  Ik denk dat deze link het één en ander verduidelijkt: http://www.howstuffworks.com/gyroscope.htm

Comment

Working...
                  X