Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de Radigues Rider School

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• de Radigues Rider School

mannekes en vrouwkes,

heb me ingeschreven op ne nieuwsbrief en ben bij deze uitgekomen op volgende website met bijbehorende circuit training/opleiding :

http://www.deradiguesschool.com/nl/tout.php#

het ziet er HEEL mooi uit en de prijs valt ook nog mee (als je honda hebt krijg je 100 euro korting enz) en ze doen ook aan groepstarieven voor bv de 2fast4u club

min 8 personen...

wie wil er meegaan ?

wil dit gerust organiseren als ik genoeg volk heb

echt waar, ik zou het doen....
    today is a good day to race !

het ziet er echt wel interesant uit maar dan moet ik wel met men rs tot daar geraken en dat zal wel moeilijker worden
    rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rs 250 driver
      het ziet er echt wel interesant uit maar dan moet ik wel met men rs tot daar geraken en dat zal wel moeilijker worden
      zag er prachtig uit tot ik de prijs zag, 465€ . en 'k heb 'n honda dus 365€ . toch 't is nog veel
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Ik wil meedoen volgend jaar

Als er genoeg liefhebbers zijn zal ik die mannen eens contacteren voor groepskorting te bekomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
          zag er prachtig uit tot ik de prijs zag, 465€ . en 'k heb 'n honda dus 365€ . toch 't is nog veel
          as ge u een rokje aan doet krijgde nog eens 50 euro extra korting :biggrin:

duc4ever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
            zolder twee daagskes rijden is ook rond de 300euro, dus met dat alles erbij is het nog nie zoveel eh :tongue:
            today is a good day to race !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iceman
              zolder twee daagskes rijden is ook rond de 300euro, dus met dat alles erbij is het nog nie zoveel eh :tongue:
              En Zolder is dan ook nog een vuil en onveilig circuit:cool

Kijk ook eens op het circiut vn Alés, in Zuid Frankrijk, ook echt aan te bevelen
              [font=Comic Sans MS]Do take your time...Because your soul...Will be mine the day you die !![/font]

[font=Comic Sans MS]www.ducatimob.be[/font]
              666 -->> luna666

Comment

Lijkt mij heel interressant.
                Volgend voorjaar geen tijd, spijtig.
                Misschien iets voor 2006.
                Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

k heb ne honda , k zen een vrouw, spijtig da t nie op mijne verjaardag kan hé :-)

Comment

tis ni cumuleerbaar e

anders zouden ze u geld moeten betalen om er te rijden hehe

Oorspronkelijk geplaatst door roosje62
                    k heb ne honda , k zen een vrouw, spijtig da t nie op mijne verjaardag kan hé :-)
                    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

miljaar, ze gunnen ne mens toch niks

Comment

ik go mee laat me iets weten wanneer.en of ge 8 mensen kunt vinden zal anders zelf een paar man vragen.bedankt voor den info.

Comment

Een kleine opmerking,heb gezien dat het circuit maar 2400 m lang is,denk dat het een kartcircuit is,zover ik weet is er geen ander circuit in Abbeville.Ongeveer hetzelfde kan je ook in Francorchamps doen,kijk hier

http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=1301

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                            Een kleine opmerking,heb gezien dat het circuit maar 2400 m lang is,denk dat het een kartcircuit is,zover ik weet is er geen ander circuit in Abbeville.Ongeveer hetzelfde kan je ook in Francorchamps doen,kijk hier

http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=1301
                            Dat zal waarschijnlijk wel het circuit in Croix en Ternois zijn,dat ligt niet ver van Abbeville en is geen kart-circuit,maar wel een heel technisch en niet zozeer op snelheid gericht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benni
                              Dat zal waarschijnlijk wel het circuit in Croix en Ternois zijn,dat ligt niet ver van Abbeville en is geen kart-circuit,maar wel een heel technisch en niet zozeer op snelheid gericht.
                              Denk het niet
                              bron: de Radigues rijschool:
                              Ligging van het circuit

Het circuit is gelegen ten noorden van Abbeville langs de snelweg A 16, Amiens – Calais. Het stadium van Abbeville ligt 50km ten zuidwesten van Croix-en-Ternois. Het is mogelijk om via Croix-en-Ternois te gaan, maar dit is noch de kortste (250km), noch de snelste weg (3h).

Comment

Working...
                              X