Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik ben er tegen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben er tegen

ga eens kijken op deze site www.ikbenertegen.be en stem zoals ik:

Deze site is bedoeld als reactie op de website www.ikbenvoor.be. Op zich is er met die site niets verkeerd, immers, in principe is de site "vóór verkeersveiligheid". Minister van Mobiliteit Landuyt misbruikt echter de verkeersveiligheid (en de betreffende site) om de nieuwe verkeerswet te promoten. Wij vinden dit onaanvaardbaar, het promoten van de nieuwe verkeerswet als zou dit het zaligmakende recept zijn voor de verhoging van de verkeersveiligheid, en daarom deze tegenreactie
    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Heb de petitie getekend

Comment

[font=Arial Black]heb ook getekend hihi:biggrin: [/font]

[font=Arial Black]hoe meer hoe beter toch?:tongue:[/font]

[font=Arial Narrow][/font]
      Kimmeke --> kimmy

Comment

done
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

en nog eentje

Comment

voila nog 1 derbij
            R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
            maar hou het daar wel proper he mannen.
            Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Kmocht natuurlijk niet ontbreken eh

Grtzz
              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Ik ben tegen

Ik heb zelf een mail gedaan naar [email protected] als volgt

Geachte

Ik ben dagelijks op de weg voor ongeveer 5000 Km per maand en ik ben tegen. Dus moeten wij ook de kans krijgen om dit te uiten, wat hier op deze site niet kan.
                Ik voel me niet goed met al de flitscamera's langs de wegen en op de kruispunten ook al zijn ze dikwijls niet voorzien van een camera.
                In bepaalde streken pas ik mijn route aan zodat ik er niet een flitspaal tegen kom en daar voel ik me veel geruster bij.
                We geraken al maar meer gefustreerd door al de snelheids beperkingen van 70 Km/h en onrealistische snelheids beperkingen op zelfs autosnelwegen en 4 vaks wegen.
                Er word steeds meer ingehaald op de 70 Km/h wegen, daar deze snelheid niet goed gereden kan worden in de vijfde versnelling.
                Ondanks deze beperkingen gebeuren er toch nog steeds ongevallen met dodelijke afloop. Ik hou niet zo van statistieken maar ik lees wel elke dag de krant.
                De rotondes die overal als paddestoelen uit de grond verrijzen werken niet en brengen een hoop fustraties met zich mee. Overal waar deze gebouwd worden staan de auto's aan te schuiven, mobiliteit ?
                Dan nog de vele verkeersremmers, bloembakken, vernauwingen, zigzaggen enz ....
                De zwakke weggebruikers hebben ze de vrije loop gelaten en denken dat zij kunnen doen waar ze zin in hebben en nu binnenkort mogen de bromfietskes in de bebouwde kom op de openbare weg ?
                De zwakke weggebruiker dient heropgevoed te worden en dit is mijn mening.

Ik vind het spijtig dat men via deze weg oproept voor een veiliger verkeer, wie ga je bereiken ? Ik kan het al raden.

Met vriendelijke groeten

Comment

Ik ben tegen

En dit was de reactie op mijn mail

Geachte Heer,

Hartelijk dank voor uw reactie.
                  Onze excuses voor de kleine vertraging bij het beantwoorden van uw mail. Tijdens de eerste drie dagen werd deze website namelijk door meer dan 70.000 bezoekers bezocht.

U verwijst naar de onmogelijkheid om te reageren op de site. Uw reactie toont in feite dat dit net wel kan. Binnen enkele dagen zal de site trouwens met veel meer gegevens en mogelijkheden worden uitgebreid. Ook in de toekomst zijn uw reacties dan ook meer dan welkom.

Ik begrijp dat de verkeerssituatie in ons land er niet makkelijk op geworden is. De mobiliteit is meer dan verdubbeld de afgelopen twintig jaar, het aantal voertuigen blijft stijgen. In ons drukbevolkt land is het dan ook jammer genoeg niet mogelijk zonder ingrijpen het verkeer nog georganiseerd te krijgen.
                  Deze ingrepen hebben echter slechts één doel; de vlotheid van het verkeer optimaliseren en maximaal ongevallen vermijden. Spijtig genoeg zijn er in ons land nog steeds drie doden per dag in het verkeer. Gelukkig dalen de cijfers.
                  De meest recente cijfers, de zogenaamde verkeersveiligheidsbarometer, kunt u binnen enkele dagen eveneens vanop de website www.ikbenvoor.be volgen.

We hopen alvast dat u samen met vele anderen het verkeersbeleid blijft volgen. Al uw reacties en voorstellen blijven dan ook meer dan welkom.

. . . . . .
                  Belgisch Instituut voor Verkeersveiligheid

Comment

Bij deze..................
                    [font=Comic Sans MS]Do take your time...Because your soul...Will be mine the day you die !![/font]

[font=Comic Sans MS]www.ducatimob.be[/font]
                    666 -->> luna666

Comment

AAh ge hebt ook dat standaardantwoord gehad.We leven nog altijd in een democratie(=vermomde dictatuur), ge moet er niet teveel van verwachten he.

Comment

tja zal maar gene premie verwachten zekers op dit

ik rij meestal ook iets te hard dan toegelaten, maar ben dan ook alerter, dat daar geen rekening mee gehouden wordt, ok, ik betaal de boete.
                        Maar andersom ben ik ook veel galanter in het verkeer dan sommige langzaamrijders, ik rij links als ik voorbijsteek, en dan weer rechts , terwijl sommige 20 km aan trage snelheid links blijven rijden, ik laat ritsen, terwijl de sommige langzame dat nooit doen , want ze moeten hum km teller in de gaten houden, geen oog voor anderen, ik stop aan het voetpad als er voetgangers zijn, ..........wanneer wordt ik beloond voor mijn goed rijgedrag?

Comment

getekend grtz

Comment

Working...
                          X