Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste moto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

ik heb besloten het wordt een cbr 600f van 1999
    doch bedankt voor uw advies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alexanderke
      ik heb besloten het wordt een cbr 600f van 1999
      doch bedankt voor uw advies
      graag gedaan

een cbr600f is ook wel een goede beginner hoor
      veel plezier ermee
      sigpic

Comment

een naakte sportsbike??

een buell natuurlijk:biggrin: maar je hebt je keuze al gemaakt zie ik? spijtig, had bijna iemand bekeerd.
        (en nu ff ruzie stoken:kwaad: :kwaad: :kwaad: ) helaas heb je gekozen voor een rijstkoker
        anyway, veel plezier met dat ding
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

zo goed als beslist ik zou hem volgende week gaan kopen maar ik sta nog altijd open voor andere ideeen.

Buell??
          kun je mij niet eens wat meer uitleg geven over buell

want ik was pas overtuigd over die cbr toen dat de verkoper mij een testritje aanbood
          man man man man dat trekt dat beest.
          een echte funbike.

greats alexanderke

Comment

de cbr 600 trekt als een beest??????? ja, mischien aan 11000 toeren??
            een buel sleurt je armen uit je kom (bij wijze van spreken, ik overdrijf altijd een beetje als ik over buell spreek) en dat al aan 3000 toeren.(als je graag toeren maakt, koop dan die cbr, een buell is een stoterstngen blok, max toeren zal 6800 tpm zijn, maar die heb je toch niet nodig.
            er valt echt rustig mee te rijden (zolang je je kopje gebruikt, maar dat is zo met elke motor) en je kan er mee zwijnen dat het geen naam heeft (als je al wat ervarne bent.) vervelen zal de buell nooit doen.
            Ik wil gerust wat meer info geven over Buell, gepaard met wat foto's als je dat wil, dan maak ik een nieuwe topic waar ik zowat alle belangrijke modellen bespreek met foto (ben bezig met de gegevens id database te putten, maar het kost wat tijd, moet alle duimmaten omzetten, zo ook met de vermogens)
            als je iest wil weten dan roep je maar.

Comment

ha,pak dan wel een buell van na de terugroepaktie,daar breekt en valt zo veel nie af ,als de mijne stationair stond te draaien verging em al van plaats,en hun zwevende schijven vooraan die zag men losser komen,en oliezuipen,en rijden zoals een traktor even snel:biggrin: ,maar zeer sterk,achterband direct voor de klo...,geef mij maar nen echte motor zoals een jawa of dnepr dat gaat pas vooruit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                ha,pak dan wel een buell van na de terugroepaktie,daar breekt en valt zo veel nie af ,als de mijne stationair stond te draaien verging em al van plaats,en hun zwevende schijven vooraan die zag men losser komen,en oliezuipen,en rijden zoals een traktor even snel:biggrin: ,maar zeer sterk,achterband direct voor de klo...,geef mij maar nen echte motor zoals een jawa of dnepr dat gaat pas vooruit
                goh als beulke dat leest
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever

Comment

bedankt voor al de reacties mannen,

EN ja die cbr trok hard 130 (standaard 115) pktjes in 150 kilo dan mag da wel hoor en nee, niet alleen aan 13000 toeren. En hij had nog een redelijk koppel ook . en hij heeft injectie wat dat ook enorm leuk en zuinig rijd.

toch vindt ik dat buellke wel een mooie moto heeft dus buellke als ge wa meer info zou hebben over buell da zou altijd welkom zijn. :biggrin: :biggrin: $µ

thanx,

alexanderke

Comment

bedankt voor al de reacties mannen,

EN ja die cbr trok hard 130 (standaard 115) pktjes in 150 kilo dan mag da wel hoor en nee, niet alleen aan 13000 toeren. En hij had nog een redelijk koppel ook . en hij heeft injectie wat dat ook enorm leuk en zuinig rijd.

toch vindt ik dat buellke wel een mooie moto heeft dus buellke als ge wa meer info zou hebben over buell da zou altijd welkom zijn. :biggrin: :biggrin: $µbuel

thanx,

alexanderke
                    gij hebt zeker geld genoeg ben ook op zoek naar en nieuwe, op de slag zou ik een buell willen maar ja HD hé: dat zijn ook HD centen
                    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

geld genoeg?????? zot 8000 is mijn budget

ben maar een arm studentje hoor!!!!!!!!

en waarom zou jij buell kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                        de cbr 600 trekt als een beest??????? ja, mischien aan 11000 toeren??
                        een buel sleurt je armen uit je kom (bij wijze van spreken, ik overdrijf altijd een beetje als ik over buell spreek) en dat al aan 3000 toeren.(als je graag toeren maakt, koop dan die cbr, een buell is een stoterstngen blok, max toeren zal 6800 tpm zijn, maar die heb je toch niet nodig.
                        er valt echt rustig mee te rijden (zolang je je kopje gebruikt, maar dat is zo met elke motor) en je kan er mee zwijnen dat het geen naam heeft (als je al wat ervarne bent.) vervelen zal de buell nooit doen.
                        Ik wil gerust wat meer info geven over Buell, gepaard met wat foto's als je dat wil, dan maak ik een nieuwe topic waar ik zowat alle belangrijke modellen bespreek met foto (ben bezig met de gegevens id database te putten, maar het kost wat tijd, moet alle duimmaten omzetten, zo ook met de vermogens)
                        als je iest wil weten dan roep je maar.
                        ps kwestie van optrekken ........ keb even wat opzoekwerk gedaan Buell S3 '97 0 naar 62 mph of beter gezegt 0 naar 100 km/u 5,8 seconden...... maar cbr 600 1999 3,200 seconden HIHI kwestie van uw armen uit de kom te trekken
                        Honda CBR 600 F 1999

Image credits: JesseLarger picture...

Advertise your bike
                        Bikes for sale

Rate this motorbike
                        Tip a friend

Rating sample: Performance

(9.1 / 10)
                        View
                        full rating

General informationModel:Honda CBR 600 FYear:1999Category:SportEngine/transmissionDisplacement:599.00 ccm (36.55 cubic inches)Engine type:In-line 4Stroke:4HP (kW):110.00 (80.3) @ 12500Torque - Nm (kgf-m / ft.lbs):67.00 (6.8 / 49.4) @ 10500Compression:12.0:1Bore x stroke:67.0 x 42.5 mm (2.6 x 1.7 inches)Valves per cylinder:4Cooling system:LiquidGears:6Transmission type/final drive:ChainPhysical measuresWeight (incl. oil and gas):199.0 kg (438.7 pounds)Front percentage of weight:49.6Seat height (if adjustable, lowest setting):810 mm (31.9 inches)Wheelbase:1,395 mm (54.9 inches)Chassis/dimensionsFront suspension travel:120 mm (4.7 inches)Rear suspension travel:120 mm (4.7 inches)Front tyre dimensions:120/70-ZR17 Rear tyre dimensions:180/55-ZR17 Front brake(s):Dual discFront brake(s) diameter:296 mm (11.7 inches)Rear brake(s):Single discRear brake(s) diameter:220 mm (8.7 inches)Speed/accelerationTop speed:255.0 km/h (158.4 mph)0-100 km/h (0-62 mph):3.200 seconds60-140 km/h (37-87 mph), highest gear:12.600 secondsOther specificationsFuel capacity:18.00 litres (4.76 gallons)Average fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles):0.62 litres (0.16 gallons)Click here for Honda CBR 600 F 1999 drivers' comments, questions and answers

Comment

ps kwestie van optrekken ........ keb even wat opzoekwerk gedaan Buell S3 '97 0 naar 62 mph of beter gezegt 0 naar 100 km/u 5,8 seconden...... maar cbr 600 1999 3,200 seconden HIHI kwestie van uw armen uit de kom te trekken
                          omg staat die buel op 25 kw ofzo?
                          Oprichter 2fast4u 2004
                          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Gisteren een ZX7R keer op keer losgetrokken. en een 600tje zou beter doen???:kwaad:

(had alleen beetje moeite om mijn voorwiel aan de grond te houden.)
                            BTW: die info, waar heb je die gehaald? als het europese info is klopt ze, maar ik heb dan ook US specs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
                              gij hebt zeker geld genoeg ben ook op zoek naar en nieuwe, op de slag zou ik een buell willen maar ja HD hé: dat zijn ook HD centen
                              als je een beetje zoekt vind je best wel goedkoper een buell. Ik heb de mijn 6500€ betaald. (wel wat kosten achteraf, maar soit, dat wist ik dus op voorhand)
                              Voor 8000€ moet er iets te vinden zijn.
                              btw: als je gaat kijen, roep me gerust ik weet ondertussen de kleinigheden waar je op moet letten

Comment

thanx buellke

Comment

Working...
                                X