Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goeie 125cc

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• goeie 125cc

Wat is een goeie 125cc?
    Ik ken niets van naked bikes, of choppers, of al die andere types, het enige dat ik absoluut niet wil is zo een scootermodelletje.

laat maar komen

Thx

Re: goeie 125cc

Aprillia RS 125...
    Cagiva Mito

Alle 2taktjes gaan nog goed vooruit, 4 takten alla CBR 125 en dergelijke zijn degelijke dingen maar teveel brommer en te weinig moto naar mijn idee
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
      Aprillia RS 125...
      Cagiva Mito

Alle 2taktjes gaan nog goed vooruit, 4 takten alla CBR 125 en dergelijke zijn degelijke dingen maar teveel brommer en te weinig moto naar mijn idee
      Met zo'n CBR125 kunde nogtans ook goe uit de voeten. Zeker met kuip heb je wat meer capaciteit wegens minder last van tegenwind.

Elk merk heeft zijn 125cc'kes. Tis een kleine moeite om ze terug te vinden... Kies wat je leuk vind. Enorm veel verschil maakt het allemaal niet.
      [align=left:143x9pn2][font=Century Gothic]\ With great speed comes great responsibility
      \\ GSR 600 rider
      [/font][/align:143x9pn2]

Comment

Wil je er eentje om met je autorijbewijs te kunnen gebruiken? Of wil je gewoon heel klein beginnen?

En welk gebruik heb je voor ogen?
        Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

Comment

is voor met het autorijbewijs inderdaad
          Zou voornamelijk voor woon-werkverkeer zijn

Comment

Hoeveel km ga je doen per dag ? Welke soort banen ? Wat is je budget ? Nieuw of 2de hands ?
            Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 125erken
              is voor met het autorijbewijs inderdaad
              Zou voornamelijk voor woon-werkverkeer zijn
              En is dat woon-werk via autosnelweg? Zoja, welke & hoe ver?
              Of enkel kleinere baantjes?
              Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

Comment

Ktm 125 duke
                Zalig dingske voor iemand met geen of weinig ervaring en ge zult het ni TE rap beu worden
                Mijne pa heeft er al eens mee gereden en hij twijfelt om er ene te kopen
                "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Realnuts als hij daarmee autostrade wil gaan doen denk ik dat er betere opties zijn... Als het voor binnendoor is en binnen zijn budget dan zou ik hier ook wel eens naar kijken !!! Leuk ding en volwassen look !!

Comment

Realnuts als hij daarmee autostrade wil gaan doen denk ik dat er betere opties zijn... Als het voor binnendoor is en binnen zijn budget dan zou ik hier ook wel eens naar kijken !!! Leuk ding en volwassen look !!
                    Als ge het over mijne pa hebt, geen probleem, die rijdt enkel binnendoor es tot geraardsbergen, rond de kerk, iets drinken op een terraske en verdrom naar huis bij moeder de vrouw

Qua TS, geen idee... Ma ik vind het, qua 125cc motors, de coolste, mooiste en leukste motor
                    "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Dit vind ik een goeie 125

De rest is maar plattekes

Serieus: voor in 't stad een 125cc scooter.
                      Als er meer dan 90 gereden moet worden: rijbewijs halen en deftige moto kopen!
                      Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

Ik heb zo nen Api RS 125 gehad ... Met mijn 95 kg erop deed dat nog 140 met originele uitlaat... Andere erop en zou richting 180 gaan (heb ik me laten wijsmaken) Toch nog wat windbescherming dus goed te doen om enkele km autostrade mee te doen... KTM is idd heel leuk qua look enzo Maar mijns inziens niet zo goed voor autostrade... Maar veel zal afhangen van het budget dat TS wil spenderen he ... KTM is niet echt goedkoop 3940 euro lees ik op een site ..) Dan hebt ge voor minder dan de helft ne goeien Api ...

Comment

Ik heb zo nen Api RS 125 gehad ... Met mijn 95 kg erop deed dat nog 140 met originele uitlaat... Andere erop en zou richting 180 gaan (heb ik me laten wijsmaken) Toch nog wat windbescherming dus goed te doen om enkele km autostrade mee te doen... KTM is idd heel leuk qua look enzo Maar mijns inziens niet zo goed voor autostrade... Maar veel zal afhangen van het budget dat TS wil spenderen he ... KTM is niet echt goedkoop 3940 euro lees ik op een site ..) Dan hebt ge voor minder dan de helft ne goeien Api ...
                          140 km/h op den teller is nog iets anders dan werkelijke snelheid he. En sta em dan op 11kw of vol vermogen?
                          En betrouwbaar? Tis Italiaans he, zo ne Aprullia
                          Ik zou voor een echt motor rijbewijs gaan en ne deftige opstapper kopen -> Ne Kawasaki ER-6 ofzo
                          Die 125cc regel met B-rijbewijs vind ik eigenlijk BullSh*t!
                          Ik moest indertijd OOK een rijbewijs halen voor mijn B-klasse brommerke als ik 16 was om 45km/h te mogen bollen!
                          Die regel is enkel goed als noodoplossing wanneer ge uwe auto in de prak rijdt en ge enkel wat sollen over hebt voor 2 ipv 4 wielen. Dan kunde tenminste nog naar uw werk bollen
                          Allez, das mijn gedacht.
                          Ne 2-takt is idd nog het meeste fun als ge dan toch met ne 125cc wilt rondsnorren Ne 4-takt is véél te plat -> 14pk en dan wat tegenwind en ge zakt zo onder de 90Km/h -> betrouwbaar zijn ze wél
                          Ride like a devil,... Feel like a God!
                          Ride it like you stole it!
                          http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

Ofwel een Honda RC 149 kopen, dat spel had toen toch al 39 pk (aan meer dan 20.000 RPM ).
                            Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

Stond inderdaad "open" das maar één kabeltje knippen blijkbaar ... En 140 op teller idd maar de autos die ik voorbij ging reden dan ook maar 120 op teller

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎