Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sv650n als eerste moto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • sv650n als eerste moto?

    heykes iedereen, ik begin een van de dagen met mijn eerste rijlessen en kben nog op zoek naar een tof machien...mijn keuze is beperkt want ik ben maar 1m56 groot zadelhoogte ca. 70 cm is perfect maar da vind je dus ni veel he! nu wwet ik een suzuki sv650n staan, van 2001, die al verlaagd is door de vorige eigenaar, voor 4200 euro. er staan slechts 4500 km op! een chopperke zie ik ni goe zitten, ik zou liefst van al ne racer hebben maar da zal ik uit mijne kop moeten zetten vrees ik...
    Wa ik dus wou vragen: weet iemand of da zowa plezant rijd, of heeft er iemand tips welke moto je veel kan verlagen? nen ducati monster lukt ni, die blijft te hoog alvast bedankt he
    groetjes kiki
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

    make choises and don't look back

  • #2
    de ZX6 is toch klein dacht ik, of ben ik mis(leek klein toen'k erop zat )
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

    -------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

    Comment


    • #3
      SV is de max!
      Mijn vriendin rijdt daar ook mee als eerste moto!
      Zij is 1m61 maar de moto is niet verlaagd en ze heeft er geen problemen mee.

      Misschien toch probeern om de prijs nog wat te drukken.
      Ondanks het feit dat 'm weinig kilometers heeft is 't toch ne moto van drie jaar oud en je kan tot eind september ne nieuwen SV kopen officieel voor €6200 maar ik heb zelfs al gehoord dat je er ene kan krijgen voor €5700, splinternieuw, o km met volledige fabrieksgarantie.

      Wij hebben vorig jaar ook €4000 betaald voor die moto (van 2000 dus ook 3 jaar oud) maar dat was wel met een "undertail" en spatbord, "bellypan" en ne verhoogde Devil carbonuitlaat. Dus, met al deze gegevens, toch nog wat afbieden!

      In elk geval, 't is ne fantastische moto, rijdt soepel, kan je alle maneuvers van 't examen zelfs mee doen en zal je niet rap beu worden. Ik rij nog steeds eens graag met den SV, zeker als ik 't stad in moet of zo, maar anders ook!

      En een eens lawaai maken maken met den TL zal waarschijnlijk voor volgend jaar, heb een probleemke met de uitlaten

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
        de ZX6 is toch klein dacht ik, of ben ik mis(leek klein toen'k erop zat )
        De zazdelhoogte van de ZX6R van voor 2003 (die met de luchthapper onder de koplamp) was toch al 830mm, dat is nog 15mm meer dan mijnen TL...
        De nieuwe staat op 825mm

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
          De zazdelhoogte van de ZX6R van voor 2003 (die met de luchthapper onder de koplamp) was toch al 830mm, dat is nog 15mm meer dan mijnen TL...
          De nieuwe staat op 825mm
          'k bedoelde de nieuwe.
          mja toch 825
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

          -------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever
          -------------------------------------------

          Comment


          • #6
            Zalig fietske inderdaad.
            Mijn vriendin heeft een tijdje met een L gereden met een SV650.
            We hebben hem nog steeds met dat verschil dat ik er nu mee rijd
            Alle dagen woon-werk en nog nen pak km in het weekend. Rijd vlot is niet agressief en kunde wreed goed smijten in de bochten.
            In de rijschool hier in de buurt gebruiken ze hem ook als lesfiets.

            Comment


            • #7
              ikzelf rij ook met een sv maar dan een 1000cctje

              ik vind het een geweldige moto je kan er alle maneuvers mee doen
              rijd enorm hard als je wilt ik heb 1 nadeeltje gevonden en dat is voor de duo
              die zit enorm hoog en hij zit niet zo makkelijk vanachter ma voorderest een top motor

              Comment


              • #8
                Ge rijdt met den 1000 en dat is de nieuwe generatie hé.
                Die van ons is de oudere (tot en met 2002) en toen mijne moto nog in stukken en delen verspreid lag in de garage van mijn schoonouders, zijn we af en toe met ons tweetjes op den SV gaan rijden.
                Soms ik, soms mijn vriendin aan 't stuur en ik vond dat meerijden nog goed meevallen.
                Toegegeven, er zijn er wel comfortabelere...

                Comment


                • #9
                  merci iedereen, de zx6r kan inderdaad verlaagd worden( de oude toch) maar die is dan weer iets te zwaar... zeg schussboelie, da probleem met uw uitlaten, das toch ni dat hij knalt he? mijn vriend z'n tlr had da en da blijkt den achterste dichtingsring te zijn( of zoiet) ,als we kunnen helpen moet ge het maar zeggen he!morgen ga ik is kijken naar die sv, ik laat dan wel iets weten!
                  R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                  maar hou het daar wel proper he mannen.
                  Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

                  make choises and don't look back

                  Comment


                  • #10
                    Haha, da knallen heeft de mijnen lange tijd gehad, was inderdaad de dichting tussen het korte stukje pijp op de achterste cilinder en de rest van het uitlaatsysteem.
                    Da knallen is zelfs fijn!

                    Neenee, ik heb er deze winter een M4 uitlaatsysteem opgezet en mijn linkerdemper is aan 't schuren vlak op de plaats waar hij van buis (redelijk smal) in demper (dik) overgaat. Ik heb schrik dat als ik er nog veel mee rij dat helemaal doorscheurt and dan is ze helemaal naar de kloten!
                    Nu kan 't waarschijnlijk nog gelast worden...

                    Comment


                    • #11
                      oei das minder! wij hebben er yoshi's opsteken en man das een zalig geluid! anyway ,als em in orde is laat ge maar is iets weten he. Aan al de rest: ik heb zojuist die sv gekocht!!! hier zit dus een heel gelukkig meiske he

                      kwas op slag verliefd op da motoke dus heb ik er geen gras over laten groeien! binnenkort post ik wel is wa fotokes! greetz kiki
                      R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                      maar hou het daar wel proper he mannen.
                      Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

                      make choises and don't look back

                      Comment


                      • #12
                        Zeer goed keuze een V-twin is een heel fijne motor en als het van suzuki is kan het gewoon niet slecht zijn(ben wel een suzuki-fan) . Ik weet gewoon dat je op die moto goed gaat zitten en dat hij heel fijn rijdt (ik was aan het twijvelen om mij ook zo ene te halen ma ja het is een ne TL geworden).

                        Veel geluk en plezier
                        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

                        Comment


                        • #13
                          Hey,

                          Ik heb net het zelfde probleem gehad. Ik ben 1.58 meter en trotse eigenaar van een Suzuki SV650S. Een goede keuze voor mij, omdat ik graag sportief rij en toch van een sportievere look hou.

                          Mijn vorige moto was een racertje: HONDA VFR400 (maar moeilijk te vinden, maar 1 jaar ingevoerd in België, ouder model en onderdelen heel moeilijk te vinden/uitgenomen Engeland).
                          Een tweede optie voor een racer was dan een Kawasaki ZXR400, maar voor langere ritten, vind ik persoonlijk de SV een goede keuze omdat je meer CC hebt en nieuwer model.

                          Eventueel een BMW, maar dan ga je al meer het tourder model op.

                          Trouwens, je hebt een topsnelheid van 220 km/uur.

                          Ik ben ondertussen begonnen met mijn SV-tje uit te bouwen.
                          Neige moto toch!


                          Groetjes
                          FEAR THIS

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door jt_artemes
                            Hey,

                            Ik heb net het zelfde probleem gehad. Ik ben 1.58 meter en trotse eigenaar van een Suzuki SV650S. Een goede keuze voor mij, omdat ik graag sportief rij en toch van een sportievere look hou.

                            Mijn vorige moto was een racertje: HONDA VFR400 (maar moeilijk te vinden, maar 1 jaar ingevoerd in België, ouder model en onderdelen heel moeilijk te vinden/uitgenomen Engeland).
                            Een tweede optie voor een racer was dan een Kawasaki ZXR400, maar voor langere ritten, vind ik persoonlijk de SV een goede keuze omdat je meer CC hebt en nieuwer model.

                            Eventueel een BMW, maar dan ga je al meer het tourder model op.

                            Trouwens, je hebt een topsnelheid van 220 km/uur.

                            Ik ben ondertussen begonnen met mijn SV-tje uit te bouwen.
                            Neige moto toch!


                            Groetjes
                            SV is inderdaad een heeeeel leuke fiets. Heb zelf mijn vorige SV beetje omgebouwd en dan heb je werkelijk een heel fijne motorfiets die er goed uitziet en fantastisch rijdt. Heb toen undertray, onderkuip, hugger en mono-seat bij www.superbikeparts.nl gekocht
                            First you see God, then you brake! (der Schwantz Meister...)

                            Comment

                            Working...
                            X