Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Invoeren yamaha R1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Invoeren yamaha R1

    [font=Times New Roman]Ik zit met een vraag ,ik heb een yamaha R1 gevonden maar deze is geregistreerd in de U.K Engeland dus.Wat zou mij dit gaan kosten voor deze ingeschreven te krijgen in ons Belgen landje,moest ik eventueel deze bike kopen.Heeft iemand onder jullie hier soms ervaring mee.Groetjes ZZ®.[/font]
    [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
    *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

  • #2
    wie o wie kan mij helpen.
    [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
    *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

    Comment


    • #3
      Een gaan vragen bij de DIV.

      Of bij de douane, dan weet je het precies.

      Ik heb ooit een BMW Alpina ingevoerd uit holland en dat heeft me ongeveer 150€ gekost.

      Ik heb er geen idee van hoe het zit met de UK.

      GreetZ

      Comment


      • #4
        staat die moto nog in de UK? opassen dermee..
        stuur vooral geen voorschot

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door ZZ®
          [font=Times New Roman]Ik zit met een vraag ,ik heb een yamaha R1 gevonden maar deze is geregistreerd in de U.K Engeland dus.Wat zou mij dit gaan kosten voor deze ingeschreven te krijgen in ons Belgen landje,moest ik eventueel deze bike kopen.Heeft iemand onder jullie hier soms ervaring mee.Groetjes ZZ®.[/font]
          Europees is de motor CE gekeurd, en je hebt hier een keurings bewijs voor dat ook in Belgie geldig moet zijn, probeer dat mee te krijgen van de Engelse eigenaar, dit heb je nodig voor het gelijkvormigheidsattest. Het is goedkoper als de moto 100pk of minder heeft vanwege BIV geloof ik, zit het vermogen erboven dan moet je er een 1500 Euro bijbetalen. Het zou je helpen als iemand op het forum hier de juiste info over heeft.

          Natuurlijk goed opletten wat je gaat binnenhalen hier.

          Succes,

          Bill
          Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

          Comment


          • #6
            yvoshkiro de moto is in Belgie en er moet geen voorschot betaald worden.Het geen ik juist wil weten is gaat het om deze zonder al teveel grote problemen in te voeren en wat kost dat juist. Ik ga zo wie zo mij eens bevragen bij de douane.
            [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
            *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

            Comment


            • #7
              ik heb al van mensen gehoord die dit al gedaan hebben avn andere landen dat de invoeringstaks niet te veel is. Vanuit nederland of duits land is dit een kleine 50 euro en alles is in orde. Ge moet gewoon hem uitschrijven bij de douane in engeland en dat bij de douane in belgie terug registeren en dan inschrijven maar het kost normaal niks meer voor de inschrijving in belgie alleen voor de invoering. Ik weet nu wel niet of dat met moto's van boven de 100 pk ook zo goedkoop is maar bv van nederland naar hier is dat +-50euro (plaat bij de post inleveren). Voor duitsland is dit nog iets minder.


              Maar de beste manier is het aan de nodige instanties effe te vragen
              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

              Comment


              • #8
                zzr toch maar een beetje oppassen met zoiets te kopen,met mijn zoektocht naar een geschikte circuit fiets heb ik zo eens een bod gedaan op een engelse motor maar kreeg paar dagen later een bericht (ebay)dat er iets niet pluis was. en dat de engelse motor werd geschrapt van de verkooplijst.
                [font=Comic Sans MS][/font]

                Comment


                • #9
                  http://www.goca.be/ned/Autokeuring/m...tsen/index.asp
                  hier zou toch wa uitleg moeten staan.

                  Comment


                  • #10
                    HOW HOW HOW!!!!

                    Het enige waar je mee moet opletten is gelijk ook het belangrijkste!!!

                    hoeveel KW en PK heeft ie op zijn gelijkvormigheidsattest staan?

                    http://www.auto55.be/statical/biv.php Kijk hier eens in de tabellen, als ie full-power ingeschreven is heb je het vlaggen!!!

                    Tot 100 KW moet je je niet teveel zorgen maken, daarboven wordt het al bijna onbetaalbaar.

                    Voor de rest weinig kosten als je motor hieraan voldoet, 15 cent (CENT!!!) bij de douane en 100€ homologatie bij de invoerder als ie buitenlandse papieren heeft.

                    Greetzzz

                    Sanka

                    En nu naar de carnavalfuif in Opglabbeek, ALAAF!
                    Ik HAAT mensen die hun zin nooit

                    Comment

                    Working...
                    X