Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

examen moto...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• examen moto...

Jaja, dinsdag is het zover : ik moet examen doen voor mijn rijbewijs....
    kheb eerst nog 2 uur rijles ( van 10.30u tot 12.30u) en om 13.40u is het eindelijk zover...

eerlijk gezegd begin ik al wa zenuwkes te krijgen zenne
    Kben der altijd al van den eerste keer door geweest, met den theorie van zowel auto als moto, en m'n praktisch van den auto ook, dus moet ik mijn eer hoog houden he

Als er iemand nog tips heeft , ze zijn meer dan welkom

greetz
    kiki die al wa den bibber heeft
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Gewoon denken dat ge een ritje met ons ( 2fast4u ) aan het doen bent dan lukt het wel

Allezins we zullen duimen voor U
    Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Hopen op beter weer en we duimen voor u

duc4ever

Comment

Veel succes en we zullen zeker duimen
        God must love stupid people, he made so many!
        Vikske per sempre !!!!!!

Comment

Zou zeggen verstand op nul en gaan maar of dat nu in deze situatie een goed gedacht is weet ik ook zo niet direct
          Mvg

Joe
          http://www.joebar.be

Comment

Ik wens je veel succes!

Ik zal er ook eens werk moeten van maken, zodat die L eraf kan :tongue:
            2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

[font=Times New Roman]Het geen mij altijd geholpen heeft en nu nog dikwijls, ga gewoon met de gedachte van als ik niet moest slagen dan kom ik volgende week gewoon terug.Het zal je wel lukken ik zal alvast voor je en.[/font]
              [FONT=Comic Sans MS]Al zwaait die ander niet, het gaat er om dat JIJ geniet.[/FONT]
              *** Yamaha MT-09 Tracer GT ***

Comment

Succes Kiki... kzal voor u duimen ze enkel te hopen dat het weer wat beter word hé... maja... heeft misschien ook zo zijn voordelen...
                http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

Veel succes en hopen dat ge dinsdag ons het goede nieuws moogd melden s'avonds. Hou ons zeker op de hoogte

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

Het is een beetje cliché, maare probeer de zenuwen te onderdrukken.

Comment

Succes met t examen !!! Ne keer diep in en uit ademen, helm opzetten, starten en dat parcour rijden. Je zal zien, t is helemaal ni moeilijk na al dat oefenen.
                      Eens t parcour gedaan is, is t moeilijkste gedaan. De straat op en je voorbeeldig gedragen en je haalt dat rijbewijs met de vingers in de neus

Comment

"May the Force be with you" en als ge niet slaagt weet dan dat ik ook twee maal heb moeten gaan voor het praktisch gedeelte.

Comment

succes he meid,even ontspannen en dan gewoon doen,dan zijde er direct vanaf.
                          [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

doeda goe voor mij komt het ook kort op woensdag den tweede maart we zullen
                            I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
                            Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Hebben alle vertrouwen, wordt een succes

Code:
                                                                                  (|
                                                                                  ||_
                                                                                 =///`\
                                                            (\                   \\\) |
                                                           __\\                   `|~~|
                                                          (((<_|            ____   |  |
                                                           `-__/\         /~    ~\|   |
                                                              \  ~-_     |--|     |___|
                                                               `\   ~-_  |_/     /--__/
                                                                 `\/ / ~-_\___--/    /
                                                                   `-_    ~/   /    /
                                                                      ~-_ /   |   _/
                                                                         |         |
                                                                        |~~~~~-----|
                                                                        |___----~~~/
                                             _-~~\                       \_       /
                                           /(_|_-~                       |       /
                                         /   /~==[]\     ____-------_    |_____--|   ______________
                                       /    (_ //(\0)~~~~            ~\ /_-       \/'         ___/ ~~~~/
                                      (|      ~~--__                   |/         )_____---~~~    YZF  \
                                       \.      ___  ~~--__ ____        /        _-/              __--~~'
                                         ~\    \\\\       ~~-_ ~-____ /      _-~~          __--~~___
                                    _ ----/ \    \\\\         ~-_    /---__-~        __--~~----~~_  ]=
                                 _-~ ___ / /__\   ~~~            ~-_ ( )-~ ~-_~~~/~~~ _-~         ~-_
                                /-~~~_-|/ /    ~\                  _) ~-_     \ /~~~~~---__-----_    \
                               ;    / \/_//`\    \           __--~~/_   \~-_ _-\ ~~~~~~~~~~~~-/_/\    .
                               |   | \((*))/ |   |\    __--~~     /o \   `\ ~-  `\----_____( 0) ) |   |
                               |    \  |~|  /    | )-~~           \ 0 )    |/' _-~/~--------| |~ /    ,
                                \    ~-----~    / /                ~~~~~~~~/_/O_/'   \    ~-----~    /
                                 ~-_         _-~ `---------------------------'        `-_         _-~
                                    ~ ----- ~                                            ~ ----- ~  -TX
                              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Working...
                              X