Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Morgen is het zover - examen!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Morgen is het zover - examen!!!

[font=Comic Sans MS]In principe zou ik morgen om zeven uur stipt mij moeten aanmelden bij de rijschool om mijn praktijkexamen voor de moto te gaan afleggen maar...[/font]
    [font=Comic Sans MS][/font]
    [font=Comic Sans MS]ik vrees er echt voor dat het morgen zal doorgaan. Met de weersomstandigheden van vandaag en de kans dat het vanavond en vannacht nog erger zal worden verwacht ik toch een telefoontje dat mijn examen niet zal doorgaan [/font]
    [font=Comic Sans MS]In ieder geval hoop ik nu op een hittegolf da al diene fuckin' sneeuw verdwijnt en ik morgen kan gaan examen doen :biggrin:[/font]
    [font=Comic Sans MS]Gisteren men laatste les gehad... met Frank deze keer... voor de eerste keer met de moto op autostrade gereden... toereke rond en in Leuven gedaan... en het vertrouwen dat het zal lukken voor het examen is helemaal terug [/font]
    [font=Comic Sans MS]Zenuwachtig ben ik nog ni ma da zal nog wel komen waarschijnlijk... vanavond ne keer goed relaxen... cd'ke van Tiesto opzetten en goed 'trancen' en bekke gaan wandelen met de chiens, vroeg slapen...[/font]
    [font=Comic Sans MS][/font][font=Comic Sans MS][/font]
    [font=Comic Sans MS]Als er nog mensen goeie tips hebben... altijd welkom [/font]
    http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Proberen om zo relaxed mogelijk te zijn,da zal wel lukken Als het in Leuven in't stad gelukt is ziet het er toch al goed uit Veel succes morgen.

Comment

Succes voor morgen vanwege de Crew.
      We gaan zeker
      Ge moet echt geen zenuwen hebben, zal wel lukken.
      Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Begin er in alle kalmte aan en da zal wel lukken. Eens je de 6 proeven gedaan hebt, mag het in principe geen probleem meer zijn op de baan. Veel succes en laat het weten hoe het verlopen is.
        Comming soon, new trips
        De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
        ------>>> DOMINO <<<------

Comment

[font=Comic Sans MS]Alleen de remtest baart me nog een klein beetje zorgen [/font]

Comment

Bah da valt mee Fiber den asfalt op dat examen centrum in Haasrode is nogal ruw waardoor dat ge snel afremt. Hebben ze da u niet gezegd want ge volgt toch in Rotselaar les hé.

Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
            [font=Comic Sans MS]Alleen de remtest baart me nog een klein beetje zorgen [/font]
            Comming soon, new trips
            De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch

Comment

nen tip ni echt, maar als jij er morgen hebt laat ze dan maar weten ik moet volgende week Leuven en omstreken onveilig gaan maken

doe dat goed

Greetz
              I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
              Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Ja, Rotselaar inderdaad... ze hebben da gezegd da met die slipcursussen van BMW daar en het rubber da nog overal tussenplekt da ge daar geen rekening mee moet houden en da het op Haasrode stukken beter remt... ma toch :cool heb ook al wa last met het halen van men snelheid

Comment

CBartje... enen tip heb ik al... zorgt da ge goed in de spits zit... en al de mensen op de zebrapaden laat oversteken... dan stade veel stil ze heb ik gisteren gemerkt

Comment

Zenuwen zijn uw grootste vijand, kalmte uw beste kameraad.

Comment

Bah het kot opensleuren Fiber, ik moet dat soms ook al ;is doen tijdens enkele toerritten. Ik had 42km/u, het was wel droog. Als het nat is zijn ze milder, vraag het eerst is vooraf aan uw instructeur. Nog is in alle kalmte aan uw examen beginnen. Btw leg altijd ineens uw manoeuvres af in één keer, als je voetje zet tot verder afwerken. Je hebt tijdens de rijproeven altijd een tweede kans.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
                      Ja, Rotselaar inderdaad... ze hebben da gezegd da met die slipcursussen van BMW daar en het rubber da nog overal tussenplekt da ge daar geen rekening mee moet houden en da het op Haasrode stukken beter remt... ma toch :cool heb ook al wa last met het halen van men snelheid
                      Comming soon, new trips

Comment

Ik ga eens vragen voor ik aan mijn examen daar in Haasrode begin of ik ff één keertje mag proberen ma da ze da gaan toestaan

Comment

Ik zal normaal in den avondspits zitten (en die truk kende ik al heb da met den auto ook gedaan als je zeker genoeg bent is het beter in de spits stil te staan)

I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
                          Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Veel geluk en blijf kalm.
                            Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

wij wensen jou veel succes en zullen duimen voor jou dat alles goed gaat!!!!!! groetjes gitte en niekes

Comment

Working...
                              X