Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorrijbewijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motorrijbewijs

Ik ben redelijk verschoten,heb hier het verhaal gehoord van een motorrijdster die haar rijbewijs kwijt was,geen probleem denk je dan even en nieuw aanvragen toch,maaaaaar,wa blijkt,me haar nieuw rijbewijs mag ze niet meer me de motor rijden,heeft te maken me het feit da vroeger het motorrijbewijs samenhing me da van den auto,da is veranderd in 89 of zo.Van dan af moest men voor de motor ook een rijbexamen doen;ikzelf heb ook nooit een apart examen gedaan voor de motor,en ik heb ook een nieuw rijbewijs nodig,tzal toch ni waar zen zeker he,ik rijd al 28jaar me de moto verdomme en heb echt geen zin om nu mijn examen en al diene zever opnieuw te doen

Re: Motorrijbewijs

No panic.
    Ik heb ook geen apparte rijbewijs moeten afleggen.
    Ik heb juist mijn nieuwe roos papierke gaan halen (vervalt na 10 jaar voor truckchauffeurs) met alles erop en eraan.
    2006 Yamaha FJR 1300
    ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

A das goe nieuws,ze zouden verdomme wel durven he,ast maar opbrengt

Comment

Achja, das België he
        Succes
        Ride like a devil,... Feel like a God!
        Ride it like you stole it!
        http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

No panic. De vrouw in kwestie had het wel behaald in het jaar dat dit kon maar is pas met de examenpapieren gegaan in het volgende kalenderjaar (januari). Rijbewijs is dus eigenlijk te laat opgesteld en toen ging het mis. Gemeentebesturen hebben wel een kopij van rijbewijzen maar dat oorspronkelijk examenbewijs is al lang verdwenen en bewijs het dan maar is (eigenlijk bewaar je best een kopij van dat examenbewijs).
          Ons 89-rijbewijs is een verworven recht. Men moet bij een nieuw rijbewijs dus ook A vermelden en E voor aanhangwagen.
          Licensed to chill.