Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorrijbewijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motorrijbewijs

Ik ben redelijk verschoten,heb hier het verhaal gehoord van een motorrijdster die haar rijbewijs kwijt was,geen probleem denk je dan even en nieuw aanvragen toch,maaaaaar,wa blijkt,me haar nieuw rijbewijs mag ze niet meer me de motor rijden,heeft te maken me het feit da vroeger het motorrijbewijs samenhing me da van den auto,da is veranderd in 89 of zo.Van dan af moest men voor de motor ook een rijbexamen doen;ikzelf heb ook nooit een apart examen gedaan voor de motor,en ik heb ook een nieuw rijbewijs nodig,tzal toch ni waar zen zeker he,ik rijd al 28jaar me de moto verdomme en heb echt geen zin om nu mijn examen en al diene zever opnieuw te doen

Re: Motorrijbewijs

No panic.
    Ik heb ook geen apparte rijbewijs moeten afleggen.
    Ik heb juist mijn nieuwe roos papierke gaan halen (vervalt na 10 jaar voor truckchauffeurs) met alles erop en eraan.
    2006 Yamaha FJR 1300
    ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

A das goe nieuws,ze zouden verdomme wel durven he,ast maar opbrengt

Comment

Achja, das België he
        Succes
        Ride like a devil,... Feel like a God!
        Ride it like you stole it!
        http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

No panic. De vrouw in kwestie had het wel behaald in het jaar dat dit kon maar is pas met de examenpapieren gegaan in het volgende kalenderjaar (januari). Rijbewijs is dus eigenlijk te laat opgesteld en toen ging het mis. Gemeentebesturen hebben wel een kopij van rijbewijzen maar dat oorspronkelijk examenbewijs is al lang verdwenen en bewijs het dan maar is (eigenlijk bewaar je best een kopij van dat examenbewijs).
          Ons 89-rijbewijs is een verworven recht. Men moet bij een nieuw rijbewijs dus ook A vermelden en E voor aanhangwagen.
          Licensed to chill.
          Non Semper Arcum Tendit Apollo.
          2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa
            No panic.
            Ik heb juist mijn nieuwe roos papierke gaan halen (vervalt na 10 jaar voor truckchauffeurs) met alles erop en eraan.
            Ze worden elektronisch he Jean (bankkaart). Verwacht je er maar aan dat er één en ander in de soep gaat draaien. Ik heb voor de zekerheid mijn oorspronkelijk allereerste rijbewijs bewaard na de verplichte overgang Belgisch Europees.
            Licensed to chill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Imno
              No panic.
              Ze worden elektronisch he Jean (bankkaart). Verwacht je er maar aan dat er één en ander in de soep gaat draaien. Ik heb voor de zekerheid mijn oorspronkelijk allereerste rijbewijs bewaard na de verplichte overgang Belgisch Europees.
              Ik heb al fotocopies van mijn nieuwe rijbewijs (nog steeds papier) afgedrukt in voorbereiding van...recto/verso
              Ze hebben tegen mij verteld dat de overgang naar een bankkaart (nieuwe rijbewijs) maar voor volgende jaar zal zijn
              2006 Yamaha FJR 1300
              ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Idd, geen paniek.

Heb het artikel in kwestie ook gelezen, vrouwke heeft vroeger al gewoon chance gehad dat ze het nog gewoon heeft gekregen.
                Zoals ik het zie heeft ze het gewoon op de allerlaatste moment nog gaan halen, met alle risico's vandien dus...
                Het is een discussie geval vind ik, langs de 1ne kant zou ik zeggen "geef ze gewoon een vers", langs de andere kant zou ik zeggen, "als je dan toch al zovele 10talen jaren met de moto rijd kan het rijbewijs geen enkel probleem zijn (buiten het feit dat het natuurlijk een hoop geld kost".

En als laatste...
                Het staat (stond) gewoon in de krant om een beetje media aandacht erop te vestigen, zodat ze een beetje druk uitoefent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan-b
                  Idd, geen paniek.

Heb het artikel in kwestie ook gelezen, vrouwke heeft vroeger al gewoon chance gehad dat ze het nog gewoon heeft gekregen.
                  Zoals ik het zie heeft ze het gewoon op de allerlaatste moment nog gaan halen, met alle risico's vandien dus...
                  Het is een discussie geval vind ik, langs de 1ne kant zou ik zeggen "geef ze gewoon een vers", langs de andere kant zou ik zeggen, "als je dan toch al zovele 10talen jaren met de moto rijd kan het rijbewijs geen enkel probleem zijn (buiten het feit dat het natuurlijk een hoop geld kost".

Het staat (stond) gewoon in de krant om een beetje media aandacht erop te vestigen, zodat ze een beetje druk uitoefent.
                  Is geen zekerheid. Als je lang rijd en nooit lessen hebt gevolgd en examen hebt gedaan rij je ook met je fouten die met de jaren een automatisme zijn geworden. Reden waarom heel wat motards die al jaren rijden er niets van bakken op een screening. Die achtjes draaien, correcte U-turns doen en zwik hebben wij nooit gezien.
                  Licensed to chill.

Comment

No panic.
                    Ik heb al fotocopies van mijn nieuwe rijbewijs (nog steeds papier) afgedrukt in voorbereiding van...recto/verso
                    Ze hebben tegen mij verteld dat de overgang naar een bankkaart (nieuwe rijbewijs) maar voor volgende jaar zal zijn
                    Indien je wil, kan je reeds een nieuw rijbewijs, type bankkaart verkrijgen. Kost (dacht ik) 14€.
                    Gewoon aanvragen op t gemeentehuis en 2-3 weken later ligt dez klaar

Comment

Die achtjes draaien, correcte U-turns doen en zwik hebben wij nooit gezien.
                      ZWIK ?
                      Fly with the eagle or scratch with the chickens.

Loud pipes NEVER saved a life .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stenebrug
                        Indien je wil, kan je reeds een nieuw rijbewijs, type bankkaart verkrijgen. Kost (dacht ik) 14€.
                        Gewoon aanvragen op t gemeentehuis en 2-3 weken later ligt dez klaar
                        Ow, dat moet ik dan eens gaan vragen. Mijn roos papierke begint een beetje te verlebberen.

Comment

Vreemd. Cowgirl heeft sinds vorige week haar motorrijbewijs laten toevoegen bij de rest en toen ik daar vroeg of het een nieuwe zou worden vertelde men me daar dat dit pas voor over een jaartje of zo zou zijn.
                          In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cowboy
                            Vreemd. Cowgirl heeft sinds vorige week haar motorrijbewijs laten toevoegen bij de rest en toen ik daar vroeg of het een nieuwe zou worden vertelde men me daar dat dit pas voor over een jaartje of zo zou zijn.
                            Niets vreemd aan zenne...ze zijn nu bezig met een aantal pilootgemeenten. Dat breiden ze dan uit tot in 2013 elke gemeente ze kan uitreiken.
                            Licensed to chill.

Comment

Working...
                            X