Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw rijbewijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw rijbewijs

Een vriendin zal nog dit jaar haar rijlessen nemen voor moto rijbewijs A1 (zware motor)
    Maar ze kan het examen blijkbaar niet meer boeken voor het einde van het jaar wegens volzet...
    Iemand ervaring mee? Kan ze eventueel ergens anders haar examens afleggen?
    En wat als ze haar examens nadat de nieuwe wet van kracht is pas aflegt? Valt ze dan onder de oude
    of de nieuwe regeling?

Oorspronkelijk geplaatst door 666 Bekijk Berichten
    En wat als ze haar examens nadat de nieuwe wet van kracht is pas aflegt? Valt ze dan onder de oude
    of de nieuwe regeling?
    Ik ben er vrij zeker van dat als ze dit jaar haar examen niet meer aflegt ze onder de nieuwe regeling gaat vallen.

Maar voor het A rijbewijs mag je je praktijk in elke rijschool doen. Enkel voor de B (de gewone auto) moet je naar het examencentrum toegewezen aan je gemeente. En daarnaast kan je eens horen bij de rijscholen. Die boeken al examens goed vooruit voor hun studenten.
    Kawasaki ER6-f 2008 - For sale
    MV Agusta Brutale 800 2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 666 Bekijk Berichten
      Een vriendin zal nog dit jaar haar rijlessen nemen voor moto rijbewijs A1 (zware motor)
      Maar ze kan het examen blijkbaar niet meer boeken voor het einde van het jaar wegens volzet...
      of de nieuwe regeling?
      Probeer met de rijschool een examen te plannen.
      Voor mij was er ook geen plaats meer.... maar ze hadden mijn examen vervangen met iemand die voor z'n rijbewijs B ging.
      Faith divides us Death unites us.

Comment

Working...
      X