na de reacties op de vorige vraag vraag ik mij af of het zinvol is om bij deze rijschool de tweede drie uur te volgen. Ter verduidelijking: Tijdens de eerste les ben ik alleen bezig geweest met optrekken en stoppen stukjes van een meter of 10 max, stapvoets rijden en een paar keer bochten proberen. uitgangspunt kan zijn dat als je stapvoets kan rijden je voortuigbeheersing redelijk is maar ik vraag mij af of het niet een beetje vreemd is om het meest moeilijke te beginnen. In nederland -waar ik mijn autorijbewijs heb gehaald - heel wat jaren geleden heeft de rijinstructeur mij tijdens een latere les ook weleens zo langzaam mogelijk laten proberen te rijden (centimeter voor centimeter) maar daar begon ik zeker niet mee. Ik vraag me dus af -nu de helft (3 uur) van de zes gehad te hebben of dit zinvol is. Aan de rest van de onderdelen (noodstop e.d.)ben ik nog niet eens toegekomen en alleen maar in de eerste versnelling gereden. Misschien een andere rijschool zoeken?(Antwerpen) suggesties ervaringen welkom.
Nos
Nos
Comment