Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rijbewijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• rijbewijs

hey, ik wil voor mijn motorrijbewijs gaan.
    Kan iemand mij zeggen wat de prijs voor lessen en al die dinges is en welke formules je kan nemen

stuur hier eens een mailtje naartoe

http://www.rijschoolhendriks.be/

Comment

1e formule

-theorie examen 20euro
      -6uur les met rijschool 300 euro
      -praktij na 1maand, max 1jaar , 70euro
      ------------------------------------------
      = 390 euro

2e formule

-theorie examen 20euro
      -12uur praktijkles met rijschool 600 euro
      -meteen praktijkexamen (laatste les) 70 euro (ietsje meer als je de moto van rijschool gebruikt)
      -------------------------------------------
      =690 euro

Comment

Ik ben toen bij de Limburgse autorijschool geweest en dat heeft mij dacht ik alles in (ook examen) 24000fr gekost en het voordeel is dat ze nu naar het schijnt ook nieuwe moto's hebben van dit jaar.

Comment

als ge nogal klein zijt zoals ik dan moet ge wel goe informeren of ze daar op voorzien zijn! de eerste waar ik ging horen ,kon ik op geen enkele moto, allemaal te hoog

enfin, ik heb de goedkoopste weg genomen, die6 uur les en dan maar met een "L" tuffen hé:tongue:

ik wist ni goe wa ik er van moest verwachten maar ge zijt daar eigenlijk vree rap mee weg!

En nu zal ik gewoon heel blij zijn als ik mijn " echt" rijbewijs haal!

greetz

kiki xxx
          R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
          maar hou het daar wel proper he mannen.
          Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Theorie-examen kost maar €15, elke werkdag in Alken van 7 tot 16 doorlopend, dinsdag en donderdag vanaf 10u.
            6u les kost bij de Limburgse Autorijschool (ik werk daar toevallig als instructeur) €367, minstens 1, maximum 10 maanden met een "L" rijden dan mag je ook twee keer op examen gaan met de eigen moto. Je moet dan wel ook zelf voor een volgwagen zorgen.
            8u les + examenbegeleiding (met moto en volgwagen van de rijschool) kost €595.

Wel doen voor september 2005 want dan worden de maneuvers weer een pak moeilijker!!

Comment

Yep zeker doen voor september '05! Kheb dit ook gehoord.

Kheb trouwens ook de goedkoopste formule genomen.
              Tis wel aan te raden om naar verschillende rijscholen te bellen en te informeren naar de prijzen en wachttijden, omdat deze soms nogal erg verschillen van rijschool tot rijschool en dan bedoel ik vooral de prijzen.

Ps. Goed de theorie studeren! , kvond het examen veel moeilijker dan dat voor auto

Comment

ik heb nog wel ne theorieboek met oefenvragen
                yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                  stuur hier eens een mailtje naartoe

http://www.rijschoolhendriks.be/
                  had daar een mailtje hene gestuurd en de virusscanner zei dat er een virus in zat lol

Comment

wat is zo de beste formule om te doen?

Comment

heel simpel:
                      -als je een eigen motor hebt: formule van 6uurtjes les en dan met eigen motor je examen doen na een maand(of langer, 3 is aan te raden) met een L te rijden.

-als je geen motor hebt, of je motor hiervoor minder geschikt is(bv supersport,1500sjopper enzo) dan neem je de 2de formule en doe je 8 uurtjes les en kan je de motor (en volgwagen) van de rijschool gebruiken om je examen af te leggen.
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                        Theorie-examen kost maar €15, elke werkdag in Alken van 7 tot 16 doorlopend, dinsdag en donderdag vanaf 10u.
                        6u les kost bij de Limburgse Autorijschool (ik werk daar toevallig als instructeur) €367, minstens 1, maximum 10 maanden met een "L" rijden dan mag je ook twee keer op examen gaan met de eigen moto. Je moet dan wel ook zelf voor een volgwagen zorgen.
                        8u les + examenbegeleiding (met moto en volgwagen van de rijschool) kost €595.

Wel doen voor september 2005 want dan worden de maneuvers weer een pak moeilijker!!
                        weet je al wat er veranderd?? ik zou graag mijn vrouw op de motor helpen maar ze blijft maar uitstellen.
                        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Je kan opleidingscheques aanvragen bij de VDAB. Dan spaart ge 125€.

Wil je bijleren? Dan heb je recht op interessante financiële voordelen.

vrg-rijscholen doet hierbij mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Killerboy
                            Je kan opleidingscheques aanvragen bij de VDAB. Dan spaart ge 125€.

Wil je bijleren? Dan heb je recht op interessante financiële voordelen.

vrg-rijscholen doet hierbij mee.
                            Limburgse ook...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
                              ik heb nog wel ne theorieboek met oefenvragen
                              Ne recente?
                              Vanaf deze zomer zijn de vragen voor de moto anders dan voor den auto.

Comment

Working...
                              X