Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• plaat

Hey peepz,
    Weten jullie misschien hoe lang het duurt voor je u nrplaat krijgt?
    Heb al 3dagen mijn moto voor de deur, maar mag er nog ni op rijden
    Argghhh het kriebelt :-)
    X-TReMe Gr3cO

'99 Hornet 600 --->> '03 CBR 600 RR --->> '06 ZX6

Re: plaat

nieuw of okkazie?
    Nieuw duurt normaal 1 dag,okkazie kan soms enkele weken duren heb ik al gehoord

Comment

Toch niet Guido, ik had mijn plaat voor okkazie moto op 1 dag aan huis. Alles hangt af van uw verzekeringsmakelaar.
      Nieuwe motos kunnen ze dacht ik online aanvragen en dan is de plaat er ook op 1 dag.
      Okkasie motos kunnen ze niet online inschrijven. Maar al ze uw inschrijving versturen naar Brussel, kan het weken duren eer ge uw plaat hebt. Als je uw inschrijving binnenbrengt op je plaatselijk DIV kantoor, sturen zij dit door en heb je je plaat s anderendaags thuis. Hou ook dertig euro klaar, anders krijg je ze niet van de postbode
      [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
      [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Ahhhhh het is een okkazie
        En enkele weken wachten... Dan word ik zot...
        X-TReMe Gr3cO

Comment

join the club.ik heb ongeveer 2weken en half moete wachte op mijn plaat.had ook een aflever adres opgegeven aangezien ik onregelmatige uren draai in de week.hadde die kiekes daar nie naar gezien en waren ze het toch bij mij thuis komen aanbieden,met als gevolg nog een dag langer kunne wachte en hope da ik op tyd gedaan had me werken om nog nipt mijn plaat op te halen bij de post en mijn broer had zijn plaat een week later aangevraagd en heeft 3 weken en half geduurd.kwil u hier nie bang make want heb van andere dan weeral gemerkt dat ze die op 2a3 dagen thuis hebben,zal een beetje lotto spelen zijn denk ik.maar alst nen troost mag zijn i know the feeling en wens u sterkte
          At 200km/h you got no friends

Comment

Thxs :-)
            X-TReMe Gr3cO

Comment

We zullen het nogmaals typen.
              Als je zelf de aanvraag bij een DIV kantoor doet, ook al is het voor een occasie, heb je de plaat de volgende dag. Deze aanvragen krijgen prioriteit op de per post aangevraagde platen.
              Laat je de aanvraag door je makelaar opsturen duurt het momenteel 2 weken of langer voor een occasie.

Comment

Stond deze week wel nog ergens in de krant dat ze door een computerpanne een week achterstand hadden opgelopen bij de DIV ...
                Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
                  Stond deze week wel nog ergens in de krant dat ze door een computerpanne een week achterstand hadden opgelopen bij de DIV ...
                  Klopt.
                  Ze hebben nieuwe software gekregen en de opstart verliep niet vlekkeloos .
                  Cowgirl is haar bike vorige maandag gaan verzekeren en toen waren er nog altijd problemen voor de verzekeraars om in te loggen. Woensdag had ze wel haar inschrijvingsbewijs al maar met nieuwe motoren duurt dat zoals gezegd maar 1 à 2 dagen.
                  Ik vrees dat de gebruikelijke paar weken voor een 2-dehands nu dus extra verlengd worden door die problemen .
                  In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi
                    Als je zelf de aanvraag bij een DIV kantoor doet, ook al is het voor een occasie, heb je de plaat de volgende dag. Deze aanvragen krijgen prioriteit op de per post aangevraagde platen.
                    Laat je de aanvraag door je makelaar opsturen duurt het momenteel 2 weken of langer voor een occasie.

Alleen u voorbereiden op lange wachttijden.
                    Iets meenemen om te lezen is geen luxe, ik ben gisteren daargeweest en heb van 9u30 tot 11u30 kunnen wachten.
                    It's Not the Size of the Dog in the Fight; It's the Size of the Fight in the Dog.
                    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yamamoto

Iets meenemen om te lezen is geen luxe, ik ben gisteren daargeweest en heb van 9u30 tot 11u30 kunnen wachten.
                      Daar was ook een truukje voor. In Brussel bv gaan de deuren dicht om 16h en worden de dan wachtende verder geholpen. Omdat ze daar om 16h30 stoppen gaat het die laatste 30min razendsnel vooruit.

Comment

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb vorig jaar 5 weken mogen wachten vooralleer ik mijn nr-plaat had en het was een occasie-motor. Veel succes!!

Comment

Ik dinsdag plaat aangevraagd en woensdag in huis, dus geen problemen daar
                          Zoals ik en Maxxi al zeiden, moet via DIV kantoor en zo gepiept dan.
                          [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yamamoto

Of uw makelaar moet voor u gaan, zoals in mijn geval Goeie klant e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keyser
                              Ik dinsdag plaat aangevraagd en woensdag in huis, dus geen problemen daar
                              Zoals ik en Maxxi al zeiden, moet via DIV kantoor en zo gepiept dan.
                              Ik ook, maar wel 2 jaar geleden.
                              Via mijn verzekering, online aangevraagd, de dag erop een mooi harde enveloppe in den brievenbus
                              2006 Yamaha FJR 1300
                              ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Working...
                              X