Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dure verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• dure verzekering

Ik zit met een probleem ivm mijn verzekering die nogal aan de hoge kant is.
    Mijn vrouw en ik hebben allebei een auto van de zaak dus de verzekering is voor de firma.
    Ik betaal jaarlijks 500 euro verzekering alleen aan mijn moto want in mijn polis staat er eigenlijk auto bij.
    Ik betaal eigenlijk verzekering voor een auto die ik niet heb, volgens mijn verzekering kunnen ze niet anders als dit toepassen om dat ze enkel een moto niet verzekeren. Iemand een oplossing?

Re: dure verzekering

Naar de verzekeringen bellen die uw bedrijfswagen verzekeren en daar eens prijs vragen
    Common sense is like deodorant.
    The people who need it most never use it.

Comment

Ja maar daar gaat mijn niet met lachen

Comment

baas vergeten

Comment

Dan is uwe verzekeringsagent ne geldwolf!

Dringend naar een andere maatschappij gaan zou ik zeggen.
          Tuurlijk kunt ge uwe moto alleen verzekeren, maar het is wel zo dat als je auto en moto samen verzekerd (als je beide hebt) dat dit dan goedkoper is (iets wat logisch is).

Bij welke maatschappij ben je?
          The Need For Speed

Comment

AG insurance, via een verzekeringsmakelaar dan nog.
            Bij kbc was het hetzelfde verhaal alleen een moto verzekeren doen ze normaal niet.
            Ik heb dan nog maar een 650cc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Apsjaar
              baas vergeten
              Uwe baas staat daar los van. Mijn moto is ook gekoppeld aan mijn firmawagen.

Mijn makelaar moest enkel de polisnummer en maatschappij weten. Als ik het mijne baas ni verteld had, wist hij het zelfs nog ni. Rekening komt gewoon op mij toe voor de moto. Verzekering moto staat ook op mijn naam. Het is enkel de koppeling aan een voertuig bij dezelfde maatschappij wat voldoende is.
              I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

dat kan ik wel is vragen dan, maar hij vind dat maar gevaarlijk een moto daar ben ik eigenlijk al half verloren.

Comment

Neem eens kontakt op met forum partner Alenus&Partners uit Lummen (vraag naar Rudy)

http://www.alenusenpartners.be/kantoren.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                    Neem eens kontakt op met forum partner Alenus&Partners uit Lummen (vraag naar Rudy)

Ist niet meer Best4u ??
                    2006 Yamaha FJR 1300
                    ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Gewoon niets aan uwe baas vragen hé.

Voor uwe baas maakt het totaal geen verschil. Geen € verschil. In principe neemt ge gewoon een motorverzekering bij dezelfde maatschappij als uw firmawagen en vraagt om deze twee adminitratief met mekaar te koppelen voor de korting van 50% op uw motoverzekering. Uwe baas krijgt gewoon elk jaar het factuur identiek als van te voren, en gij krijgt er één persoonlijk voor uwe moto.

Simpeler kunt ge het gewoonweg ni hebben.
                      I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa
                        Oorspronkelijk geplaatst door guido

Ist niet meer Best4u ??

Das hetzelfde ..
                        Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                        Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                        als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Mijn moto's zijn altijd al in combo met m'n firma auto verzekerd geweest. KBC zelf heeft geen combi verzekering maar een makelaar krijgt wel toestemming van hen om de moto in combi te verzekeren. Nooit geen problemen mee gehad eigenlijk.
                          Baas moet het ook niet weten want het zijn gewoon 2 aparte verzekeringen.

Comment

Ok guido daar ga ik eens luisteren en bij mijn baas ook eens aan de tand voelen.
                            want het wordt anders toch een dure affaire.
                            Allemaal bedankt voor de wijze raad hou jullie op de hoogte

Comment

@ guido ik ben daar al wel 10 keer langs door gereden sinds ik hier woon ik had daar al wel iets zien van ophangen. toch nog bedankt

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎