Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scheurende nummerplaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Scheurende nummerplaat

Ik weet niet of dit de plaats is, maar wat moet je doen als je nummerplaat door trillingen en dergelijk begint te barsten aan de standaard bevestigingspunten?
    Lijmen, nieuwe of vervangende aanvragen? Of iemand met een andere oplossing?
    Momenteel tracht ik verdere beschadiging te voorkomen, door een alu plaat van zelfde grootte achter de nr plaat te plaatsen.
    DUCATI MONSTER 696 '14 & CBR 600RR '08
    [FONT=Comic Sans MS]If your dream doesn't scare you, it's not big enough...[/FONT]

Oorspronkelijk geplaatst door TiponiDP Bekijk Berichten
    Ik weet niet of dit de plaats is, maar wat moet je doen als je nummerplaat door trillingen en dergelijk begint te barsten aan de standaard bevestigingspunten?
    Lijmen, nieuwe of vervangende aanvragen? Of iemand met een andere oplossing?
    Momenteel tracht ik verdere beschadiging te voorkomen, door een alu plaat van zelfde grootte achter de nr plaat te plaatsen.
    Dat is volgens mij het beste wat je kan doen. Zelf heb ik dat 3 jaar geleden ook gedaan en sindsdien is de plaat niet meet verder ingescheurd.
    08- GSX 750 F '00

Comment

Alu goed, Inox beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eVenflow Bekijk Berichten
        Alu goed, Inox beter
        idd. inox plaat, en volledig ertegen tec7enen
        Dan krijgt u plaat de volledig massa van de inox, zonder dat ze op zich kan trillen.
        Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

Bij mij zijn mijn 2 bovenste hoeken van de nrplaat al afgebroken. Nu zit de plaat in het midden vast tegen een allu plaat en deze nog eens vast aan de nrplaat houder zelf.
          Dec 2009 Yamaha XT660X.
          QUOTE: Trouwens kuipen zijn voor mietjes die bang zijn voor de wind ... hahaha ©Speedofiel
          Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
          **You will be missed Tommy**/**You will be missed Cathy**

Comment

Voor mijne gixxer 750 destijds had ik bij Werkhuis Boonen in Dilsen-Lanklaar (vermits ik daar toch in de buurt werkte) een plaat laten maken in het model van de nummerplaat, maar 2 cm breder en langer, zodat ge de rand rond uw nummerplaat zag. Laten maken in geborsteld aluminium en kostte mij €10.
            I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Retr0 Bekijk Berichten
              idd. inox plaat, en volledig ertegen tec7enen
              Dan krijgt u plaat de volledig massa van de inox, zonder dat ze op zich kan trillen.
              Alu is sterk genoeg en licht,inox is te zwaar.
              Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
              Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

heb me dus een plaat alu gaan halen van 5mm dik, ter grootte van de nr plaat.
                Seffes afwerken en monteren se
                merci voor de tips alvast
                [FONT=Comic Sans MS]If your dream doesn't scare you, it's not big enough...[/FONT]

Comment

ik ben de mijne zo kwijt geraakt
                  die nieuwe platen zijn echt flinterdun

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael Bekijk Berichten
                    ik ben de mijne zo kwijt geraakt
                    die nieuwe platen zijn echt flinterdun
                    nadeel dat er op alles bespaard word e ;-)
                    gaat hoe dan ook ten koste van materiaal

Comment

heb me dus een plaat alu gaan halen van 5mm dik, ter grootte van de nr plaat.
                      Seffes afwerken en monteren se
                      merci voor de tips alvast
                      Oppassen voor ongewilde wheelies
                      Is 1x per jaar grondonderzoek verrichten meer dan voldoende? sigpic

Comment

ik heb ineens een inox beugel gemaakt die ik onder de kont hang en daar de plaat op...
                        de mijne gaat geen derde keer meer vliegen zu,die flik dacht de tweede keer al dat ik ermee aant lachen was...
                        one life,ride it...!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rossifan46 Bekijk Berichten
                          ik heb ineens een inox beugel gemaakt die ik onder de kont hang en daar de plaat op...
                          de mijne gaat geen derde keer meer vliegen zu,die flik dacht de tweede keer al dat ik ermee aant lachen was...
                          Die zal ook gedacht hebben, 'die rijd ni tegen de normale snelheid '

Comment

Kan het dan zo'n kwaad dat ge uw nr plaat zou kwijt geraken
                            Never forget who helped you!
                            Never forgive who fu*ked you.
                            Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Die zal ook gedacht hebben, 'die rijd ni tegen de normale snelheid '
                              idd,hij heeft het zelfs gezegd en bij de 2de keer is er ne flik komen kijken naar mijn moto...
                              one life,ride it...!!!

Comment

Working...
                              X