Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25 kW naar vol vermogen (legaal)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 25 kW naar vol vermogen (legaal)

Dag allemaal,

ik rij nu bijna drie jaar rond met mijn 25 kW CBR 600 F en met de vakantie in zicht begint het te kriebelen om wat meer vermogen tussen mijn benen te hebben.

Nu heb ik ondertussen al door dat het niet mogelijk is om mijn eigen moto legaal op vol vermogen te krijgen zonder hem uit te voeren. Behalve dan misschien op volgende manier:

Ik koop een frame en papieren op vol vermogen en bouw mijn 25 kW'er gewoon volledig om..
    Maar is dit dan wel legaal?

Nu vroeg ik me ook wel af aan welke kosten ik me dan mag verwachten.
    Wat is zo'n frame met papieren waard? Wat kost het om het frame te laten wisselen?

alvast bedankt!

Dat is geen probleem,de prijs van een tweedehandsframe hangt nogal veel van het bouwjaar en type af.
    Hoe jonger en hoe gewilder,hoe duurder.
    Als je alles moet laten overbouwen door een dealer zal dat wel wat kosten.
    Ik denk dat je toch wel snel een dag bezig bent aan €40 - 50 per uur,vraag dat eens na bij een dealer.
    BOCHTENPIKKER

Comment

verkoop u moto en koopt u een andere, das de gemakkelijkste oplossing volgens mij
      [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frederik_w Bekijk Berichten
        verkoop u moto en koopt u een andere, das de gemakkelijkste oplossing volgens mij
        Dat heb ik mij ook al bedacht, maar ik krijg er niet zoveel meer voor precies door hoog aantal kms en ben er zelf echt wel tevreden van. Ik heb dan niet echt veel zin om €2000 te moeten opleggen voor een moto die niet noodzakelijk veel beter is.

Comment

u frame zal ook al iets kosten en ge gaat misschien nog kosten maken aan prullekes die tijdens het monteren en demonteren kapot gaan.

ge ga er wel wa van leren van ne complete moto uit elkaar te halen
          maar het simpelste lijkt mij gewoon verkopen en iets op full power zoeken

Comment

beter 2000€ opleggen dan mss 1000€ kosten en dan binnen 2jaar hem willen verkopen en er niets extra voor krijgen... en als je een nieuwe koopt kun je iets kopen totaal naar uw zin...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathadon Bekijk Berichten
              Dag allemaal,

ik rij nu bijna drie jaar rond met mijn 25 kW CBR 600 F
              Van wat jaar is hij?
              The Last Privateers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sipke Bekijk Berichten
                Van wat jaar is hij?
                Mijn excuses voor de late reactie, hij is van '99.

Comment

Ik zou ze nie allemaal de kost willen geven, zij die met 25kw papieren aan vol vermogen rond rijden. Als je een zwaar ongeval meemaakt natuurlijk en je motor wordt deftig gescreend bij vermoeden van, das natuurlijk weer andere koek.

Comment

Working...
                  X