Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

prijs verzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• prijs verzekering

Ik heb al met veel mensen gepraat over zen verzekering en vroeg mij af wie heeft nu de goedkoopste verzekering? Je hoort verhalen genoeg van moto verzekering samen met de auto en dergelijke nu was mijn vraag hoeveel betaal jij voor jouw moto. Als je bv een reden hebt dat je minder betaalt vertel die dan ook effe.

bv:

Ik rij op een TL1000s van 98 ingeschreven als 72 kw'er en betaal 271.46 euro per jaar (zojuist binnengekregen).Ik heb eigenlijk niet echt een gedacht of da veel is of niet. Hij staat wel niet op mijne naam maar op die van mijne pa. Mene verzekeraar had mij eigenlijk wel iets goedkopers beloofd maar kon dat niet nakomen.
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

verzekering

ik rij met ne sv1000s
    en betaal ongeveer 16000 frankes wel samen met saxo vts
    en staat opmijn naam ben wel al 28 jaar

Comment

awel voor ne Honda CB500 op (lees 't goe) 25KW, betaal ik zomaar effen 'n goei 580€
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever

Comment

voor mijn Pan betaal ik.....................................€117.02 is wel samen gevoegd met mijn auto. FMB.BMB insurance
        tel.02/7341720 ik ben wel al iets ouder dan Runner :biggrin:

Comment

Betaal ongeveer een 350 euro per jaar voor mijne gsx 1400, in eerste instantie zou dit een 700 euro geweest zijn (-30 jaar), maar als je lid bent van de MAG krijg je blijkbaar 50% korting op je motoverzekering.

Hier ben ik dus per toeval achtergekomen door bij een andere verzekeringsagent is te gaan horen wat ik daar moest betalen. En die kwam dus met de vraag of ik lid was van de MAG, indien dit was zou ik 50% korting krijgen op de motoverzekering aangezien ik geen auto op mijn naam verzekerd had.
          Dit dus bij mijn verzekeringsagent nagevraagd en die had daar nog nooit van gehoord. Hij heeft dat dan nagevraagd en dat klopte dus blijkbaar want ik moest nog maar 350 euro betalen ipv van 700 euro.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
            Betaal ongeveer een 350 euro per jaar voor mijne gsx 1400, in eerste instantie zou dit een 700 euro geweest zijn (-30 jaar), maar als je lid bent van de MAG krijg je blijkbaar 50% korting op je motoverzekering.

Hier ben ik dus per toeval achtergekomen door bij een andere verzekeringsagent is te gaan horen wat ik daar moest betalen. En die kwam dus met de vraag of ik lid was van de MAG, indien dit was zou ik 50% korting krijgen op de motoverzekering aangezien ik geen auto op mijn naam verzekerd had.
            Dit dus bij mijn verzekeringsagent nagevraagd en die had daar nog nooit van gehoord. Hij heeft dat dan nagevraagd en dat klopte dus blijkbaar want ik moest nog maar 350 euro betalen ipv van 700 euro.
            dat zeg je nu pas?
            bij welke verzekering ben je?
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
              Ik heb al met veel mensen gepraat over zen verzekering en vroeg mij af wie heeft nu de goedkoopste verzekering? Je hoort verhalen genoeg van moto verzekering samen met de auto en dergelijke nu was mijn vraag hoeveel betaal jij voor jouw moto. Als je bv een reden hebt dat je minder betaalt vertel die dan ook effe.

bv:

Ik rij op een TL1000s van 98 ingeschreven als 72 kw'er en betaal 271.46 euro per jaar (zojuist binnengekregen).Ik heb eigenlijk niet echt een gedacht of da veel is of niet. Hij staat wel niet op mijne naam maar op die van mijne pa. Mene verzekeraar had mij eigenlijk wel iets goedkopers beloofd maar kon dat niet nakomen.
              Hier moet ge dus wel mee oppassen en weliswaar voor het volgende:
              Tegenwoordig zijn de verzekeringen veel strenger geworden op zo'n zaken.
              Bij een zwaar ongeval kunnen ze aan buren en dergelijke vragen wie groten deels het voertuig bestuurd, indien ze dan tot de conclusie komen dat nie de verzekerde maar iemand anders het voertuig voor het merendeel bestuurd, kan het dus zijn dat de verzekering zich terugtrekt.
              Hebben ze mij reeds een jaar of 5 geleden gezegd, dat me de moto (zeker een sportieve of zware) het niet aan te raden is om dit op pa of ma zijn/hare naam te zetten omwille van bovenstaand argument.

Correct me if am wrong.
              Suzuki rules
              “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

dat zeg je nu pas?
                bij welke verzekering ben je?
                Bij mercator
                Suzuki rules

Comment

De verzekering wordt sterk bepaald door de leeftijd, de ene maatschappij legt de lat hoger dan de andere denk ik, hebben mij destijds gezegd dat de risicoleeftijd t/m 29 j bedraagt.
                  Heb de motor samen met de auto genomen,maar de juiste prijs zou ik even moeten opzoeken.Dacht dat het rond de 14 000bfr was voor mijne moto.
                  Ik ben bij OMOB verzekerd, kunt online laten berekenen op hun site

Grtzz
                  The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Ik ben bij ethias (vroeger omob) ben 24 jaar en ik betaal iets van een 630 € per jaar, maar daar zit dan ook alles in (o.a. diefstalverzekering, dat maakte al de helft van dat bedrag uit). De verzekering heb ik samen met mijn auto. Eerst deden ze daar bij ethias moeilijk en wilden ze mij niet verzekeren omdat ik nog geen 26 was en een sportieve motor had. Maar aangezien ons ma en mijn broer ook beiden met auto en moto daar verzekerd waren heb ik toch één gekregen. Ze zeiden toen tegen mij: "er is een bepaalde afwijking toegestaan".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
                      Ik ben bij ethias (vroeger omob) ben 24 jaar en ik betaal iets van een 630 € per jaar, maar daar zit dan ook alles in (o.a. diefstalverzekering, dat maakte al de helft van dat bedrag uit). De verzekering heb ik samen met mijn auto. Eerst deden ze daar bij ethias moeilijk en wilden ze mij niet verzekeren omdat ik nog geen 26 was en een sportieve motor had. Maar aangezien ons ma en mijn broer ook beiden met auto en moto daar verzekerd waren heb ik toch één gekregen. Ze zeiden toen tegen mij: "er is een bepaalde afwijking toegestaan".
                      oei dan ga ik binnenkort problemen hebben als ik een andere moto koop
                      Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

bij de MAG kunt ge uw auto en moto samen heel goedkoop verzekeren maar ge moet lid zijn, men pa doet da ook en is daar heel content van. ik zou es moeten vragen hoeveel hij betaalt. Ik weet alleen dak al veel moet betalen voor alleen menne auto te verzekeren omdak nog in de speciale leeftijdscategorie zit ...
                        great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gwenny
                          bij de MAG kunt ge uw auto en moto samen heel goedkoop verzekeren maar ge moet lid zijn, men pa doet da ook en is daar heel content van. ik zou es moeten vragen hoeveel hij betaalt. Ik weet alleen dak al veel moet betalen voor alleen menne auto te verzekeren omdak nog in de speciale leeftijdscategorie zit ...
                          Tis pure discriminatie t.o.v. jongeren .

Comment

bij ethias wilde ze me zelfs ni verzekeren!!!!
                            Daar ga ik dus nooit meer daartoe hé
                            great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

jah die emme u zien rijen

Comment

Working...
                              X