Mededeling

Collapse
No announcement yet.

winkel voor onderhoudsprodukten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• winkel voor onderhoudsprodukten

tov de States, vind'k dat in't Leuvense maar weinig winkels te vinden zijn waar je een range aan onderhoudsprodukten en -gereedschap kunt vastkrijgen. 'K ben al bij Hein Gericke geweest, en RAD (Tienen), maar daar gaat het hun eerder om kledij, of een kettingspray, maar echt onderhoudsgereedschap kan je daar niet direct vinden. Daarvoor moet je kennelijk bij een dealer terecht, die je ettelijk €'s begint aan te rekenen (zeker als je ziet wat ze er in de States voor moeten betalen)...

bijvoorbeeld: waar halen jullie je bougies? een oliefilter, remblokken, olie, etc?
    Of een oliefiltersleutel, zo'n tool om de mengselschroeven aan te passen,...?

grtz,
    Stef

Ik haal meestal mijn gerief bij GDf te Aartselaar.
    Is een klein winkeltje en je kan er ook terecht voor banden -ketting-tandwielen...enz....
    het is daar niet groot, maar de prijzen vallen daar best mee.

[font=Webdings]@[/font]...Greetz,...[font=Webdings]@[/font]

Comment

Je moet eens een kijkje nemen op de site van louis.de oftewel polo-motorrad.de.

Deze winkels zijn gevestigd in het centrum van Aken.Ze hebben heel veel keus en bijzondere scherpe prijzen . Je kunt zelfs on-line bestellen. Ik heb wel al vernomen dat dan de wachttijd nogal eens lang kan duren.

Grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bandit600
        Je moet eens een kijkje nemen op de site van louis.de oftewel polo-motorrad.de.

Deze winkels zijn gevestigd in het centrum van Aken.Ze hebben heel veel keus en bijzondere scherpe prijzen . Je kunt zelfs on-line bestellen. Ik heb wel al vernomen dat dan de wachttijd nogal eens lang kan duren.

Grtz
        grappig dat je het vermeld, want bij louis.de heb'k vorige keer bougies en dogbones besteld... Maar eigenlijk zoek'k een winkel dichter bij huis.

Comment

Stef als je de distributie hier met de US gata vergelijken blijft het huilen natuurlijk. Supermarkten de 24/7 open zijn mis je snel, bvb.

Maar sommige dingen die jij opnoemt vind ik bij Auto-Stop in Leuven, of bij een Brezan-Autoparts vestiging. Specifiek voor motoren hebben Felix en Jos in Beringen heel wat.

Maar voor lagere prijzen zal je in Duitsland of op e-bay moeten zijn, vrees ik.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door root
            Stef als je de distributie hier met de US gata vergelijken blijft het huilen natuurlijk. Supermarkten de 24/7 open zijn mis je snel, bvb.

Maar sommige dingen die jij opnoemt vind ik bij Auto-Stop in Leuven, of bij een Brezan-Autoparts vestiging. Specifiek voor motoren hebben Felix en Jos in Beringen heel wat.

Maar voor goedkopen prijzen zal je in Duitsland of op e-bay moeten zijn, vrees ik.
            Bij Auto-stop ben'k ook al binnengesprongen, en daar kan je idd wel terecht voor alle soorten olietjes, koelvloeistof, bougies moesten ze echter bestellen, en waren een pak duurder dan diegene die'k bij louis.de destijds heb besteld...

Felix en Jos in Beringen heb'k nog nooit geprobeerd... thx voor de tip

Comment

Hier heb ik enkele maanden geleden eens stickers besteld voor op de moto.
              Nog steeds niks van gehoord.

http://www.motozoom.be/

Comment

louiss en motozoom zijn hetzelfste (louis is ne duitser, motozoom is ne ollander)

ik ga veel van mijn gerief halen bij ad autodistributie
                kijk hier maar voor een adres
                tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dynojet
                  Ik zelf woon te Hemiksem( naast Hoboken)
                  En ik haal meestal mijn gerief bij GDf te Aartselaar.
                  Is een klein winkeltje en je kan er ook terecht voor banden -ketting-tandwielen...enz....

Kunt ge misschien het adres eens geven? Ik woon in Edegem.
                  http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg http://i147.photobucket.com/albums/r...derschrift.jpg http://img509.imageshack.us/img509/3760/asmallhu3.jpg

A-gang Member

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door punica78
                    Kunt ge misschien het adres eens geven? Ik woon in Edegem.
                    Als ge van Antwerpen naar Boom rijdt.
                    Het verkeerslicht na de McDonalds naar links.
                    Daar in de straat ongeveer 50 meter verder aan uw linker kant.

Motoshop GDF Guido Gezellestraat, 130 2630 Aartselaar, Tel : 03/887.35.81.

Schoon streek Edegem, ik heb 20 jaar in Buizegem gewoond.

...Greetz,...

Comment

topic heeft inspiratie gebracht ... maar naar Rad gereden en wat kettingvet, ontvetter, en sproeiwax gaan kopen
                      2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door transalpje
                        topic heeft inspiratie gebracht ... maar naar Rad gereden en wat kettingvet, ontvetter, en sproeiwax gaan kopen
                        Vermits ik de topic heb opgestart, kunt ge misschien uit dankbaarheid langs Holsbeek komen en mijn fazerke met die produktjes behandelen??? :biggrin:

grtz,
                        Stef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dynojet
                          Ik zelf woon te Hemiksem( naast Hoboken)
                          En ik haal meestal mijn gerief bij GDf te Aartselaar.

ik ben er de vorige keer ook geweest met een maat van mij die zen banden er heeft laten vervangen terwijl we erbij stonden was ie binnen een half uurtje gedaan alles terug gecentreerd enzo
                          goede winkel
                          de volgende keer als ik nog eens remblokken ofzo nodig heb ga ik ze daar eens bestellen en zien hoelang het allemaal duurt
                          rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Working...
                          X