Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goeie garagist in regio oost vlaanderen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• goeie garagist in regio oost vlaanderen.

Hallo allemaal

ik ben op zoek naar een garagist waar ik alt terecht kan voor tips, onderhoud enz..
    ik rij zelf met een suzuki gsxr.
    bij wie gaan jullie en waar ben je tevreden over en waar niet??

tot nu toe ken ik enkel
    interbike, superbike, suzuki in gent.

Re: goeie garagist in regio oost vlaanderen.

ik ga met mijn suzuki naar bikerszone in Denderhoutem
    heel tevreden van
    "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Ritchiesbikes in Sleidinge!

greets
      BMW R1100GS!
      RIP Hellraiser!
      ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

Dirk Van Mol Temse, super mechanieker, 100% te vertrouwen! Ik woon in Evergem maar blijf daar klant.
        Sprints MSZ 2014

Comment

Van Hove motors in Kemzeke! Super gast met enorm veel kennis en ervaring. Eigen testbank, flowbank en Ook een krak in costum pret spulletjes! Www.vanhovemotors.be
          Ducati sbk 848
          Ducati monster 1100s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralph
            Ritchiesbikes in Sleidinge!

greets
            Top service !!!
            2013 : ......VOLLENBAK GAAAZZZZZZZZZZ!!!
            http://s16.postimage.org/lbn0ccui9/minisica.jpghttp://s15.postimage.org/5lh1mgx47/rossi_simo.jpg

Comment

Idd bij Ritchi of bij avracing op Destelbergen ;-)
              [font=Garamond]If sex was a Fireblade ...no one would ever worry about performance ![/font]

Comment

h-tech

Comment

R4 moto's in Destelbergen

Comment

mototech in Schellebelle ah ja.
                    http://s4.postimage.org/2f4mo961w/trackdayslogo.gif

Comment

zijn deze kwa prijs ook goed?

Comment

Te goed qua prijs want ik doe daar al mijn geld op

Comment

Wauters in Eeklo. Niet de goedkoopste (van horen zeggen, doe onderhoud zelf dus bestel er enkel onderdelen / vraag raad), maar levert wel goed werk voor zover'k in mijn omgeving al gehoord heb.
                          TL1000S kwijler, SV650s rijder
                          "She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself." - Han Solo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LedZep
                            Wauters in Eeklo. maar levert wel goed werk voor zover'k in mijn omgeving al gehoord heb.
                            woeahahahah grapje zeker mijn ex schoonzus heeft hare vorige moto (ook gs500)daar es binnengedaan(was daar gekocht)
                            groot onderhoud :kreeg hem terug met volledig vuile luchtfilter was niet naar gekeken zelfde oliefilter er nog op (hadden er een kras opgezet om zeker te zijn) black-devil deed indertijd zijne moto daarbinnen voor onderhoud is wel 25jaar geleden, hadden er teveel olie opgedaan antwoord: die blaast ge er wel door was ne chopper
                            heeft nu mecanieker van 19jaar uit autoindustrie die zal ook nog veel moeten leren want heeft zelfs nooit met gene brommer gereden.kan wel zijn dat hij nog andere mecaniekers in dienst heeft(hopelijk) met meer ervaring
                            just my 2cents
                            if you obey all the rules
                            you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
                            yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
                            suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B-Gone
                              Oorspronkelijk geplaatst door LedZep
                              Wauters in Eeklo. maar levert wel goed werk voor zover'k in mijn omgeving al gehoord heb.
                              woeahahahah grapje zeker mijn ex schoonzus heeft hare vorige moto (ook gs500)daar es binnengedaan(was daar gekocht)
                              groot onderhoud :kreeg hem terug met volledig vuile luchtfilter was niet naar gekeken zelfde oliefilter er nog op (hadden er een kras opgezet om zeker te zijn) black-devil deed indertijd zijne moto daarbinnen voor onderhoud is wel 25jaar geleden, hadden er teveel olie opgedaan antwoord: die blaast ge er wel door was ne chopper
                              heeft nu mecanieker van 19jaar uit autoindustrie die zal ook nog veel moeten leren want heeft zelfs nooit met gene brommer gereden.kan wel zijn dat hij nog andere mecaniekers in dienst heeft(hopelijk) met meer ervaring
                              just my 2cents
                              Kan goed zijn, zeg ook maar wat ik gehoord heb (en welke ervaringen ik met hen heb op vlak van onderdelen bestellen etc).
                              Heb sowieso al van heel wat respectabele garages slechte ervaringen gehoord, maakt hen daarom geen slechte garage
                              Slechte ervaringen worden uberhaupt ook langer onthouden dan goede

btw, die mecanieker, was dat niet bij Motoshop Eeklo?
                              Overlaatst ook gehoord dat die iemand nieuw in dienst genomen had (was er ook voor aan het kijken), maar iedereen begint bij hen op hetzelfde lage niveau, en werkt zich dan zo op.
                              TL1000S kwijler, SV650s rijder
                              "She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself." - Han Solo

Comment

Working...
                              X