Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moto's goossens ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Moto's goossens ervaringen?

na enkele jaren moto loos te hebben geleefd begint het toch terug te kriebelen, op de site van moto goossens in ranst staat een leuk R6je. heeft er iemand ervaring met deze dealer?

groetjes

Re: Moto's goossens ervaringen?

Zoals Natas al gezegd heeft,
    Er zijn mensen die voor sommigen dealers/2de hands handelaren te vinden zijn en andere mensen niet.
    Ik heb daar ook al een paar positieve ervaringen gehad.
    Maar voor dat je beslist om een nieuw of een okkasie moto te kopen, altijd een testrit vragen
    2006 Yamaha FJR 1300
    ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

thnx voor de reacties, ik heb ondertussen nog wat verder gekeken dan mn neus lang is. Normaal vind je vooral negatieve ervaringen online maar voor goossens staan er ook heel veel positieve, dus ik weet al waar ik mijn vrije dag morgen aan ga spenderen. nu alleen maar hopen dat als het wat word, het niet een te grote teleurstelling zal zijn om van een R1 naar R6 te gaan :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tribalke
        thnx voor de reacties, ik heb ondertussen nog wat verder gekeken dan mn neus lang is. Normaal vind je vooral negatieve ervaringen online maar voor goossens staan er ook heel veel positieve, dus ik weet al waar ik mijn vrije dag morgen aan ga spenderen. nu alleen maar hopen dat als het wat word, het niet een te grote teleurstelling zal zijn om van een R1 naar R6 te gaan :-)
        Zou ik toch maar mee oppassen. Eens je met een 1000 cc hebt gereden wil je niets anders meer, toch in mijn geval. Kan ook leuk zijn om mee te rijden maar dat ding moet je in toeren houden wat je met je R1 niet moest doen he. Maar als je ermee op de kortere circuits gaat zoals zolder zal hij zeker niet moeten onder doen.

Comment

Juist door dat ik met mn r1 veel foutjes kon maken en toch deftige tijden kon rijden op zolder (1.50-1.55) wil ik nu voor een r6 gaan. in de hoop dat de techniek etc er op verbeterd.

ik ben ook al wel is vertrokke met het gedacht naar de frituur te gaan en toch bij de kebab te eindige, maar voor een ss gaan kijke en met een hypermotard buite rijde...
          maar ik kan me er wel iets mee voorstelle als je achter een fun moto zocht :-)

Comment

Goede ervaring met de Goossens hier. Ben er met m'n RGV250 buitengereden indertijd. Testrit was geen enkel probleem.

Comment

Ene die er geen doekjes om windt, maar vlakaf eerlijk is. Een specialleke, maar een ruim aanbod aan 2ehands motoren aan goede prijzen Bij mij heeft 'm een goede indruk nagelaten
              Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

gezien het zijn vrije dag is, heeft hem die gekocht
                R.I.P Marco #58
                http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Hij staat idd in Heusden nu :-)

tussen vandaag en woensdag gaat al de regen die normaal voor de komende maanden gepland is uit vallen, en dan wanneer mijn verzekering rond is gaat de zomer beginnen :-)

fotos volgen zo snel mogelijk in het R topic :-)

Comment

Proficiat met je nieuwe aankoop en veel succes ermee.

Comment

Alleen maar goede ervaringen mee, ik ken zijn zoon ook heel goed.
                      Hij zal je altijd zo goed mogelijk proberen verder te helpen ( als je hem goed verstaat ten minste :-D)
                      http://traxracingteam.be/
                      Trax Racing Team #86 Megabike kampioen 2015!!

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎