Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aankoop op ebay

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• aankoop op ebay

Hey manne ,

Ik zou graag een uitlaat op ebay kopen http://www.ebay.com/itm/Yoshimura-Stain ... 0e&vxp=mtr

nu is mijn vraag die prijs dat je daar ziet daar komt niets bij ? Waar moet ik op letten enz .. heb nog nooit iets gekocht op ebay en zou wat info willen

Re: aankoop op ebay

Er komt nog $69.95 verzendingskosten bij maar verder zul je wel geen bijkomende kosten hebben vermoed ik
    I feel the need 4 the speed
    speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
    streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
    MT09 SP 2018

Comment

Hey,

Bij de prijs 375,95 $ komt nog eens 69,95 $ verzendingskosten wat je totale aankoop op 445,90 $ brengt.
      Omgerekend een 337,50 euro.
      Ik heb al veel via Ebay gekocht maar altijd wel betaald via Paypal. Dit is een veilig systeem en als je je bestelling niet krijgt dan kan je je geld via Paypal terug claimen.
      Wat ik ook altijd doe is de commentaren lezen van andere mensen die bij deze verkoper al gekocht hebben, zo heb je een klein beetje een overzicht op de snelheid en kwaliteit van leveren en goederen.
      Nog veel succes en als je nog vragen moest hebben dan moet je ze maar stellen
      The Garage
      Ducati Hypermotard 950
      Ducati V4 circuit

Comment

Euhm, verzender is in de usa. Dus komt er naast shipping nog btw en douanekosten bij dat ongeveer nog op 30% van de aankoopprijs erbij komt.

Plus ge zit met een niet gekeurde demper waardoor ge er niet mee in Duitsland moogt rijden.
        I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy
          Euhm, verzender is in de usa. Dus komt er naast shipping nog btw en douanekosten bij dat ongeveer nog op 30% van de aankoopprijs erbij komt.

Plus ge zit met een niet gekeurde demper waardoor ge er niet mee in Duitsland moogt rijden.
          Inderdaad en denk eraan da de meerkost berekend wordt op het bedrag INCLUSIEF verzendingskosten.
          Heb overtijd ook zo enkele zaken besteld in de USA. Heeft meer dan een maand bij de douane gelegen en uiteindelijk is het 20 euro goedkoper geweest dan wanneer ik alles in Belgie had gekocht door alle bijkomende kosten op een totaal bedrag van 400 euro.
          Ge kunt vragen of ze dat als een "gift" willen opsturen. Dat heb ik ook al eens laten doen en dan heb je enkel 10 euro extra kosten en eventueel de 25 euro douanekosten. Maar als ze het echt op de letter volgen mogen ze ook op een "gift" de waarde schatten en volgens deze geschatte waarde hun 30 percent of meer invoertaks en weet ik veel meer vragen. VIVE LA BELGIQUE!! Als je dit allemaal ook wil omzeilen proberen te bestellen over Engeland. Heb ik ook al enkele keren gedaan en daarop moet je geen invoertaks en weet ik nog veel meer betalen.
          Maar dan moet je wel een verkoper in engeland vinden natuurlijk..

Comment

even gerekend dan komt dit all in op 420 €

Zal eens mailen naar ne dealer in vlaanderen wat ze voor deze demper vragen

Comment

enja dat ie niet gekeurd is maakt niet uit is voor op circuit kan wel nergens niet vinden of er db killer enz bij zit

Comment

Er is met die Belgische douane gewoon geen lijn te trekken. Ze vragen administratieve kosten plus een bedrag naar eigen goed dunken waar ze niet eens een uitleg voor moeten geven. Je kan geluk hebben maar evengoed een hoop pech. Bij mij was het pakket (een motorjas) open gedaan en moest ik gaan uitleggen waarom ik die jas in de US gekocht had. Een wantrouwen van jewelste. De leverancier in de US daarentegen was heel correct.
                Licensed to chill.
                Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

khoor het al best iets meer betalen voor geen gezever te hebben

Comment

@ woepiekawa: ik geef de andere forumleden gelijk, daarom probeer ik eerst altijd europese dealers te vinden.
                    probeer is contact te nemen met Hoegee, officiele Yoshimura verdeler (maar er zij er ook in België) om een gedacht te hebben van de prijs + je ga met ekeur uitlaat rijden

Hoegee site: http://www.hoegeetech.com/
                    edit:
                    2006 Yamaha FJR 1300
                    ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woepiekawa
                      khoor het al best iets meer betalen voor geen gezever te hebben
                      De UK-piste valt wel te overwegen, maar dan heb je weer van die eigenaardige dingen zoals daar een kader goedkoop vinden voor een baanmotor en kurkdroog krijgen "We mogen die niet verkopen aan buitenlanders". Dus best altijd eerst informeren. Er zitten er hier een paar die in de UK connecties hebben en adreskes, maar dat zijn dan doorgaans diegenen die circuit rijden en onderdelen kunnen bemachtigen voor een motor die buiten circuit niet op de baan gaat.
                      Licensed to chill.
                      Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                      2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door woepiekawa
                        enja dat ie niet gekeurd is maakt niet uit is voor op circuit kan wel nergens niet vinden of er db killer enz bij zit

Bij dempers in de USA dacht ik niet dat er db-killers bijgeleverd worden. Maar die kunt ge nog altijd bij ne dealer hier bijbestellen. Maar dan denk ik dat ge ondertussen aan het bedrag voor ne CE gekeurde met db-killers.
                        I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Kan ze hierboven alleen maar gelijk geven, zo'n dure aankopen moet je niet in de US doen, eindbedrag gaat zeer dicht bij aankoop hier zitten.
                          Probeer meestal ook van UK te bestellen, helaas is dat aanbod niet evengroot als in de US.

Ik hoor soms van mensen dat ze geluk hebben en niets moesten betalen voor een pakketje van de US, voor een pakketje onder de 50euro kan dat, maar alles erboven......
                          Heb altijd al mogen betalen.

Comment

Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎