Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slapende handen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Slapende handen

Wie heeft er last van als hij rijd? Het trekt bij mij s'morgens als ik naar het werk rijd tot in mijn bovenarm. Slechte doorbloeding door te lang arm niet te bewegen. Als ik mijn arm wat beweeg is het wat beter maar het komt snel terug. Iets anders aan te doen?

Re: Slapende handen

Zo iets?

Sorry kon het nie laten, met welke moto rijd ge?
    [center:33umvf2b]Kawasaki Z750 2009[/center:33umvf2b]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kawie

Zo iets?

Sorry kon het nie laten, met welke moto rijd ge?

Haha dat lijkt me niet echt de ideale motor om door de file te rijden. Heb een Z750

Comment

Ah da zijn de beste! (Ik rijd ook Z750 )

kan aan vanalles liggen denk ik zo.

Trilt u stuur? dan mss andere bar-ends overwegen.
        Ander stuur proberen?
        Of u pak/handschoenen die knellen?
        [center:33umvf2b]Kawasaki Z750 2009[/center:33umvf2b]

Comment

Ja is een leuk beestje.

Had gehoopt op wat minder ingrijpende maatregelen. Arm afzetten hoort hier ook bij trouwens

Comment

Gewoon minder in uw stuur knijpen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z146
              Zou dat helpen? Heb de indruk dat als je juist harder je spieren opspant er meer bloed zal in stromen. Terwijl als je arm begint te slapen het net is dat er geen goede bloeddoorstroming is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flex
                Zou dat helpen? Heb de indruk dat als je juist harder je spieren opspant er meer bloed zal in stromen. Terwijl als je arm begint te slapen het net is dat er geen goede bloeddoorstroming is...
                ja da gaat helpen
                Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Ook als je echt in uw stuur gaat nijpen en kracht gaat uitoefenen, ga je verkrampt rijden. Dat is zeker en vast niet goed. En door kracht uit te oefenen, ga je uzelf uitputten, gevolg is opstappeling van melkzuur in de spieren, dit kan leiden tot krampen en zelfs erger spierspasmen, dit laatste wil je zeker niet tegen komen met een stuur tussen u handen

Verstuurd van mijn HTC Wildfire met Tapatalk
                  play with the throttle, feel your heart pumping to the rhythm of road

Wrecked: Aprilia RS 250 (twietact)
                  Sold: Soes SV650S
                  Current: Ducati 749s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MvC
                    Ook als je echt in uw stuur gaat nijpen en kracht gaat uitoefenen, ga je verkrampt rijden. Dat is zeker en vast niet goed. En door kracht uit te oefenen, ga je uzelf uitputten, gevolg is opstappeling van melkzuur in de spieren, dit kan leiden tot krampen en zelfs erger spierspasmen, dit laatste wil je zeker niet tegen komen met een stuur tussen u handen

Verstuurd van mijn HTC Wildfire met Tapatalk
                    Ok maar veel keus heb je niet als je autostrade rijd aan hoge snelheid. Melkzuur zal pas optreden als spieren oververmoeid zijn en dat is bijlange niet het geval, mijn arm is gewoon verdoofd van slechte doorbloeding, 2 verschillende zaken.

Ik heb wel de indruk dat het erger wordt. Eerste dagen was het enkel mn hand, nu zijn we paar weken verder en het trekt tot mn bovenarm.

Comment

Zelfs aan hoge snelheid kan je nog altijd gewoon je handen op je handvaten leggen zonder ze echt vast te hebben hoor. Probeer eens een dagje te rijden met je vingers op je koppeling en remhendel ipv rond het handvat, veel kans dat je geen last meer gaat hebben.

Comment

Zelfs aan hoge snelheid kan je nog altijd gewoon je handen op je handvaten leggen zonder ze echt vast te hebben hoor. Probeer eens een dagje te rijden met je vingers op je koppeling en remhendel ipv rond het handvat, veel kans dat je geen last meer gaat hebben.

Z da zeker ni
                        is mss beter tegen die tintelingen maar in een noodsituatie heeft tem veel kans dat em zichzelf onderuitremt

Comment

inderdaad, wa 'losser' rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door podo

Z da zeker ni
                            is mss beter tegen die tintelingen maar in een noodsituatie heeft tem veel kans dat em zichzelf onderuitremt
                            ah ja

Comment

had ik ook wat last van op mijne R1 , nu op de fjr is't eigenlijk juist het zelfde .sommige dagen meer als anders . Ondertussen heb ik stuur verhogers geplaatst => beter ??? ik zou het nie kunnen zeggen maar stuurt wel vlotter . Wat bij mij ook wel helpt,door u zitpositie te verschuiven en op tijd ne eet/pis/rook stop in te lassen .
                              als het buiten regend , op mijn fjr is een en al zonneschijn .

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎