Wie heeft er last van als hij rijd? Het trekt bij mij s'morgens als ik naar het werk rijd tot in mijn bovenarm. Slechte doorbloeding door te lang arm niet te bewegen. Als ik mijn arm wat beweeg is het wat beter maar het komt snel terug. Iets anders aan te doen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Slapende handen
Collapse
X
-
Re: Slapende handen
Ah da zijn de beste! (Ik rijd ook Z750)
kan aan vanalles liggen denk ik zo.
Trilt u stuur? dan mss andere bar-ends overwegen.
Ander stuur proberen?
Of u pak/handschoenen die knellen?[center:33umvf2b]Kawasaki Z750 2009[/center:33umvf2b]
Comment
-
-
Gewoon minder in uw stuur knijpen ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Z146Gewoon minder in uw stuur knijpen ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flexOorspronkelijk geplaatst door Z146Gewoon minder in uw stuur knijpen ?Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden
Comment
-
-
Ook als je echt in uw stuur gaat nijpen en kracht gaat uitoefenen, ga je verkrampt rijden. Dat is zeker en vast niet goed. En door kracht uit te oefenen, ga je uzelf uitputten, gevolg is opstappeling van melkzuur in de spieren, dit kan leiden tot krampen en zelfs erger spierspasmen, dit laatste wil je zeker niet tegen komen met een stuur tussen u handen
Verstuurd van mijn HTC Wildfire met Tapatalkplay with the throttle, feel your heart pumping to the rhythm of road
Wrecked: Aprilia RS 250 (twietact)
Sold: Soes SV650S
Current: Ducati 749s
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MvCOok als je echt in uw stuur gaat nijpen en kracht gaat uitoefenen, ga je verkrampt rijden. Dat is zeker en vast niet goed. En door kracht uit te oefenen, ga je uzelf uitputten, gevolg is opstappeling van melkzuur in de spieren, dit kan leiden tot krampen en zelfs erger spierspasmen, dit laatste wil je zeker niet tegen komen met een stuur tussen u handen
Verstuurd van mijn HTC Wildfire met Tapatalk
Ik heb wel de indruk dat het erger wordt. Eerste dagen was het enkel mn hand, nu zijn we paar weken verder en het trekt tot mn bovenarm.
Comment
-
-
Zelfs aan hoge snelheid kan je nog altijd gewoon je handen op je handvaten leggen zonder ze echt vast te hebben hoor. Probeer eens een dagje te rijden met je vingers op je koppeling en remhendel ipv rond het handvat, veel kans dat je geen last meer gaat hebben.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Z146Zelfs aan hoge snelheid kan je nog altijd gewoon je handen op je handvaten leggen zonder ze echt vast te hebben hoor. Probeer eens een dagje te rijden met je vingers op je koppeling en remhendel ipv rond het handvat, veel kans dat je geen last meer gaat hebben.
Z da zeker ni
is mss beter tegen die tintelingen maar in een noodsituatie heeft tem veel kans dat em zichzelf onderuitremt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door podoOorspronkelijk geplaatst door Z146Zelfs aan hoge snelheid kan je nog altijd gewoon je handen op je handvaten leggen zonder ze echt vast te hebben hoor. Probeer eens een dagje te rijden met je vingers op je koppeling en remhendel ipv rond het handvat, veel kans dat je geen last meer gaat hebben.
Z da zeker ni
is mss beter tegen die tintelingen maar in een noodsituatie heeft tem veel kans dat em zichzelf onderuitremt
Comment
-
-
had ik ook wat last van op mijne R1 , nu op de fjr is't eigenlijk juist het zelfde .sommige dagen meer als anders . Ondertussen heb ik stuur verhogers geplaatst => beter ??? ik zou het nie kunnen zeggen maar stuurt wel vlotter . Wat bij mij ook wel helpt,door u zitpositie te verschuiven en op tijd ne eet/pis/rook stop in te lassen .als het buiten regend , op mijn fjr is een en al zonneschijn .
Comment
-
Comment