Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongeval op Scheldelaan Antwerpen - motorrijder kritiek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ongeval op Scheldelaan Antwerpen - motorrijder kritiek

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/ ... elaan.aspx

Hopelijk komt het toch nog goed met deze motorrijder.
    The Garage
    Ducati Hypermotard 950
    Ducati V4 circuit

Re: Ongeval op Scheldelaan Antwerpen - motorrijder kritiek

amai!! dat moet serieus geweest zijn!

Hoop dat hij er snel helemaal bovenop is!
    Het leven mag dan beginnen bij 40, het wordt pas echt interessant vanaf 180.

Comment

Ik hoorde het op de radio,ziet er niet goed uit.
      Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
      Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Hopelijk geen al te erge verwondingen.
        Spoedig herstel toegewenst.

Comment

Het motorseizoen is weer volop op gang aant komen en heeft al verscheidene slachtoffers geeist onder ons motorrijders. Ik denk da we best nooit mogen vergeten dat ook al zijn we sneller en meer wendbaar, we toch nog bij de zwakke en fragiele weggebruikers behoren op de baan.
          In elk geval hoop ik dat het weer helemaal goed komt met deze motorrijder en dat er geen volgende slachtoffers mogen vallen.

Comment

Niets aan te doen voor die motorrijder natuurlijk. Balen...

Hopelijk komt het goed.
            Oorspronkelijk geplaatst door BartElias
            Het motorseizoen is weer volop op gang aant komen en heeft al verscheidene slachtoffers geeist onder ons motorrijders. Ik denk da we best nooit mogen vergeten dat ook al zijn we sneller en meer wendbaar, we toch nog bij de zwakke en fragiele weggebruikers behoren op de baan.
            In elk geval hoop ik dat het weer helemaal goed komt met deze motorrijder en dat er geen volgende slachtoffers mogen vallen.
            1 motorrijder dood om de 2 dagen, is het gemiddelde per jaar.
            Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

Comment

Heel veel beterschap en hopelijk komt hij er weer helemaal door!
              Niks ergers dan door andermans onoplettendheid je leven voor je ogen te zien flitsen.

Oorspronkelijk geplaatst door BartElias
              Ja we zijn zwakke weggebruikers, maar dit is het soort situatie waar je zelf geen invloed op hebt. Niks te snel rijden, niks wendbare manoeuvres, maar gewoon een vrachtwagen die zich door het verkeer boort...
              [align=left:143x9pn2][font=Century Gothic]\ With great speed comes great responsibility
              \\ GSR 600 rider
              [/font][/align:143x9pn2]

Comment

WTF
                Stilstaan aan het rood en dan wegekegeld worden en dan overreden
                Ben zelf zondag nog heel de Scheldelaan afgereden tijdens een ritje door de haven .
                Veel beterschap gewenst aan de motard in kwestie!
                In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Balen is idd wel het goeie woord hier... Maar wel met enorme gevolgen!
                  Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

rij daar elke dag voor het werk. Is niet de veiligste baan van het land. VRachtwagens die oversteken en terugdraaien veel verkeerslichten. Sterkte voor de motorrijder
                    Yamaha R6 '99
                    Suzuki GSXR750 K9
                    Suzuki GSXR1000 K10
                    Honda CBR600RR 2004

Comment

Working...
                    X