het is mss al rondgeweest . Mijn vriendin en ik hebben een ongeval gehad met de moto in lubbeek. We hebben niks erg mijn vriendin heeft 1ne vinger gebroeken en zwaar kneuzingen. Ik hebt niks gebroken en heb zware kneuzingen. Van de moto weten we niks alleen dat hij weggetakeld.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
gelukkig kunne we het nog na vertellen.
Collapse
X
-
Re: gelukkig kunne we het nog na vertellen.
Oorspronkelijk geplaatst door racemuisEen spoedig herstel gewenst voor jullie beiden.
De moto is momenteel bijzaak, dat komt wel in orde.first you see god than you hit the brakes...
Comment
-
-
Ola Jokke. Dat klinkt niet zo best. Snel beterschap.Licensed to chill.
Non Semper Arcum Tendit Apollo.
2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark
Comment
-
-
Idd goed dat je er goed vanaf komt.
Spoedig herstel.
Sent from my U20i using TapatalkIs life real or just a dream?
Yamaha R1 '08
Zolder - Mettet - Franco - ...
A racer never looks back
Comment
-
-
had daarjuist ook bijna prijs, kort ritje hier in de buurt, veel kronkeltjes weinig huizen. een geluk dat ik op men gemak aan het rijden was, zodat ik nog kon uitwijken. Er komt van de andere kant, zo een verlaagde crémekar afgevlamt, en in een bocht kruisen we, maar diene kleurde niet mooi tussen de lijnen, om het anders te zeggen, diene kwam half op mijn vak. Ben er nog rakelings naast kunnen gaan maar denk ni dat er nog een vuist tussen kon, kheb nog nooit men knieën zo hard en zo dicht tegen men tank geprest. Nu weet ik vanwaar het gezegde komt, uw hart bonst in uw keel, heb mij wel ff op kant gezet wat verder.
Hopelijk zijn uw lichamelijke verwondingen rap genezen manplay with the throttle, feel your heart pumping to the rhythm of road
Wrecked: Aprilia RS 250 (twietact)
Sold: Soes SV650S
Current: Ducati 749s
Comment
-
-
Spoedig herstel !!Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.
Comment
-
Comment