Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorijder verongelukt in Diest

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motorijder verongelukt in Diest

Gisterenavond is er een motorrijder in diest/webbekom (aan mosselhuisroger richting Halen) tegen een wagen opgeknald die de hoofdweg opreed, deze heeft de motorrijder "niet zien afkomen".

De motorrijder was (zoals de meeste situatie's als deze) niet in fout,
    maar moet het spijtig genoeg wel met zijn leven bekopen.

Mijn broer was ooggetuigen van het ongeval en heeft direct eerste zorg toegedient.

Naartschijnt zou de jongen vandaag spijtig genoeg overleden zijn in het ziekenhuis .
    Kent iemand van dit forum deze jongen?

Alvast sterkte aan de nabestaande!
    The Need For Speed

Re: Motorijder verongelukt in Diest

RIP
    Kawasaki ltd450 ' 88, Honda cx' 650 '96 ,Kawasaki zx6r '98

Comment

rip

Comment

Effe wijzigen dan..
        Spoedig herstel gewenst!!

Comment

http://www.hbvl.be/vlaams-brabant/diest ... diest.aspx
          In Diest is woensdagavond een 24-jarige motorrijder zwaargewond geraakt bij een botsing met een personenwagen. De man werd in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis maar sindsdien is zijn toestand gestabiliseerd en is het levensgevaar geweken. Dat meldt het Leuvense parket.

Het ongeval gebeurde rond 21.00 uur op de Halensebaan in Diest toen een wagen de baan wou kruisen. De motorrijder, die op de Halensebaan reed, kon niet meer tijdig remmen of de wagen ontwijken en botste met een harde klap tegen het voertuig. De twintiger, die afkomstig is uit Halen, raakte bij het ongeval zwaargewond en werd overgebracht naar het ziekenhuis. Eerst werd voor zijn leven gevreesd maar dat gevaar is intussen geweken.

Het Leuvense parket stelde een verkeersdeskundige aan om het ongeval te onderzoeken. Daaruit bleek dat de motorrijder waarschijnlijk sneller reed dan toegelaten. Anderzijds bleek uit een alcoholtest die de bestuurder van de personenwagen moest afleggen dat die man, een veertiger uit Ukkel, te veel gedronken had. De lokale politie van Diest trok zijn rijbewijs in voor een periode van zes uur.

Comment

Jep ik heb dit artikel daarstraks ookal gelezen.
            Mijn broer heeft me een tijdje geleden gebeld met de melding dat de jongen spijtig genoeg overleden is.
            En dat hij in herk de stad werkt.
            The Need For Speed

Comment

RIP
              In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

"motorrijder reed waarschijnlijk sneller dan toegelaten", deze zin is totaal irrelevant. de andere persoon heeft het ongeval veroorzaakt door een manouevre te doen. Plus deze persoon had gedronken. Over de strafmaat van deze persoon ga ik mij niet uitspreken, er staat 6 uur, maar deze kan alsnog een boete of zwaardere straf worden opgelegd. En de zwaarste straf heeft hij nu al, het gevoel en geweten die hij zal meedragen.

mijn innige deelneming aan de familie, vrienden en kennissen.
                play with the throttle, feel your heart pumping to the rhythm of road

Wrecked: Aprilia RS 250 (twietact)
                Sold: Soes SV650S
                Current: Ducati 749s

Comment

Euhm, als ik het goed lees is het levensgevaar geweken.

Dus: spoedig herstel gewenst!
                  Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

DME, begrijpend lezen is precies nie uwe sterkste kant... De persoon is overleden in het ziekenhuis...
                    Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

EUh Retro ...

03/05
                      In Diest is woensdagavond een 24-jarige motorrijder zwaargewond geraakt bij een botsing met een personenwagen. De man werd in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis maar sindsdien is zijn toestand gestabiliseerd en is het levensgevaar geweken. Dat meldt het Leuvense parket.

Het ongeval gebeurde rond 21.00 uur op de Halensebaan in Diest toen een wagen de baan wou kruisen. De motorrijder, die op de Halensebaan reed, kon niet meer tijdig remmen of de wagen ontwijken en botste met een harde klap tegen het voertuig. De twintiger, die afkomstig is uit Halen, raakte bij het ongeval zwaargewond en werd overgebracht naar het ziekenhuis. Eerst werd voor zijn leven gevreesd maar dat gevaar is intussen geweken.

Het Leuvense parket stelde een verkeersdeskundige aan om het ongeval te onderzoeken. Daaruit bleek dat de motorrijder waarschijnlijk sneller reed dan toegelaten. Anderzijds bleek uit een alcoholtest die de bestuurder van de personenwagen moest afleggen dat die man, een veertiger uit Ukkel, te veel gedronken had. De lokale politie van Diest trok zijn rijbewijs in voor een periode van zes uur.

Denk dat DME3 redelijk goed leest ...
                      Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                      Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                      als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
                        EUh Retro ...

Lezen kan hem goed want werken doet hem toch nie.

Ontopic: sterkte voor de motorrijder. Hopelijk verloopt de revalidatie vlot!
                        08- GSX 750 F '00

Comment

whoops....

foutjeuh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Wouter_
                            Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
                            EUh Retro ...

Lezen kan hem goed want werken doet hem toch nie.

*vind ik leuk*

Comment

Triumph Street Triple R '16 | Triumph Street Triple '13 (RIP) | Ducati 900 Superlight MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 (bouwpakket)

Comment

Working...
                              X