Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uit eerbetoon aan alle overleden motorrijders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Uit eerbetoon aan alle overleden motorrijders

Graag wil ik aan iedereen een oproep doen om uit eerbetoon aan de overleden motorrijders van de laatste periode (Bjorn, Jurgen, Kelly, Ingrid, ...) en ook zij die reeds eerder verongelukt zijn, een zwart lint te hangen aan je motor. Het is een kleine moeite die zoveel zegt.
    Licensed to chill.
    Non Semper Arcum Tendit Apollo.
    2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Re: Uit eerbetoon aan alle overleden motorrijders

Oorspronkelijk geplaatst door Imno
    Graag wil ik aan iedereen een oproep doen om uit eerbetoon aan de overleden motorrijders van de laatste periode (Bjorn, Jurgen, Kelly, Ingrid, ...) en ook zij die reeds eerder verongelukt zijn, een zwart lint te hangen aan je motor. Het is een kleine moeite die zoveel zegt.
    Done!
    Dec 2009 Yamaha XT660X.
    QUOTE: Trouwens kuipen zijn voor mietjes die bang zijn voor de wind ... hahaha ©Speedofiel
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
    **You will be missed Tommy**/**You will be missed Cathy**

Comment

Het was een zwarte week. Maar gemiddeld sterft er één motard om de twee dagen in het verkeer, he.
      Mijn gevoel is dus een beetje dubbel. Wat hebben de vijf van deze week dus anders dan alle voorgaande slachtoffers? Deze waren allen even tragisch.

Ik snap het sentiment, maar zo kan je natuurlijk elke dag een zwart lintje binden. Wat sommigen reeds doen, natuurlijk & daar heb ik respect voor.

Ik respecteer je (wilde) oproep, maar denk niet dat ik er gevolg aan gaat geven. Motorrijden doe ik dagelijks en ik ben me meer dan bewust van de gevaren. Het blijft echter iets dat me gelukkig maakt en ik wil liever niet depressief op de motor zitten met een zwart lintje dat me steeds aan de gevallene moet doen denken. We've all lost friends, afterall.
      Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swa
        Het was een zwarte week. Maar gemiddeld sterft er één motard om de twee dagen in het verkeer, he.
        Mijn gevoel is dus een beetje dubbel. Wat hebben de vijf van deze week dus anders dan alle voorgaande slachtoffers? Deze waren allen even tragisch.

Ik snap het sentiment, maar zo kan je natuurlijk elke dag een zwart lintje binden. Wat sommigen reeds doen, natuurlijk & daar heb ik respect voor.

Ik respecteer je (wilde) oproep, maar denk niet dat ik er gevolg aan gaat geven. Motorrijden doe ik dagelijks en ik ben me meer dan bewust van de gevaren. Het blijft echter iets dat me gelukkig maakt en ik wil liever niet depressief op de motor zitten met een zwart lintje dat me steeds aan de gevallene moet doen denken. We've all lost friends, afterall.
        Het gaat om verschillende signalen. Swa denk er aan dat we vlak voor de verkiezingen zitten en dat er een wildgroei gaat komen van wegeniswerken (de lijst voor aglomeratie Brussel is nu al binnen en de moeite). Er gaan daardoor een hoop meer slachtoffers vallen. Second geven de statistieken nu al weer dat er vergeleken met vorige jaren op dit moment al een verdubbeling van dodelijke motorslachtoffers is. Er zijn er over heel België op heel korte tijd eigenlijk 21 gestorven. Soit....Voor mij hoef je geen zwart lint te dragen.
        Licensed to chill.
        Non Semper Arcum Tendit Apollo.
        2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎