Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kippenvel moment door fazant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kippenvel moment door fazant

Net even een kort ochtendritje gemaakt, in de landelijke wegen van flobecq en omstreken. Vrij rustig aan het rijden, aan het genieten van de mooie uitzichten. Plots zie ik uit de berm iets bewegen en hup op de baan voor mij, geen tijd meer om te remmen, uitwijken had geen zin want dat beest dacht hetzelfde als mij
    Beestje geraakt, zwingel zwingel zwingel, motor niet meer onder controle te krijgen.
    iets of wat men kalmte kunnen bewaren, berm ingestuurd en hopen dat er geen beek was, motor vrij "zacht" op zen kant gelegd in het hoge gras.
    Niet echt schade want men circuitkuipen (zien er toch niet uit, zijn oude straat kuipen die al wat te verduren hadden gehad) zaten nog op den sv.
    Nog wat schaartjes en barstjes bij, maja niet erg. Enkel spiegels wat geschaafd, dat is wel spijtig

Na toch tamelijk wat vloeken, stap ik terug om te kijken, what the fuck attacked my bike. Beestje lag nog op de weg en allé of toch een stukje want van dat koppeke was niet veel meer goed. Was een klein jong fazantje.

Met de schrik er vanaf gekomen, kon slechter geweest zijn, nu enkel wat gevoelige plekken, dus wss wat mooie blauwe plekken. Wel blij dat ze nog in circuittrim stond, dat ik kalm aan het rijden was en dat ik dat beest ni vol heb geraakt maar aant beestje te zien enkel het koppeke.

dank u bewaarengel.
    play with the throttle, feel your heart pumping to the rhythm of road

Wrecked: Aprilia RS 250 (twietact)
    Sold: Soes SV650S
    Current: Ducati 749s

mmmm fazant ja is nie alles maar kan slechter kheb zoal es ne marauder in plukkemul zien liggen na aanvaring met een kat
    if you obey all the rules
    you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
    yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
    suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

beetje wat er door mijn hoofd ging de eerste seconde

Comment

ken er zo eene die ne fazant tegen 150(kan meer of minder zijn ) op het achterwiel in de radiator krijgt .
        ni vur te lachen zelle maar alles goe afgelopen alleen de radiator had de klap ni overleeft .

a ja de fazant oek ni.

grtz Mr.White
        R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
        maar hou het daar wel proper he mannen.
        Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki en Mr. White Bekijk Berichten
          ken er zo eene die ne fazant tegen 150(kan meer of minder zijn ) op het achterwiel in de radiator krijgt .
          ni vur te lachen zelle maar alles goe afgelopen alleen de radiator had de klap ni overleeft .

a ja de fazant oek ni.

grtz Mr.White
          sh*t zeg, die heeft zijn moto kunnen rechthouden ofwa ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
            da's klote!

maar goed gebakken met frietjes en mayonaise en ge gaat er nog om kunnen lachen
            .
            Kheb geprobeerd hem mee te pakken maar kreeg em niet in men heupzakske. Onder men duo-zitje heb ik ook geprobeerd maar die pootjes staken eruit

Comment

yep goe da hij een pakske kan rijden die tribal .

rustig aan de kant gezet en zien wat er kappot was .en dan de camionette in .

grtz Mr.White

Oorspronkelijk geplaatst door MvC Bekijk Berichten
              sh*t zeg, die heeft zijn moto kunnen rechthouden ofwa ?
              R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
              maar hou het daar wel proper he mannen.
              Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎