Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Circuit Mettet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Circuit Mettet

Kwam net van de speeltuin en vernam dit toen ik binnenkwam.
    Een man van 35 jaar is gisterenmiddag om het leven gekomen bij een motorongeval op het circuit van Mettet, in de provincie Namen. De motorrijder raakte omstreeks 12.45 uur op het circuit van de baan en werd daarbij meters ver gekatapulteerd.

De brandweer van Florennes en Fosses-la-Ville werd opgeroepen om het slachtoffer te helpen, maar ze slaagden er niet in hem te reanimeren.
    Veel sterkte aan familie en vrienden.
    Honda cbr 600f 2006
    circuit:yamaha r6 2004

Pfffff... how jom!!!!!
    Dat houd daar maar niet op.
    Voor zover ik weet is dat nu al de 6de op een paar jaar tijd.
    Ik snap niet dat het juist daar iedere keer gebeurd.
    Iig. veel sterkte aan de nabestaanden.
    En voor de rest; KEEP IT SAFE!!!
    [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Fuck weeral 1 teveel! Toch weer even nadenken met wat we bezig zijn en wat het inhoud é gasten ! Effe denken voor we de paddock uitrijden en be gentle, da is al een begin. . . . .

R.i.p. en veel sterkte !
      2013 : ......VOLLENBAK GAAAZZZZZZZZZZ!!!
      http://s16.postimage.org/lbn0ccui9/minisica.jpghttp://s15.postimage.org/5lh1mgx47/rossi_simo.jpg

Comment

ik dacht dat er tussen 12 en 13u ni mocht worden gereden...

Comment

Mischien was het op het oude circuit ?

Comment

Laatste sessie is van 12.40 tot 13.00hr en dan is het pauze,is normaal ook de groep beginners.
            Toch weer slecht nieuws,sterke aan familie en vrienden RIP
            Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
            Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

En ik krijg net te horen dat iemand van het forum hier (naam is me bekend) vandaag om het leven gekomen is op Mettet.
              Terug op het einde van het rechte stuk.... Er zijn plannen om de grindbak daar uit te breiden maar het komt helaas te laat voor hem .

Verdoeme, ik ken em van bij trackdays waar em ook komt rijden, 't was iemand met talent, das zeker....

Vroeger trok ik me dat allemaal niet aan maar nu is mijn goesting serieus aan het minderen .
              Check out : http://www.trackdays.be

Comment

Weet niet of ik hem ken/ ooit gezien heb, maar 't blijft erg te horen dat iemand komt te overlijden...zeker op deze manier...
                Sterkte aan de familie en kennissen in elk geval...R.I.P.
                DUCATI MONSTER 696 '14 & CBR 600RR '08
                [FONT=Comic Sans MS]If your dream doesn't scare you, it's not big enough...[/FONT]

Comment

Lees ook net op FB dat er iemand van het forum verongelukt is. Weet ook ni of ik hem ken. In ieder geval al sterkte aan de nabestaanden.
                  I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

heb net vernomen van iemand die nu op Mettet is,dat er idd iemand overleden is na een crash vandaag...
                    15/05 Mettet-01/06 Zolder-07/06 Mettet-17/09 Mettet

Comment

Allereerst sterkte aan familie en vrienden,ik zelf heb hem niet gekend maar stond vandaag naast de 2 jongens waarvan 1 het slachtoffer.
                      Ze waren beide zeer gepassioneerd met hun hobby bezig dat kon ik zien,zelfs de vader. Jammer dat zo een jonge kerel het leven moet laten met het beoefenen van zijn sport. RIP
                      schnitzer
                      2fast4u.be Senior Lid
                      Last edited by schnitzer; za. 28 jul. '12, 22:11.
                      Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
                      Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

RIP ... weer op Mettet ... K begin t al te krijgen, hoe heette de man hier? Want k ken r ook n heel deel ..
                        [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                        [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

naar het schijnt zou het gaan om michielsv650..
                          maar het is ook van horen zeggen

RIP
                          heel jammere zaak
                          mettet begint een slechte naam te krijgen...
                          "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Michielsv is ook de naam die ik gehoord heb.
                            Heb em dikwijls zien rijden, vroeger met zijn SV, nu met de fireblade.
                            Kon goed rijden, had duidelijk veel talent, sterke tijden neergezet....
                            Check out : http://www.trackdays.be

Comment

kut, hij is iemand die ik goed kende.
                              woont slechts op een paar km van mijn deur

fuck
                              NIEUW NIEUW IRC Components NIEUW NIEUW
                              bandenwarmers - quickshifters - tractie controle

www.luytenimport.be: laptimers - kuipwerk - remschakel setjes - clip ons - uitlaten - remleidingen - ruitjes etc allerhande motortoebehoren

www.wiseco.be: zuigers - pakkingen - koppelingsklokken etc

Comment

Working...
                              X