Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoevaak bezoek je 2fast4u?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoevaak bezoek je 2fast4u?

Ik merk dat het soms erg rustig aan toe gaat hier op het forum. Dus ik vroeg me af wat de gemiddelde bezoekfrequentie was van een 2fast4u-forumer.

Dus stem in het polleke hoevaak je 2fast4u bezoekt!

Is van stiekem ook voor mij van belang als ik iets wil gaan organiseren
    281
    paar keer per dag
    0,00%
    0
    1x per dag
    0,00%
    0
    3x per week
    67,62%
    190
    2x per week
    20,64%
    58
    1x per week, alleen in de weekenden
    8,54%
    24
    bijna nooit meer
    3,20%
    9

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

Bij is dat alle dagen van s'morgens tot s'avonds regelmatig eens kijken,behalve als ik aan het motorijden ben,wat ook regelmatig gebeurd

Comment

Ik kijk zeer regelmatig maar posten is met ups en downs...

Comment

Als ik kan, toch een paart keer per dag, posten is zo af en toe afhankelijk van het onderwerp. Van de andere kant ben ik van mening dat het hier toch wel goed gaat. Gezien het aantal leden (lees actieve leden) is er dagelijks toch redelijk verandering te merken, natuurlijk is het geen mf. Maar ik ben nog op andere forums actief met meer leden als 2fast4u.be waar je gemiddeld 3 à 4 onderwerpen hebt die dagelijks veranderen.

Comment

Zit er normaal gezien meermaals per dag op, dikwijls ook op de meest abnormale uren, anders moet ik teveel ineens lezen.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

kom elke dag wle is kijken naar de nieuwe onderwerpen, ma post natuurlijk nie op alle eh
            today is a good day to race !

Comment

ikke kom ook meerdere keren per dag een keer piepen wa hier zo allemaal gebeurt (mens moet toch iets (leerrijks) doen als em op school zit hè )

Comment

gelijk hebben jullie. Je hoeft niet overal wat te posten, tenzij er een onderwerp is waar je je over kunt praten en zelf daar nog vragen over hebt.

Merk wel dat er idd veel actieve leden zijn... maar kep al gemerkt dat de ledental dagelijks omhoog gaat. Ook omdat er nu aantal mf-leden hier zich aanmelden :cool

welkom op 2fast4u Alwin (Piercing_man)

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

Comment

wij kijken ook meermaals per dag opt forum (vip ook), maar post ni meer zo veel
                  great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

Ik zit er meermaals per dag op normaal maar reageer de laatste tijd praktisch niet meer. Ben nogal druk bezig momenteel, maar dat zal binnenkort hopelijk wel wat beteren. Ik werk voornamelijk achter de schermen, en heb het volste vertrouwen in de moderators om het forum hier in goede banen te leiden.

Comment

jullie zijn mijn startpagina als ik internet open dus dan blijf ik meestal ook hangen

Ik lees eigenlijk alles maar post alleen als ik iets zinnigs te zeggen heb:tongue:
                      R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                      maar hou het daar wel proper he mannen.
                      Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

als ik hier op men werk ben kom ik ook meermaals per dag kijken want thuis heb ik geen internet meer en posten doe ik ook alleen maar als ik iets te zeggen heb of wil weten
                        rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Ik kom ook meerdere keren per dag op het forum kijken
                          Ik werk zo'n een beetje op de achtergrond .
                          Posten doe ik zelden of nooit, de reden is dat ik weinig om nie te zeggen niks van moto's ken maar zoals men zegt men is nooit te oud om iets te leren :biggrin: .
                          Sponsors - 2fast4u.be

Comment

Kom hier elke dag kijken wie hier het meeste te vertellen heeft.
                            Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

ik kom normaal elke dag eens kijken, maar post niet zoveel. enkel als ik iets zinnigs te vertellen heb. bescheidenheid siert de mens hé.

groetjes
                              toshke

Comment

Working...
                              X