Mededeling

Collapse
No announcement yet.

moto ongeval en arbeidsongeval

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• moto ongeval en arbeidsongeval

ik heb een vraag
    heb 6 mei 2004 een ongeval gehad met de moto op weg naar het werk
    toen hebben ze me ne ijzerwinkel in mijn schouder gestoken
    nu gaat dat terug uit moeten is dat dan terug betaald door de verzekering of niet
    en mijn verzekering en tegenpartij zijn nog altijd nie overeengekomen want ze me gaan betalen van pijn en smartegeld
    want er zitten drie verzekering tussen die van mij, die van mijn omver heeft gereden en die van mijn werk.
    ik moet de laatste maanden telkens naar een dokter van elke partij.
    maar nog altijd geen euro gezien hoor.
    hoelang gaat zoiets duren en ik ga een blijvend letsel houden.
    weet iemand hoe ze dat bereken en hoelang dat kan duren.
    de verzekering heeft me wel gezegd dat ik in mijn recht ben.

Ik denk dat dat normaal geen probleem zou mogen zijn , als het van of naar het werk is gebeurd zou het een arbeidsongeval moeten zijn , en zou de verzekering van je werk moeten betalen .

Zoniet speelt het geen rol of jouw verzekering zegt dat jij in je recht bent , als de verzekering van de tegenpatrij dat niet aanpakt kan het wel een tijdje duren tot het in orde is.
    In elk geval hoop ik het beste voor je
    keep on riding :biggrin:

Comment

da kan idd nog wel ff duren, maar trekken zult ge wel zenne, ne vriend van ons is zo een teen kwijtgeraakt ( ook zijn schuld niet) en kgeloof zo'n 2 jaar later heeft hij ong. 700.000 bfr. getrokken, voor zijne moto, zijn pak en zijnen teen:tongue:

dus geduld....

greetz
      kiki
      R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
      maar hou het daar wel proper he mannen.
      Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wcf on tour
        ik heb een vraag
        heb 6 mei 2004 een ongeval gehad met de moto op weg naar het werk
        toen hebben ze me ne ijzerwinkel in mijn schouder gestoken
        nu gaat dat terug uit moeten is dat dan terug betaald door de verzekering of niet
        en mijn verzekering en tegenpartij zijn nog altijd nie overeengekomen want ze me gaan betalen van pijn en smartegeld
        want er zitten drie verzekering tussen die van mij, die van mijn omver heeft gereden en die van mijn werk.
        ik moet de laatste maanden telkens naar een dokter van elke partij.
        maar nog altijd geen euro gezien hoor.
        hoelang gaat zoiets duren en ik ga een blijvend letsel houden.
        weet iemand hoe ze dat bereken en hoelang dat kan duren.
        de verzekering heeft me wel gezegd dat ik in mijn recht ben.
        Lichaamlijk gaat door de verzekering vant werk betaald worden. Pijn en smartegeld is dacht ik ongeveer 25 euro per dag. Blijvend letsel gaat bepaald worden door ne zeker expert achtige dokter en gaat op basis van procenten zijn. Indien ook nog estetische schade (littekens) is op basis van punten op 7. Ben er niet zeker van ma dacht ongeveer 750 euro per punt da ge krijgt (Was vorige zomer bij mij toch het geval ask mij goed herinner).

[edit] foutje ff verbetert [edit]
        Suzuki rules
        “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
          Materiele schade gaat door de verzekering vant werk betaald worden. Lichaamlijke gaat afwachten worden blijkbaar. Pijn en smartegeld is dacht ik ongeveer 25 euro per dag. Blijvend letsel gaat bepaald worden door ne zeker expert achtige dokter en gaat op basis van procenten zijn. Indien ook nog estetische schade (littekens) is op basis van punten op 7. Ben er niet zeker van ma dacht ongeveer 750 euro per punt da ge krijgt (Was vorige zomer bij mij toch het geval ask mij goed herinner).

da's minder hé, hopenlijk een spoedig herstel en dat ge vlug en veel trekt van de verzekering, en als da klopt wa paco zegt, hoop'k voor u dat ge veel littekens hebt (grapken hé)
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever
          -------------------------------------------

Comment

Materiele schade gaat door de verzekering vant werk betaald worden. Lichaamlijke gaat afwachten worden blijkbaar. Pijn en smartegeld is dacht ik ongeveer 25 euro per dag. Blijvend letsel gaat bepaald worden door ne zeker expert achtige dokter en gaat op basis van procenten zijn. Indien ook nog estetische schade (littekens) is op basis van punten op 7. Ben er niet zeker van ma dacht ongeveer 750 euro per punt da ge krijgt (Was vorige zomer bij mij toch het geval ask mij goed herinner).
            Enkel LICHAMELIJKE schade word vergoed door de verzekering van't werk! Om materiele schade terug te krijgen MOET ge wel degelijk in uw recht zijn, dat word dan vergoed door de tegenpartij!
            Ben vorig jaar zwaar ten val gekomen met de motor onderweg naar m'n werk, ziekenhuiskosten zijn terug betaald, maar de motor (per total!) heb ik niks voor gehad (buiten de 750 euro van de sloper! En was een TL-R van 99, is toch wat meer waard dacht ik?) !!!
            You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

WCF ,
              Ik versta wel niet goed dat ge naar nen doktor moet van uw eigen verzekering. Normaal is het de tegenpartij die een contolearts inschakeld om je te controleren.
              In elk geval zolang dat je niet tekent dat je genezen bent dan zullen ze u blijven ambeteren van de tegenpartij en die contoleartsen zijn meer advocaten die u op de rooster leggen dan artsen.
              Der is niets dat u tegen houd om de afspraak 48 uur op voorhand af te blazen, en een nieuwe te maken, veel kans dat ge dan voor 2 maanden goed zijt zonder onderzoek. Het hoeft u niet altijd te passen !
              Zolang dat ge u niet 100% voelt, laat uw dossier niet afsluiten en als ge denkt dat ze met uw voeten spelen dan moet ge bij uw verzekeringsmakelaar klagen, die kan.
              In elk geval uw medische kosten, uw verplaatsingskosten , verletkosten, .... allemaal goed bijhouden , die gaat ge kunnen terug eisen ....
              [font=Fixedsys]Als er maar 2 wielen onder staan... www.pan-european.be[/font]

Comment

[quote="Bartje"]Enkel LICHAMELIJKE schade word vergoed door de verzekering van't werk! Om materiele schade terug te krijgen MOET ge wel degelijk in uw recht zijn, dat word dan vergoed door de tegenpartij!
                Ben vorig jaar zwaar ten val gekomen met de motor onderweg naar m'n werk, ziekenhuiskosten zijn terug betaald, maar de motor (per total!) heb ik niks voor gehad (buiten de 750 euro van de sloper! En was een TL-R van 99, is toch wat meer waard dacht ik?) !!!]
                Al verbetert, is het ook nie zo als ge in u recht zijt dat de de ongevallenverzekering van u werk dit terug gaat verhalen op de verzekering van de tegenpartij. Hierdoor kan het dus lang duren, want uiteraard gaat de verzekering van de tegenpartij betwisten da ge in u recht zijt.
                Suzuki rules
                “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Al verbetert, is het ook nie zo als ge in u recht zijt dat de de ongevallenverzekering van u werk dit terug gaat verhalen op de verzekering van de tegenpartij. Hierdoor kan het dus lang duren, want uiteraard gaat de verzekering van de tegenpartij betwisten da ge in u recht zijt.
                  Yep!

Comment

Dat zou wel eens kunnen, in mijn geval was ik zeker in fout, was niemand anders bij betrokken! En dan weet ik zeker dat ge zelf opdraait voor de materiele kosten! Spijtig genoeg !
                    Hopelijk komt het in dit geval in orde, maar denk wel dat als de persoon in kwestie in z'n recht is dat hij uiteindelijk, na lang wachten waarschijnlijk, zijn centjes wel terug zal krijgen!!
                    In ieder geval succes ermee!!!
                    You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

betaling

mijn moto en mijn kleren zijn al betaald.
                      en ook het takelen.
                      maar de rest zal nog ff duren want vandaag naar de dokter van mijn verzekering geweest.
                      die zei da pas gaan af sluiten als het ijzer eruit is.
                      ik mag de eerste maart terug naar leuven.
                      om een afspraak te maken voor de operatie.
                      het zal weer in de zomer dus weer geen geluk voor mij.

Comment

ff op de tande bijten

Comment

Working...
                        X