Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KILOMETER VRETER

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• KILOMETER VRETER

Ik ben benieuwd naar het gemiddelde aantal km/jaar op het forum.

De hoeveelheid gereden km's van mijzelf zie ik enigzins teruglopen omdat ik tegenwoordig meer een luxe beest aan het worden ben.

Ik hoop overigens dat het lukt met de poll aan te maken.......

Bill
    18
    0-5,000 km/jaar
    0,00%
    0
    5,000-10,000 km/jaar
    0,00%
    0
    10,000-20,000 km/jaar
    22,22%
    4
    20,000-40,000 km/jaar
    77,78%
    14
    Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Mijne Pan is bijna 2 jaar (maart 2003) en heb er 42000km mee gereden,wel veel op vakantie geweest (met de moto) en vanaf maart tot oktober elke zondag naar de ardennen.

Comment

Mijn Fazer 1000 +- 19 maand => +- 48000 op den teller.

mvg

Stef

Comment

Kan ik volgend jaar pas zeggen, ben nu pas 3 weken aan't rijden en heb toch al een 1200 km

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

GSX-R 600 al 12.000 km, kheb hem sinds juli 2004.

Comment

mijn stand

ik heb den deze vanaf mei.
            maar kon pas rijden van eind aug want heb zolang thuis gezeten met ongeluk
            hij staat nu op 13000 km voor de moment
            grtz wcf on tour

Comment

Nie zoveel als ik zou willen...
              Kom niet aan 8.000 dit jaar denk ik.

Comment

http://www.2fast4u.be/forums/showthr...ighlight=10000

hier staat er al veel over
                [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Ik schele Limbo had dat nog niet gezien
                  Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Als ge juist rijd neemt ge elke gelegenheid te baat om te gaan bollen :biggrin:

Maar na nen tijd zwakt het toch wel af zelle
                    [font=Comic Sans MS]Do take your time...Because your soul...Will be mine the day you die !![/font]

[font=Comic Sans MS]www.ducatimob.be[/font]
                    666 -->> luna666

Comment

zoveel rij niet niet meer,ga nu met de fiets gaan werken(vroeger moto)ik kom met de mille juist aan 3000km dit jaar geweest,en zal nu nog minder zijn als de yamaha klaar is;vroeger deed ik 15000km per jaar ,maar met de kleine kan je zovulg niet meer weglopen want hij wil iedere keer mee,nog een geluk dat mijn schoonbroer met een sidecar rijdt

RSV Mille &TT(sm)
                      [font=Times New Roman]http://img186.exs.cx/img186/4025/veldyboyz1ew.gif[/font]

Comment

ik op een jaar tijd, waarvan verschillende maanden niet kunnen rijden(3maand ofzo) dus eigenlijk ongeveer 8 maand rijden een 30.000 km'ers
                        Oprichter 2fast4u 2004
                        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                        hoe gekker hoe liever
                        -------------------------------------------

Comment

tussen de 10.000 en 20.000km per jaar zal ik wel zitten... zat dit jaar binnen een half jaar al op de 8.000 tot mn crash (begin aug!)... Kep er 4 maanden mej uit gelegen, dus als ik ff logisch doortel zal ik zeker over de 10.000km kome

[font=Comic Sans MS]Kawasaki ZX636 2003[/font]

Comment

heb op een half jaarke 16.000km op de teller staan op de gsxr600. Ik vermoed toch een 25.000km dees jaar op de nieuwe tuf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 666
                              Als ge juist rijd neemt ge elke gelegenheid te baat om te gaan bollen :biggrin:

Maar na nen tijd zwakt het toch wel af zelle
                              Klopt wat ge zegt triple six, ook met de komst van kinderen ed. merk ik dat het steeds moeilijker wordt vrienden mee de baan op te krijgen enzo.

Zelf zit ik tussen de 10 en 20 duuzend km de afelopen jaren, ´s kijken of 2fast4u ritten helpen dit zo hoog te houden!

Grtz,
                              Bill

Comment

Working...
                              X