Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie van de 2fast4uërs rijd er ook 4x4?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wie van de 2fast4uërs rijd er ook 4x4?

wil wel eens weten wie er nog 4x4 rijd, hiermee bedoel ik niet alleen de echte jeeps maar ook wie er SUV rijd hé. ik zoek ook nog enkele geïntresseerden om een cursus 4x4 mee te volgen. het is altijd fijner in groep.
    81
    neen hier geen 4 x 4
    0,00%
    0
    ja hier wel maar houd het liever op de baan
    0,00%
    0
    ja hier wel, en zo een cursus zie ik wel zitten
    100,00%
    81
    bandit 4 ever and ever
    MZ mastiff keeps them all on a safe distance

mja als ik ergens tijd kan maken ... why not.
    [font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman]R1 (2006) 175pk [/font]

[font=Times New Roman][/font]
    [font=Times New Roman]1) FZ6 FAZER GT (2004)[/font]
    [font=Times New Roman]2) R1 (2006)[/font]

"Once you have tasted flight, you'll walk the earth with your eyes turned skywards, for there you've been and there you long for"

Comment

Nee ik heb geen 4x4 (spijtig) maar kan nu en dan is met ene kameraad zijn rijden, hier in de buurt is een mooi parkoer waar er veel komen akkeren met hun jeepkes:biggrin:

Comment

Tuny, tot voor twee jaar geleden wel pick-up 4x4 gehad, maar was nie representatief genoeg. Die kar was heerlijk om mee het veld in te gaan of over het strand ('s winters dan toch) te sjeezen.

De Vectra gezinscar die ik nu rijdt kan helaas niet mee het terrein in.

Grtz,
        Bill
        Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

ik rij geregeld cross en soms nog een enduro op enen oude dr600.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

hey abi, met wat rijd je?
            bandit 4 ever and ever

Comment

ik rij ook 4x4,maar niet veel in het veld.

(ik kuis niet zo graag)
              <<--Go Fast Or Go Home-->>
              www.chadikev-webdesign.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kawabill
                De Vectra gezinscar die ik nu rijdt kan helaas niet mee het terrein in.

Grtz,
                Bill
                het veld in zal ni direct een probleem geven met een vectra maar er terug uit graken da zal moeilijker zijn
                I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
                Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Ik rij ook met ne 4x4. Gewoon voor woon-werkverkeer en af en toe es remorken te trekken. Regelmatig ermee de weide in, maar het echt zware terreinwerk laat ik toch liggen. Pas op, ik heb gene bang om hem vuil te maken, of om wat hellingen te nemen, integendeel. Maar ik heb geen goesting om vanalles kapot te rijden.
                  Habemus Papam !

Comment

[font=Arial][font=Arial][font=Arial]Ikke jammer genoeg niet meer.
                    Heb wel vroeger voor ik met de moto reed, een paar legervoertuigen gehad.
                    Minerva 1952. Belgisch leger.
                    Landrover.1980. Engels Leger.
                    Na een paar jaar alles verkocht en met moto&#39;s begonnen.
                    Denk wel dat ik in de toekomst ooit nog wel eens een jeep of zo aanschaf.
                    Liefst dan ne grote zware Amerikaan.

[font=Wingdings]µ[/font]...Greetz,...[font=Wingdings]µ[/font]
                    [/font]
                    [/font]
                    [/font]

Comment

...Ik wou nog eerst aan Sinterklaas nen Hummer vragen.
                      Maar diene zal waarschijnlijk niet door onze schoorsteen kunnen vrees ik...

Comment

als ik er ook eens mee mag rijden kom ik helpen metsen :biggrin:
                        bandit 4 ever and ever

Comment

Waarom door de schoorsteen, gewoon langs de voordeur (gevel )
                          denk nie da je partner ermee kan lachen maar tis een sjiek ding ne Hummer...
                          we hebben er zondag nog ene gezien toen we zijn gaan rondtoeren in de ardennen...
                          awel die menskes woonden in de middle of nowhere maar wel ne hummer voor de deur geparkeerd
                          en zoals tuny zegt: ermee rijden en we komen allemaal helpen metsen

Oorspronkelijk geplaatst door Dynojet
                          ...Ik wou nog eerst aan Sinterklaas nen Hummer vragen.
                          Maar diene zal waarschijnlijk niet door onze schoorsteen kunnen vrees ik...
                          Oooops ... I did it again :biggrin:
                          Damn I'm good...

Comment

:biggrin: Dan zulde gulle toch ook een nieuwe garage moeten komen metsen ze.
                            Want zo ne Hummer ga ik in mijn garage ni inkrijgen.:biggrin:

Comment

Laat me raden...
                              Uw garage is maar 3X4 ofwa???:biggrin: :biggrin: :biggrin:
                              Mad Men Racing kampioen 2014 NBC +600!

Carpe diem!

Comment

Working...
                              X