Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Streetfighters

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Streetfighters

Ik ben op zoek naar een Streetfighter.
    En heb intussen op 3 mijn zinnen gezet.
    Wat is in jullie ogen de beste en WAAROM???
    25
    Honda CB1000R
    64,00%
    16
    Kawasaki Z1000
    24,00%
    6
    Yamaha FZ1
    12,00%
    3
    Last edited by Freaky-D; vr. 8 jun. '12, 00:40.
    [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

muggeziftermode on ... tis StreetfiGhter met een G muggezifter mode off ...

Ik vind al die streetfighters maar lelijk zenne allemaal precies vanachter aangereden door ne camion ! gewoonweg lelijk ! maar das mijn persoonlijke mening he ...
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oeps!!!!!!!!!!
      [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Da zijn toch naked bikes die ge opsomt? Bij het woord streetfighter heb ik een ander beeld
        I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Welke typfout? :P

Comment

Ja zo kun je ze ook noemen, maar overal waar ik ze op zoek worden ze streetfighter genoemd.
            Dus heb ik het zo maar gepost.
            Hier een voorbeeldje om me te staven
            Since 2007, Japanese constructor Honda has doubled its efforts to catch up to the competition. The Hornet and CBR got the ball rolling with provocative desig...

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Geen twijfel mogelijk: CB1000R!

Ik was vorig jaar aan het rondkijken naar een Kawa Z1000.
              Na lang zoeken zag ik een Kawa Z1000 bij motorpaleis(gsm) te koop staan en daarnaast stond de CB1000R.

Na een testritje met de Z1000 was ik niet helemaal overtuigd van de moto en vroeg ik de verkoper om ook eens een testritje met de CB1000R te maken omdat deze er ook bangelijk uitzag.

Tijdens de eerste meters van de testrit wist ik direct dat die de moto was die ik wou!

Dus ik heb hem gekocht, en na een jaar heb ik er nog steeds geen spijt van (integendeel).

En met een fireblade-blok (ingehouden weliswaar), gaat ge u zeker niet vervelen ;-).

Ik zou zeggen: ga een testrit maken met de moto's die je interesseren.

En maak dan de juiste beslissing. Hopelijk is het een CB1000R!
              Last edited by VOLDERS; vr. 8 jun. '12, 10:12.
              The Need For Speed

Comment

@ VOLDERS: Dat was ook de eerste die ik op het oog had.
                Maar wil eerst eens de meningen horen over zijn concurentie.
                Alvast bedankt voor je nuttige reactie

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

zelf ne z1000 gehad, dus mijn stem is logisch.

greets
                  BMW R1100GS!
                  RIP Hellraiser!
                  ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

ikzelf ben ne grote yamaha fan, maar ik vind de fz1 wat gedateerd. ok 150pk's maar heb je die nodig.
                    de z1000 vind ik ook wel chiqeu maar ni in alle kleurstellingen
                    momenteel zou ik gaan voor de cb 1000 r, deze vind ik momenteel de mooiste.
                    spijtig genoeg kan ik u van het rijgedrag weinig vertellen, ik heb alleen nog maar een paar 100 meter met de fz1 gereden, de andere alleen nog maar zien rijden.
                    greetz
                    YAMAHA FAZER 600 2002 SOLD
                    YAMAHA FZ6 SA 2007 SOLD
                    YAMAHA MT09 2015

Comment

De mooiste momenteel ??
                      De Duke:
                      sfrs_02.jpg
                      Dat is nu mijn hebbeding

op de 2de plaats:
                      De Speed triple R:
                      near-the-lights-sits-this-bad-boy-the-triumph-speed-triple-r-abs-a-serious-machine.jpg

en op 3de plaats:
                      De Benelli TNT:
                      Benelli-Cafe-Racer-899-Black-Front-Angle-Pictures.jpg
                      Last edited by Jean-F; vr. 8 jun. '12, 17:57.
                      2006 Yamaha FJR 1300
                      ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxxi Bekijk Berichten
                        Welke typfout? :P
                        Werd al rechtgezet door TS
                        Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                        Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                        als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

jean, nen duke is wel iet anders dan ne duc streetfighter
                          Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

't Zijn 3 mooie machines, maar de FZ1 is inderdaad wel al wat gedateerd... Qua uiterlijk gaat mijn voorkeur nipt naar de kwak.
                            Mijn favoriet blijft wel nog de laatste Speed Triple. Daarmee al eens een testritje gedaan, echt een machtig ding
                            Fazer '02 - R6 2000 (gesneuveld) - TL1000S '97 (te koop) - SMT '09

Comment

Die Speed Tripple R vind ik nu is 1 van de mottigste dingen da ik ooit gezien heb.

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎