Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4de 2fast4u.be Meeting, wat willen jullie doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 4de 2fast4u.be Meeting, wat willen jullie doen?

Alle voorstellen zijn binnen en het wordt tijd om een keuze te maken. Dit laten we volledig aan de leden over deze keer: U vraagt, wij rijden

LET OP: je kan meerdere mogelijkheden selecteren

Iets meer info over deze activiteiten hieronder:

Nurburgring:
    1 dag:
    Smorgens vroeg vertrekken, een rit van ongeveer 200km. Daar aankomen en wat rondkijken, iets eten en drinken en op ring rijden.
    Savonds weer terug naar huis.

2 dagen:
    Smorgens vertrekken, rit van 200km, daar wa rondrijden op de ring, savonds op stap. Een goedkoop hotel (F1 hotel ofzo), en de dag erop misschien nog es de ring, en dan op tijd naar huis.

Rondrit:
    Spreekt nogal voor zich denk ik, een begeleide rondrit via riemst-vise-kanne tot aan francorchamps en terug naar huis.

Karten:
    Genk
    Buitencircuit. Vanuit Zolder naar Genk, karten en weer terug.

Maasmechelen
    Binnencircuit. Vanuit Zolder naar Maasmechelen, karten en weer terug. (Liever niet, kan ook in de winter binnen karten)

Mariembourg
    Buitencircuit. Een toffe rondrit tot daar (ongeveer 100km enkel), karten en dan weer terug.

Dagje Survival in Ardennen:
    Dagje uit in de ardennen: smorgens vertrekken richting Durbuy, daar survival activiteiten doen en savonds weer terug.

Paintball outdoor:
    Ergens (nog geen locatie) waar er een outdoor paintball terrein is. Rondrit tot daar en savonds weer terug. (Geen indoor paintball, kan in de winter ook gedaan worden)

Pocketbike outdoor:
    Ergens (nog geen locatie) waar er een outdoor pocketbike terrein is. Rondrit tot daar en savonds weer terug. (Geen indoor pocketbike, kan in de winter ook gedaan worden)

Nog vragen, schiet maar af
    23
    1 dagje Nurburgring
    0,00%
    0
    Rondrit: "Vlaamsche ardenne" in via riemst-vise-kanne tot aan francorchamps
    0,00%
    0
    Karten in Genk (buiten)
    21,74%
    5
    Karten in Maasmechelen (binnen)
    30,43%
    7
    Karten in Mariembourg (buiten) + schone route tot daar en terug (300km)
    4,35%
    1
    Dagje uit in de ardennen: hindernissenparkoer of soort overlevingstocht (Durbuy)
    0,00%
    0
    Paintball outdoor ergens
    21,74%
    5
    2 dagen Nurburgring
    4,35%
    1
    Pocketbiken outdoor ergens
    17,39%
    4

hey,en mottoclub die gaat karten? voor mij terug de ardennen in

Comment

[quote="twinsparkske"]hey,en mottoclub die gaat karten? voor mij terug de ardennen in ]
      lol, mij maakt het niet uit, ik vind alles goed behalve iets indoors, dat moet echt gehouden worden voor de winterperiode. We moeten dan ook nog iets kunnen doen met het forum

Comment

voor diene paintball ken ik ne goeie locatie buiten !!!
        great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

pocketbiken outdoor
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever
          -------------------------------------------

Comment

[quote="twinsparkske"]hey,en mottoclub die gaat karten? voor mij terug de ardennen in ]karting mariembourg is in de ardennen,mooie rit naar ginder,een beetje karten en langs een andere weg terug

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
              karting mariembourg is in de ardennen,mooie rit naar ginder,een beetje karten en langs een andere weg terug
              da zie ik wel zitte, hebbe we nog een fijn rondrit.
              Suzuki rules
              “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

pocketbiken of karten in genk
                I'm not speeding, I'm qualifying!!!
                - When we ride on our enemies -

Comment

aangezien er toch zoveel animo is voor circuit aspiranten en cursussen...

met zen allen naar de Ring zou ik zo zeggen
                  today is a good day to race !

Comment

Effe vermelden als je gaat paintballen, best met de auto daarheen gaan, niet overal is het makkelijk voor om te kleden en je pak ergens veilig te optebergen(als dat het er al is ) + paintball is vrij intensief en kruipt wel in je kleren.

Grtzz
                    The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Zou ook liever naar de ring rijden,en als ge vroeg genoeg vertrekt en houd van lange afstanden dan kund ge langs de ardennen rijden,naar luxemburg en zo naar de ring,maar dan blijf je ????2dagen.
                      [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

graag een keertje naar de ring,heen en terug,is goed mogelijk,zonder al te veel autostrade.
                        desnoods spreken we af met diegene die echt zo snel mogelijk naar en op de ring willen gaan rijden.
                        is dit mogelijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fasthighsider
                          graag een keertje naar de ring,heen en terug,is goed mogelijk,zonder al te veel autostrade.
                          desnoods spreken we af met diegene die echt zo snel mogelijk naar en op de ring willen gaan rijden.
                          is dit mogelijk?
                          Alles is mogelijk, aan jullie voor te stemmen op de poll. Hetgeen dat de meeste stemmen haalt doen we gewoon ...

btw: niemeer te lang wachten om te stemmen, eind volgende week denk ik de poll te sluiten, want we moeten dit ook nog voorbereiden hé

Comment

hey,als het de nurnburg ring word rijd er dan iemand met de auto en ne grote remork mee ,om alle stukken mee terug te brengen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
                              hey,als het de nurnburg ring word rijd er dan iemand met de auto en ne grote remork mee ,om alle stukken mee terug te brengen
                              Euh liefst nie hé, allemaal koppeke gebruiken daar en zien da ge heelhuids thuiskomt.En laat die gasten ma voorbijflitsen die hun leven beu zijn

Comment

Working...
                              X