Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boete wegens teveel DB's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Boete wegens teveel DB's

[font=Arial Black]Op paasmaandag ging een vriend van mij met de moto weg naar genk centrum.[/font]
    [font=Arial Black]Hij heeft open uitlaten op de moto .[/font]
    [font=Arial Black]En heeft daar een beetje rondgereden en een beetje aan het gas gedraaid en opgetrokken maar niet sneller als 50km/h.[/font]
    [font=Arial Black]Kreeg hij in de week een brief thuis met een boete van 50€.[/font]
    [font=Arial Black]Dat hij aan geluidvervuiling deed in genk centrum .[/font]
    [font=Arial Black]Kan dit zonder dat ze u tegen houden en dit gaan meten .[/font]
    [font=Arial Black]Wie weet hier meer van. [/font]
    [font=Arial Black]Groeten hoop op een beetje reactie[/font]

Yep dat kan perfect, mij hebben ze ook al tegengehouden dat muziek in auto te hard stond. Ze kunnen u prefect een boete geven zonder tegen te houden aangezien ze getuige zijn van het gebeuren

Comment

Damn, als ze daar ook al mee gaan beginnen??? Help, where's the fun???!

Comment

kunnen ze dit zomaar?
        moeten ze dat niet meten met een geëikte meter?
        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
          kunnen ze dit zomaar?
          moeten ze dat niet meten met een geëikte meter?
          tja in een centrum gaan ze af op hetgeen ze horen vrees ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
            tja in een centrum gaan ze af op hetgeen ze horen vrees ik
            dan moete ze lawaaierige blikke (muziek of anders) ook maar gaan beginne bekeuren
            sigpic

Comment

Pffft vadertje staat heeft dringend centen nodig en haalt ze waar ze te halen vallen, uit onze portemonnee.......Meer geluid, meer veiligheid in mijn ogen (en oren), dan horen ze me tenminste aankomen. Pak nu die V-ROD van harley davidson, heb je da al gehoord, da klinkt zelfs ni meer als nen harley!!!!

Comment

alee da kan toch nie, dat ze zonder te meten of u tegen te houden u een boete kunnen uitschrijven.

daarstraks heeft kennis van me nog 'n boete gehad omdat muziek te luid stond.

volgens mij kan da nie zonder een meting gedaan te hebben, dan kunnen ze iedereen die ze willen toch opschrijven
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                  alee da kan toch nie, dat ze zonder te meten of u tegen te houden u een boete kunnen uitschrijven.

daarstraks heeft kennis van me nog 'n boete gehad omdat muziek te luid stond.

volgens mij kan da nie zonder een meting gedaan te hebben, dan kunnen ze iedereen die ze willen toch opschrijven
                  zonder meting of tegen houden kunnen ze toch niks bewijze???
                  sigpic

Comment

hey,hoe meten ze dit dan?met ne vinger in hun 1 oor ofzo ,of gaan ze achter in de demper kijken ,en dan effe aan het gas draaie

Comment

hoeveel was de boete eigenlijk hiervoor?
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

hehen gewoon verstand gebruken: geen al te aso uitlaat monteren en niet vlak naast een combi aan de gas gaan lurken, dan kan je niks gebeuren.
                        En ja het is klote wat er de laatste maanden allemaal niet gedaan wordt ivm "verkeersveiligheid". Veiligheid klinkt de laatste tijd als " extra belastingverhoging" in de oren.
                        loud pipes safes lives (maar hou het een beetje normaal, persoonlijk hou ik ook niet van een huilende viercilinder die ik een kwartier kan volgen met men oren. hou meer van het meer kalme bas geluid van een 2 cilinder) oja die V-rod: mee eens klinkt niet als een H-D, al vind ik het gedurft van HD dat ze zoiets uitbrengen. Een echte HDer zal je er niet mee zien rijden, maar die Yups die vroeger BMW moesten hebben willen nu plots een Vrod. ze denken zo "erbij" te kunnen horen. niks is minder waar.
                        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

oooo is ne v rod ook nen harley

Comment

Dat doen ze met een DB-meter wat ze vroeger ook gebruikte voor die scooters te meten .
                            En de boete bedroeg 50€ zo als vermeld in het ondeerwerp.
                            Het is toch heel erg .
                            Pakweg iemand et een ducati (zoals ik ) deze moto's hebben standaard al een brullend geluid .
                            Dus ik zou het echt eens willen weten of ze dit mogen doen zonder te meten .

Comment

pak nu een ducati monster, die maken toch ook een immens geluid...zelfs met orgineel pijpen! dus als er nu ne pee in zijn combi een slechte dag heeft en vind dat da toch wel wa luid is, dan heb je je het aan je rekker! da ze da met een geijkte meter meten da vind ik wel straf, alsof die mannen gereed zitten met da toestelleke! daar geloof ik niks van. Volgens mij kunnen ze zonder u tegen te houden en videobeelden u niks maken en als ge ne protestbrief schrijft wordt die boete volgens mij geseponeerd(juist? ). Want we leven toch al in een tijd dat echt alles moet bewezen moet kunnen worden...(waarom moeten die parkeerwachters anders zo een digitaal camera'ke meesleuren en foto's trekken?)

Long Live the Noise!!
                              Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Working...
                              X