Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grappige wetgeving toch.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• grappige wetgeving toch.

Hilarisch, vanochtend lekker chill op de sleffertjes de post gaan halen. Zie ik plots een brief van onze vriend de politie. Staat daarin een leuke pv met boete van 150 euro omdat ik door het rood heb gereden klaarblijkelijk. Werd op diezelfde dag niet tegengehouden , heb trouwens niet door het rood gereden , maar ze zullen een slechte dag gehad hebben en me toch maar genekt hebben . Geen pv gekregen vooraf enkel de boete.

Ik pik random boetes niet want heb niet bepaald geld op overschot xD !
    Ik bel mijn advocaat. Niets aan te doen. Als de politie jou nog maar verdenkt van iets en ze maken een pv op, worden zo in hun gelijke gesteld ( hun waarneming zal wel correct zijn zegt de rechter in zo'n geval). Had hetzelfde voorgehad met zijn eigen wagen voor zijn eigen garage te zetten , en kreeg boete omdat hij voor zijn eigen garage stond..

Rechtssysteem laat dan nog maar is blijken hoe effectief het hier wel niet is ! Mijn mening over onze lokale politievrienden staat immers al langer vast Zone rupel is natuurlijk wel het kersje van de taart :P

Waar het toch naartoe gaat met die mensen snap ik ook niet hoor .. Allemaal dezelfde pot nat...

Re: grappige wetgeving toch.

Grappig? Als je door het rood rijdt en je weet het zelf niet meer (of je zegt gewoon dat het NIET waar is) ben je een gevaar op de weg! Door oranje rijden als het licht al bijna 3 sec brandt is OOK een overtreding he.
    Ma allez, voor de rest heb je wel gelijk over de blauwe smurfen en hunne ferme wetboek
    Ride like a devil,... Feel like a God!
    Ride it like you stole it!
    http://s1.postimage.org/2nsnld3wk/20..._race_0848.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonny91BE
      Had hetzelfde voorgehad met zijn eigen wagen voor zijn eigen garage te zetten , en kreeg boete omdat hij voor zijn eigen garage stond..
      Dat mag ook niet, tenzij je nummerplaat op de garagedeur hangt.
      Hoe verwacht je anders dat de politie weet wie daar mag staan?

is natuurlijk wel het kersje van de taart :P
      Die moet ik onthouden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
        Had hetzelfde voorgehad met zijn eigen wagen voor zijn eigen garage te zetten , en kreeg boete omdat hij voor zijn eigen garage stond..
        Dat mag ook niet, tenzij je nummerplaat op de garagedeur hangt.
        Hoe verwacht je anders dat de politie weet wie daar mag staan?
        Inschrijving van het voertuig ?
        Assemocheilischmachallys!

Comment

Maaakt niet uit of het voertuig daar is ingeschreven en de meeste voertuigen zijn tegenwoordig leasingbakken hé ... Geen nummerplaat op de poort mag je er zelf niet voor parkeren tenzij je op de oprit staat en dus niet op de openbare weg !

On topic, ik betwijfel of er collega's zijn die gewoon voor de fun iemand opschrijven ... meer dan waarschijnlijk heb jij dus het licht niet gezien...
          Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
          Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
          als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
            On topic, ik betwijfel of er collega's zijn die gewoon voor de fun iemand opschrijven ... meer dan waarschijnlijk heb jij dus het licht niet gezien...
            Niet belachelijk doen he. Natuurlijk zijn die er. Ik ben buschauffeur en ik weet ook dat er collega's zijn die arrogant doen tegen klanten en door het rood rijden hoor. En wij hebben ook serieuze examens moeten doen en spychologische testen hoor, maar zo'n mensen vind je overal in alle sectoren.

Comment

Allemaal dezelfde pot nat...
              Als ze deze uitspraak zouden gebruiken als het over goede en minder goede motards gaat ga je zeggen dat men niet mag veralgemenen maar ondertussen doe jij het toch maar als het over onze blauwe vrienden gaat.
              In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                is natuurlijk wel het kersje van de taart :P
                Die moet ik onthouden...
                Allé nu Schuss, dat is toch basiskennis, net zoals de haan naast de kerktoren!
                08- GSX 750 F '00

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the riding man
                  Niet belachelijk doen he. Natuurlijk zijn die er. Ik ben buschauffeur en ik weet ook dat er collega's zijn die arrogant doen tegen klanten en door het rood rijden hoor. En wij hebben ook serieuze examens moeten doen en spychologische testen hoor, maar zo'n mensen vind je overal in alle sectoren.

Als die er al zouden zijn moet je mij eens vertellen wat daar het nut van zou kunnen zijn ... Of denken er hier nog altijd dat wij dat boetegeld op het einde van de maand meekrijgen ?
                  Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the riding man

Als die er al zouden zijn moet je mij eens vertellen wat daar het nut van zou kunnen zijn ... Of denken er hier nog altijd dat wij dat boetegeld op het einde van de maand meekrijgen ?
                    krijgde daar geen commissie op?
                    "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Nee Lieven , in bepaalde gevallen spijtig genoeg niet, in mijn geval gelukkig ... anders had ik al ettelijke jaren droge boterhammen aan het eten geweest !! mijn laatste datteerd van 1997 (en dan bedoel ik die ikzelf geschreven heb hé) die ik krijg is spijtig genoeg nog niet lang genoeg geleden ..;

Comment

ken persoonlijk ook mensen bij de politie en hoor die niet met volle overtuiging spreken over boetes uitschrijven de meeste zijn er niet gelukkig mee maar soms moeten ze wel é
                        en is altijd zo smurfen hier en daar tot je ze nodig hebt en dan ben je wel blij dat ze u kunnen helpen

Comment

I love the job.
                          Massaal onterechte boetes uitschreven en jullie kunnen er toch niks aan doen. Nè nè nè nè nè !!!
                          !!! No Fear, Snoekie is here !!!

Comment

Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snoekie
                              I love the job.
                              Massaal onterechte boetes uitschreven en jullie kunnen er toch niks aan doen. Nè nè nè nè nè !!!
                              Da helpt het topic ook nie echt vooruit zeker?

Comment

Working...
                              X