Hilarisch, vanochtend lekker chill op de sleffertjes de post gaan halen. Zie ik plots een brief van onze vriend de politie. Staat daarin een leuke pv met boete van 150 euro omdat ik door het rood heb gereden klaarblijkelijk. Werd op diezelfde dag niet tegengehouden , heb trouwens niet door het rood gereden , maar ze zullen een slechte dag gehad hebben en me toch maar genekt hebben . Geen pv gekregen vooraf enkel de boete.
Ik pik random boetes niet want heb niet bepaald geld op overschot xD !
Ik bel mijn advocaat. Niets aan te doen. Als de politie jou nog maar verdenkt van iets en ze maken een pv op, worden zo in hun gelijke gesteld ( hun waarneming zal wel correct zijn zegt de rechter in zo'n geval). Had hetzelfde voorgehad met zijn eigen wagen voor zijn eigen garage te zetten , en kreeg boete omdat hij voor zijn eigen garage stond..
Rechtssysteem laat dan nog maar is blijken hoe effectief het hier wel niet is ! Mijn mening over onze lokale politievrienden staat immers al langer vast
Zone rupel is natuurlijk wel het kersje van de taart :P
Waar het toch naartoe gaat met die mensen snap ik ook niet hoor .. Allemaal dezelfde pot nat...
Ik pik random boetes niet want heb niet bepaald geld op overschot xD !
Ik bel mijn advocaat. Niets aan te doen. Als de politie jou nog maar verdenkt van iets en ze maken een pv op, worden zo in hun gelijke gesteld ( hun waarneming zal wel correct zijn zegt de rechter in zo'n geval). Had hetzelfde voorgehad met zijn eigen wagen voor zijn eigen garage te zetten , en kreeg boete omdat hij voor zijn eigen garage stond..
Rechtssysteem laat dan nog maar is blijken hoe effectief het hier wel niet is ! Mijn mening over onze lokale politievrienden staat immers al langer vast

Waar het toch naartoe gaat met die mensen snap ik ook niet hoor .. Allemaal dezelfde pot nat...
Comment