Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wheelie en stoppie verboden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wheelie en stoppie verboden?

Als ge in het verkeer nen wheelie of neen stoppie doet kunde daar eigenlijk voor beboet worden.Iemand al ervaring mee gehad?Of zijde verplict om beide wielen op de grond te houden.
    [font=Comic Sans MS][/font]

Ik heb ooit is nen r1 ne wheelie zien trekken maar hij had pech dat er ne combi reed en hij moest aan de kant... Ik denk da ge een boete kunt krijgen voor roekeloos rijden ( zoals fietsen zonder handen ) maar ik denk ni dat er letterlijk in de wet staat da ge uw wielen op de grond moet houden...
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Dit wordt beschouwd als u voertuig niet onder controle te hebben. En het is bij wet verplicht ten alle tijde u voertuig onder controle te hebben. Dit is wat ik er van gehoord heb, dus je kunt er een boete voor krijgen omdat ge zogezegd u moto nie onder controle zou hebbe.
      Suzuki rules
      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

als dat geen controle is, dan weet ik niet wat ik nog moet gaan doen op de baan zulle.
        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Zeg niekes, ik dacht dat gij ne voorbeeldige chaufeur waart
          Ne stoppie zou je nog kunnen zeggen dat je te hard remde ,maar ne wheelie, kunt moeilijk zeggen dat uw gas bleef hangen hahaha
          Vind het wel fun om aan de lichten tussen de auto's door op achterwiel te bollen en bekijks heb je steeds en dan zwijg ik nog van de obscene gebaren lol
          Ne stoppie waag k me niet echt aan, iets teveel schrik om te ver te gaan
          Heb ene geweten die ze dede n stoppen omdat hij te hard optrok aan de verkeerslichten bij het groen worden,maar hebben hem niks kunnen maken omdat hij de snelheid niet overschreed, is bij wet niet verboden dus.
          Btw zie de flikken veel liever niet als wel

Grtz
          The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Ik ben dan ook een voorbeeldig chauffeur maar de wet heeft zich nog niet aan mij aangepast
            [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

lol geef het maar ne uitleg , kunt de wet ook naar je hand zetten anders :biggrin:

Grtzz
              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niekes
                Ik ben dan ook een voorbeeldig chauffeur maar de wet heeft zich nog niet aan mij aangepast
                ahwel das gesproken zenne
                “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

stunten op de openbaren weg zal niet mogen denk ik
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                  hoe gekker hoe liever
                  -------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                    stunten op de openbaren weg zal niet mogen denk ik
                    en ouw mensen die u overhoop rijden als ge oversteekt dan wel? :tongue:
                    dan is stunten toch nog iets interessanter om te zien :biggrin:

Comment

Daar kan je een boete voor krijgen en ik spreek uit ondervinding 150 euro.
                      Een vriend van mij kreeg enkel een verwittiging, het is te zien wat voor flik je voor je neus heb staan
                      http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Idd, het hangt af van de flik voor u.
                        Het gaat de smurfen enkel om "machine onder controle hebben".
                        De wetten aanpasen...
                        Dan kan je je rijexamen opnieuw afleggen op voor & achterwiel om te bewijzen dat je je machine wel onder controle had.
                        Enkel voor de meest ervaren rijders onder ons!
                        Was de wereld maar zo simpel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bladeke
                          ...
                          Vind het wel fun om aan de lichten tussen de auto's door op achterwiel te bollen en bekijks heb je steeds en dan zwijg ik nog van de obscene gebaren lol...
                          Ik herinner mij hier op het forum ongeveer hetzelfde verhaal te hebben gelezen, vorige zomer.
                          Zoek misschien ff op "Innige deelneming aan de familie en vrienden", dan vind je het wel.
                          Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.

Comment

het mag inderdaad niet. Stoppie als ie niet te overdreven is zeggen ze niet veel van (tenzij het een muggzifter is) maar een echte wheelie dat zal je snel zoals hier al vermeld stond 150 of in mijn geval 175€ kosten. Dus doe het beter ergens waar zeker geen flikken staan

Greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                              En het is bij wet verplicht ten alle tijde u voertuig onder controle te hebben.
                              Ik heb hier al VEEL discussies met de flikken over gehad en 't enige waar ze kunnen opkomen is het bovenstaande. Ik heb mijn mountainbike perfect onder controle als ik zonder handen rij. Dat zij maar eens bewijzen dat dat niet zo is. Ik zou graag es iemand zien die hier niet mee akkoord gaat en zijn advocaat eens aan het werk zet

Ik denk niet dat er een wet is die zegt dat alle motorvoertuigen beide wielen aan de grond moeten hebben. Ik vind dat de mensen veel te rap betalen Gewoon aanvechten die boetes!
                              23/08/2006 19:55: crash, result = broken leg, out till 1/12/2006
                              http://givemyip.org/files/2f4usig.jpg

fixx computer verkoop reparaties hardware & software verdeler

Comment

Working...
                              X