Mededeling

Collapse
No announcement yet.

snelheid overtreding,boete berekenen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• snelheid overtreding,boete berekenen

http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php
    hier zie je direkt wat u te wachten staat als je geflitst bent

oei oei, mijne maag draait om als ik die getallekes zie verschijnen

Comment

heb ik geluk Guido,ik ben maar bijzitster en alle boetes moet de rijder betalen,maar tot nu toe hebben wij nog geen enkele boete gehad en hopend blijft dat ook zo

Comment

niet meer nodig

ik heb dat lijstje den laatste tijd nie meer nodig ken de prijzen bijna van buiten.
        k denk dat ze op elke hoek van de straat staan hier in hasselt.
        wheelie mag ook al nie van de flikken als je de autostrade oprijdt in kuringen.
        dan mag je direkt betalen want anders gaan ze naar het parket bellen.
        nummerplaat plooien kost de eerste keer 50€ de volgende keer het 10 dubbel en 2 maanden rijverbod.
        het lijkt net of ze mij altijd zoeken die mannen van het kou en warm water.
        ik ga vandaag nog eens rondvliegen se.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wcf on tour
          ik heb dat lijstje den laatste tijd nie meer nodig ken de prijzen bijna van buiten.
          nummerplaat plooien kost de eerste keer 50€ de volgende keer het 10 dubbel en 2 maanden rijverbod.
          oei, ge hebt er precies al veel (minder goede) ervaringen mee met die manne.
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever
          -------------------------------------------

Comment

Spijtig genoeg weet ik wat je bedoelt...(met de auto dan hé, niet met de moto)
            Ik ben ook al meermaals 'gepakt' geweest voor te snel rijden
            Eigen schuld, dikke bult zeker?
            Maar tis gewoon stom van het geld hé...
            Zou mss een radar moeten overwegen, kwestie da ik het aankoopbedrag al aan boetes heb betaald

Oooops ... I did it again :biggrin:
            Damn I'm good...

Comment

Je schijnt er veel van te weten.
              Wat bedoel je met plooien ? Ik heb mijn nummerplaat eigenlijk een heel klein beetje geplooid om er zeker van te zijn dat deze niet de band raakt bij rijden.
              In ieder geval, ze is nog zeer goed leesbaar en flitsbaar :biggrin: .
              Maar ja, ik kan me voorstellen als je een kl... tegenkomt die de puntjes op de i wil zetten dat je altijd prijs hebt.
              En 2 maanden rijverbod ?? ?Welke wet laat dit toe ????

Comment

Geplooide plaat , word dat niet behandelt als vluchtmisdrijf ? Heb ik eens horen zeggen . Zitten er geen fl*** (typefout:biggrin: ) politieagenten op't forum die hier meer over weten ?
                You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheDuke
                  Je schijnt er veel van te weten.
                  Wat bedoel je met plooien ? Ik heb mijn nummerplaat eigenlijk een heel klein beetje geplooid om er zeker van te zijn dat deze niet de band raakt bij rijden.
                  In ieder geval, ze is nog zeer goed leesbaar en flitsbaar :biggrin: .
                  Maar ja, ik kan me voorstellen als je een kl... tegenkomt die de puntjes op de i wil zetten dat je altijd prijs hebt.
                  En 2 maanden rijverbod ?? ?Welke wet laat dit toe ????
                  Een geplooide plaat is altijd kassa als ge gepakt wordt, of dat nu is om je band niet te raken of wat dan ook. Heb zo al een paar boetes mogen uitdelen maar meestal zijn de controles meer gericht naar de auto's.
                  http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
                    Geplooide plaat , word dat niet behandelt als vluchtmisdrijf ? Heb ik eens horen zeggen . Zitten er geen fl*** (typefout:biggrin: ) politieagenten op't forum die hier meer over weten ?
                    Dat wordt niet automatisch gelijkgesteld met vluchtmisdrijf maar tis wel altijd betalen als ge daarmee gepakt wordt.
                    http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Working...
                    X