Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met de moto naar het werk...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Met de moto naar het werk...

Vandaag eens met de moto gaan werken, das wel fijn, kan ik eindelijk nog eens wat rijden

Maar één ding valt wel tegen. De motorvest kan je uit doen als je op het werk maar met dat warm weer is het niet zo aangenaam om met een motorbroek en motorboots rond te lopen.

Zijn er nog die met de moto gaan werken en zoja hoe doen jullie dat dan met de motorkledij? Hebben jullie de mogelijkheid om je om te kleden?
    http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

als ik vroeger met de moto ging naar het werk deed ik men koe nie aan zenne,gewoon helm en handschoenen en ne leren jas.
    anders moet je al een rugzak of zo meenemen om propere kleding in te doen en die aan te trekken op je werk en savonds de vuile mee te nemen naar huis
    de vraag is als je op een bureau zit kan je moeilijk met een verkreukelde hemd of broek werken eh

Comment

als je niets preuts bent zoals ik kleed je je gewoon daar om, ik ga door het jaar ook naar avondschool met een tank tas met een korte broek en schoenen en kleed mij in de klas gauw om (ja een ander broek en schoenen is maar 1 min werk). Er is altijd wel een lokaal, eetzaal of zelfs een wc waar als je je niet op de werkvloer kunt(of mag,weet niet welk werk je doet) om kleden. Ma ja het zijn toch allemaal collega's en jij hebt kunnen rijden .
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio
        Vandaag eens met de moto gaan werken, das wel fijn, kan ik eindelijk nog eens wat rijden

Maar één ding valt wel tegen. De motorvest kan je uit doen als je op het werk maar met dat warm weer is het niet zo aangenaam om met een motorbroek en motorboots rond te lopen.

Zijn er nog die met de moto gaan werken en zoja hoe doen jullie dat dan met de motorkledij? Hebben jullie de mogelijkheid om je om te kleden?
        Heel simpel, smaandags tanktas op de moto, broek en dergelijke meenemen, en vrijdags die kleren weer naar huis om te wassen. Ik kleed me elke dag om in het magazijn (is toch snel gebeurd), en heb een paar oude schoenen daar staan

Ik ga dus alle dagen in volle tenue naar mijn werk

Comment

tijdens de zomermaanden ben ik de hele tijd op bureau door vakantieregeling collegas. Hele zomer lang met de motor naar werk, ontspanning en snel, ring rond Brussel als er geen ongeval is dan beginnen ze maar met werken om ons aan de files gewoon te houden.
          Ik rij met warm weer in gewone broek, mea culpa - wel altijd leder vest, handschoenen en laarzen (niet zoals nieuwe belgen in Brussel - in short T-shirt op Fireblade), en neem andere schoenen en eventueel hemd in rugzak mee, snel omgekleed.
          Ik wil aan de "Z"..!!

Comment

Ik werk dus inderdaad op de bureau als analist-programmeur en aangezien ik een consultant ben en dus aan klanten verhuurd wordt gedurende een bepaalde periode (3 maand, half jaar, enz...) moet ik toch een beetje proper voor de dag komen aangezien onze baas altijd zegt dat wij het uithangbord van onze firma zijn. We moeten dus ons imago een beetje verzorgen.

De huidige klant is telenet en daar is dat geen probleem, der zijn douches en wc's waar je je kunt omkleden, ze hebben daar zelfs een fitnessruimte voor het personeel dus dat valt allemaal nogal mee maar het is niet bij elke klant zo simpel alhoewel ze wel allemaal wc's hebben natuurlijk. Ik denk dat ik de kleren dan maar zo goed mogelijk ga proberen mee te nemen, ik moet gelukkig geen das dragen ofzo maar wel vaak een hemd.

Comment

ge moet maar zorgen dat je terug bij ons komt he
              I'm not speeding, I'm qualifying!!!
              - When we ride on our enemies -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CriZ
                ge moet maar zorgen dat je terug bij ons komt he
                Zou ik wel willen, dan kunnen we 's middags effe met de moto gaan bollen.

Zeg maar tegen uwen baas dat ge dringend een powerbuilder-programmeur nodig hebt om u te assisteren zal je dan wel komen helpen met slapen, surfen, terrasjes doen, babbelen enz... :tongue:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
                  als ik vroeger met de moto ging naar het werk deed ik men koe nie aan zenne,gewoon helm en handschoenen en ne leren jas.
                  Ik heb ook geen koe aan om naar het werk te gaan, ik heb zelfs geen koe. Zo'n leren pak past niet zo op een allroad vind ik. Ik heb zo'n goretex outfit, dus broek en jas die je aan elkaar kunt ritsen maar die broeken zijn ook vrij warm met zo'n tropisch weertje.

Comment

'k doe meestal een broek onder m'n motobroek aan, en ook onder m'n motojas m'n werkkledij, gewoon broek en jas uit et voila, aleen m'n schoenen laat ik op't werk.
                    in de zomer is dat ff een klein stukje zweten tot op't werk, ma in de winter lekker warm
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                    hoe gekker hoe liever
                    -------------------------------------------

Comment

IK ga enkel bij heel slecht weer met de auto (glad, sneeuw), maar dat is heel zelden.

Ik rij steeds in lederen pak en heb het geluk op het werk over een mooie kleedkamer met douche en kast te beschikken waar mijn werk tenu inzit.

Heb ik ergens geen kleedkamer ter beschikking dan moeten ze als ze het niet willen zien hun ogen maar dicht doen.
                      http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Ik rijd alle dagen met de motor naar het werk, enkel bij sneeuw en ijzel pas ik.
                        Andere optie is de fiets .
                        Ik kom toe op het werk en parkeer mijn motor aan de ingang in de overdekte en bewaakte motorstalling (gaat op slot en de bewakers houden een oogje in het zeil).
                        Dan ga ik naar de ruime kleedkamer waar "mijn" kastje staat. Groot genoeg om al mijn gerief in te steken lederen broek, lederen vest schoon op een kapstokske. Schoenen onderaan dicht bij de verluchtingsgaatjes, helm bovenaan handschoenen en sjaal geen probleem.
                        ALs het koud of nat is hang ik mijn pak in de stookruimte op een stoel (niet verder vertellen) Dan heb ik warme kleren en handschoenen om te vertrekken.
                        Ik moet mij toch verkleden een "blauw kostumeke" en na het werk onder den douche en proper weer naar huis.

kweet het ik mag niet klagen mijne baas heeft dat allemaal schoon geregeld voor mij .

Comment

ik ga ook altijd met de moto werken
                          omkleden no prob.

ik heb de badkamer van de big boss ter beschikking staan
                          daar trek ik mijn kort broekske e t-shirt aan en ik kan gaan beginnen met bakken:biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zors
                            Ik rijd alle dagen met de motor naar het werk, enkel bij sneeuw en ijzel pas ik.
                            Andere optie is de fiets .
                            Ik kom toe op het werk en parkeer mijn motor aan de ingang in de overdekte en bewaakte motorstalling (gaat op slot en de bewakers houden een oogje in het zeil).
                            Dan ga ik naar de ruime kleedkamer waar "mijn" kastje staat. Groot genoeg om al mijn gerief in te steken lederen broek, lederen vest schoon op een kapstokske. Schoenen onderaan dicht bij de verluchtingsgaatjes, helm bovenaan handschoenen en sjaal geen probleem.
                            ALs het koud of nat is hang ik mijn pak in de stookruimte op een stoel (niet verder vertellen) Dan heb ik warme kleren en handschoenen om te vertrekken.
                            Ik moet mij toch verkleden een "blauw kostumeke" en na het werk onder den douche en proper weer naar huis.

kweet het ik mag niet klagen mijne baas heeft dat allemaal schoon geregeld voor mij .
                            Ja amai, ik moet mij omkleden in het magazijn, met open deur, en kan men pak daar ergens in de rek gooien waar plaats is op da moment. Tis bureauwerk dus douchen is wel nie nodig. Heb zelfs een bache liggen op werk om mijne moto onder te stoppen als het regent

Comment

2 jaar geleden had ik geen keus en moest ik iedere keer met de moto naar het werk aangezien ik simpelweg geen auto had. In die tijd reed ik 5 dagen in de week 42 km op en af met een suzuki freewind 650. Heb toen door felle regens en wind gereden, ook door sneeuw en ijzel (door gladheid zelfs 1 keer op m'n smoel gegaan). In de winter was het soms wel afzien, om 5 uur 's morgens opstaan en dan in de vrieskou rijden, voordeel is wel dat je dan klaarwakker bent als je op je werk aankomt, motorijden is dan geen fun meer. Nu heb ik ook een auto en die is toch verdomd handig in de winter.

Comment

Working...
                              X