Mededeling

Collapse
No announcement yet.

niet nieuw, maar toch

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• niet nieuw, maar toch

hello, ben Bart, al een tijdje aanwezig op't forum, maar eigenlijk een beetje vergeten voor te stellen !
    Ben van een goed bouwjaar '73 , afkomstig uit de Limburg, maar nu wonende te Pellenberg, bij Leuven.
    Mijn hobby, passie moet ik eigenlijk zeggen, is natuurlijk motoren. De eerste was een FZR600, daarna volgde een CBR600, dan een SV650s, dan een TL-R om daarna (door omstandigheden, zware crash) terug over te schakelen op m'n CBR (die gelukkig nog in de garage stond) en nu een GSX-R600 circuitfietsje! De volgende...? Who nows? Op de weg rijden zit er voorlopig dus niet meer in, zoek op't moment liever de gesloten omloop op.
    Voor de rest geen andere hobby's, motorijden is, zoals iedereen zal weten, duur genoeg hé ! Buiten 't seizoen moet ik 't dus doen met mijne pc en 't forum, wat ook z'n voordelen heeft, tips, vragen stellen, anderen helpen,...

Dat 't maar rap lente is!!!
    You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Gesloten omloop lijkt mij ook wel veiliger maar het zicht is iedere ronde altijd hetzelfde.:biggrin:

Welkom.
    Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Welkom niet zo nieuwe nieuwe...hehe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDM
        Gesloten omloop lijkt mij ook wel veiliger maar het zicht is iedere ronde altijd hetzelfde.:biggrin:

Welkom.
        Ben slecht in 't onthouden van wegen, is op 't circuit al wat makkelijker hé, kunt er niet zo vlug verloren rijden!
        En als ik in de Ardennen ging rijden had ik ook niet zoveel aan't zicht , daar ging 't meestal wat te vlug voor ! Dus eigenlijk , ja , het circuit is veiliger ! Den ambulance is altijd in de buurt hé:biggrin: , geen tegenliggers , geen zijstraten ,...

Ga 't straatrijden in de zomer wel missen denk ik , woon op ne steenweg en heb hier elke moto die passeerd gehoord , ben bang dat 't weer rap gaat beginnen kriebelen en dat er weer ne 2de motor gaat bijkomen !
        Maar heb m'n vriendin beloofd dat ik dat niet ging doen , doeme toch , met mijne grote mond altijd !

Comment

Alé welkom é dan, halve nieuwe :cool

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
            Maar heb m'n vriendin beloofd dat ik dat niet ging doen , doeme toch , met mijne grote mond altijd !
            Haar overtuigen van zelf te beginnen rijden en eens ze er mee weg is, zal ze het misschien minder erg vinden dat je op je belofte terug komt.

diagonally parked in a parallel universe
            - IsaMotion-

Comment

welkom
              :biggrin:

Comment

Ge moogt altijd is achterop zitten

Comment

Allé,ook maar een late welkom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thunder
                    Ge moogt altijd is achterop zitten
                    :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Comment

welkom oude nieuwe:biggrin: zoals ge mss in onze avatar kunt zien staat er bij ons ook nen tlr in de garage , en ikzelf heb een sv650 dus qua smaak komen we al overeen

kan je je vriendin ni overhalen? mr. white is ooit gecrasht met zijne fireblade en ik was toen erg tegen ne nieuwe moto, maar als ik in die puppy-oogjes keek en die smekende blik zag elke keer der een schoon machien passeerde dan brak mijn hartje dus stond er een paar maanden later nen tlr

mss tot 1 van de meetings?

greetz
                      kiki
                      R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                      maar hou het daar wel proper he mannen.
                      Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

teven welkom van onzen kant,hopelijk rijd je toch terug op de baan,leuker met meer volk op de meetings
                        [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Welkom

Grtzz
                          The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Ik zal gewoon hello zeggen in plaats van welkom he

Comment

nen extra moto voor de baan en een nieuwe vriendin waar het wel van mag da zal mischien te veel kosten

Greetz naamgenoot
                              I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
                              Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

Working...
                              X